Nu zo'n 1,5 week en heb nog 2,5 week te gaan. Was aan het begin afgesproken dat het sowieso maximaal een maand is aangezien ik op 26 april weer inquote:
Heel ietsje jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
FijnVoel je je ook al wat beter?
Fijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heel ietsje jaBen iig niet meer zo lamlendig als pak 'em beet 2 weken geleden. Ben er nog lang niet, maar ik zit iig al op de goede weg
Nog even flink doorzetten en dan ben ik weer fit genoeg om je te kontneukn.quote:
Ehm..quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nog even flink doorzetten en dan ben ik weer fit genoeg om je te kontneukn.
Dat weet ik niet. Staat nergens aangegeven en het wordt niet aan me gevraagd bij de counter.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Overigens;
Bestek kan je vragen, kan je gewoon krijgen.
Dat doen ze zeker.quote:Normaal komt er altijd gezeik dat er te weinig sla op zit, maargoed, Nederlanders moeten altijd klagen.
Zie bestek. Ik weet het als niet-reguliere klant niet.quote:Voor de QP zou je extra zout en peper kunnen vragen.
Dat kan ik volgend jaar wel een keer doen. Wellicht is dat toch beter.quote:Bestel je je cola zonder ijs? Dat scheelt al een hoop. Anders kan je ook wat anders bestellen dan een cola. We hebben genoeg andere dranken.
Dat vind ik niet zo klantvriendelijk van je.quote:Ofterwijl; al je punten zijn waardeloos.
Je weet het niet, omdat je er niet naar vraagtquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:38 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Staat nergens aangegeven en het wordt niet aan me gevraagd bij de counter.
[..]
Dat doen ze zeker.
[..]
Zie bestek. Ik weet het als niet-reguliere klant niet.
[..]
Dat kan ik volgend jaar wel een keer doen. Wellicht is dat toch beter.
[..]
Dat vind ik niet zo klantvriendelijk van je.
quote:
Gewoon neuken is goed hoorquote:
Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gewoon neuken is goed hoorKontneuken niet
Lekker dingquote:
Inderdaadquote:
Ik heb trouwens dé opleiding gevonden die mij toch kan opleiden tot mijn droombaanquote:
Vertel!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb trouwens dé opleiding gevonden die mij toch kan opleiden tot mijn droombaan![]()
![]()
Integrale Veiligheidskundequote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb trouwens dé opleiding gevonden die mij toch kan opleiden tot mijn droombaan![]()
![]()
Heujquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Integrale VeiligheidskundeKan ik toch rechercheur worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |