[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 08-09-2002 23:45]
quote:Je kan ook je benen kruizen op een normaal stuk, waar je zeker bent dat je veilig kan zitten zonder dat tjoeketjoektjoek langs komt waar je benen tussen kunnen komen.
Op zondag 08 september 2002 13:29 schreef RAiDEN het volgende:[..]
Dat valt nog wel mee. Als je nergens fatsoenlijk kunt zitten is dit een prima oplossing, mits je goed zicht hebt. Je moet dan alleen niet dom gaan lopen SMS'n of derdelijke.
Nee, niet bepaald slim.....
quote:
Op zondag 08 september 2002 15:25 schreef Trammelant het volgende:[..]
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 08-09-2002 23:45]
Maar waarom trok ze haar benen niet in? Waren ze soms een wedstrijdje aan 't doen wie het langst blijft zitten?
Heel stom hoor! En echt niet stoer.
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 08-09-2002 23:48]
quote:Doe niet zo zielig man!
Op zondag 08 september 2002 16:01 schreef SilverSpirit het volgende:
SORRY HOOR MAAR WAAR ZIJN DE MODERATORS!!???????-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 08-09-2002 23:48]
Waarom dat hiet in Godsnaam niet het geval is
Maar goed, ik vind het dom van ze maar ik moet wel zeggen dat er wat treinen zijn van die nieuwe weet je wel? Die krengen zijn vet stil. Laatst stak ik over bij de rails bij zo'n poortje. Ik doe de poort open ineens zie ik paar meter verder de trein.
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 08-09-2002 23:43]
quote:Jij hebt ze ook niet echt op een rijtje volgens mij.
Op zondag 08 september 2002 20:33 schreef SilverSpirit het volgende:
-edit-
Oh en om even in de trend te blijven.
quote:
SORRY HOOR MAAR WAAR ZIJN DE MODERATORS!!???????
Ik vind dat diegene die over dat vuurwerk praat flink geband moet worden, stomme kuteikel.
[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 08-09-2002 23:46]
quote:
Op zondag 08 september 2002 20:57 schreef Refragmental het volgende:[..]
Jij hebt ze ook niet echt op een rijtje volgens mij.
dat zegt een patriot
quote:Dat is een goed idee... En gelijk maar veel zuiverdere luidsprekers installeren om ook die waarschuwingen te verstaan.
Op zondag 08 september 2002 18:11 schreef milagro het volgende:
In Engeland word je gewaarschuwd voor een aankomende of doorrijdende trein.Waarom dat hiet in Godsnaam niet het geval is
quote:Val kapot man , blijf in je eigen forum en bemoei je niet met de echte fora.
Op zondag 08 september 2002 15:25 schreef Trammelant het volgende:[Dit bericht is gewijzigd door Swetsenegger op 08-09-2002 23:45]
quote:Beetje meer respect zou geen kwaad kunnen denk ik. Jou manier van posten slaat gewoon helemaal nergens op.
Op maandag 09 september 2002 01:37 schreef Trammelant het volgende:[..]
Val kapot man , blijf in je eigen forum en bemoei je niet met de echte fora.
Wat zit je dwars ? wil je er over praten ? Denk dat dat effectiever is dan dit geblaat waar je nu mee bezig bent
quote:Je kunt zó stom zijn dat je het goed vindt dat mensen uit de "genepool" worden verwijdert..........
Op maandag 09 september 2002 11:01 schreef Doffy het volgende:
Sjeez die meid is echt een gevalletje voor de Darwin Awards hoor! (www.darwinawards.com). Goed dat die uit de genepool verdwenen is... Hoe stom kan je zijn?!
quote:1. Je hebt geen gevoel voor (mijn) humor
Op maandag 09 september 2002 11:19 schreef robh het volgende:Je kunt zó stom zijn dat je het goed vindt dat mensen uit de "genepool" worden verwijdert..........
quote:Humor? HUMOR? Mijn god zeg, als je dit leuk vind moet je 11-09 ff naar de tv gaan kijken. Dan zeik je pas in je broek!
Op maandag 09 september 2002 11:56 schreef Doffy het volgende:1. Je hebt geen gevoel voor (mijn) humor
2. Ja, waarom zou dat niet goed zijn? Kwestie van een wat biologische kijk op de wereld zou ik zeggen. Natuurlijk is t allemaal heel correct enzo om iedereen altijd maar een lang en gelukkig leven toe te wensen maar da's (zeker in dit soort gevallen) gewoon lang niet altijd een goed idee....
quote:Ik heb het over mensen die zichzelf op waarlijk belachelijke wijze om zeep helpen. Niet over mensen die een handje worden geholpen door een gek met wat vliegtuigen. Wel scherp blijven aub hoor
Op maandag 09 september 2002 12:00 schreef robh het volgende:Humor? HUMOR? Mijn god zeg, als je dit leuk vind moet je 11-09 ff naar de tv gaan kijken. Dan zeik je pas in je broek!
quote:Er is een flink verschil tusen iemand die verongelukt door eigen stommiteit, of iemand die bij een aanslag omkomt. Dat is nu net de essentie van de Darwin Awards. Eigen stupiditeit.
Op maandag 09 september 2002 12:00 schreef robh het volgende:[..]
Humor? HUMOR? Mijn god zeg, als je dit leuk vind moet je 11-09 ff naar de tv gaan kijken. Dan zeik je pas in je broek!
Dat maakt het uiteraard niet minder erg voor de nabestaanden of de machinist. Maar eerlijk gezegd kan ik bij de meeste Darwin Award verhalen een lichte grinnik niet onderdrukken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |