Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Als je hem nu gaat bellen dan ben je nog maarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Joepie! Eindelijk niet meer alleen...
Dat klinkt zeer verleidelijk.. maar nee ik bel liever niet en blijf liever meer dan 1 nacht alleen...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Als je hem nu gaat bellen dan ben je nog maar
Juist ja. Je gaat er bij voorbaat al vanuit dat ik valsspeel... prima als je er een keer een grapje over maakt, maar als je zo blijft doordrammen en blijft beweren dat ik valsspeel ben jíj het die een nekschot krijgt kerel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Alle valsspelers krijgen een nekschot
Verder gaat alles goed met je?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:05 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Juist ja. Je gaat er bij voorbaat al vanuit dat ik valsspeel... prima als je er een keer een grapje over maakt, maar als je zo blijft doordrammen en blijft beweren dat ik valsspeel ben jíj het die een nekschot krijgt kerel.
Film is denk ik al wel besloten als ik naar de stemmen kijk. Volgens mij begint die om 15 uur, zal dan rond 17 uur klaar zijn. Dan nog wat drinken en eten naast de pathé, dan zijn wij ook van de partijquote:
Ach, wees maar gerust. Ik heb nog 3 dagen de tijd om dat te bewerkstelligenquote:
Klinkt goed. Dat eten, lees: drinken gaat dus plaatsvinden in die kroeg ernaast? Op de markt is het ook leuk natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Film is denk ik al wel besloten als ik naar de stemmen kijk. Volgens mij begint die om 15 uur, zal dan rond 17 uur klaar zijn. Dan nog wat drinken en eten naast de pathé, dan zijn wij ook van de partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |