Er is een optie in de settings.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:14 schreef jogy het volgende:
Hoe maak je de screenshots eigenlijk zonder die balk?
C en dan staan ze in een map in je gamefolder.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:14 schreef jogy het volgende:
Hoe maak je de screenshots eigenlijk zonder die balk?
Als ik dat doe staan ze daar heel mooi met balkquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:31 schreef Gezicht het volgende:
[..]
C en dan staan ze in een map in je gamefolder.
Kijk even op budgetgaming.nlquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:30 schreef MeneerBob het volgende:
Is SimCity ergens nog voor een leuk prijsje te koop zover jullie weten?
Daar heb ik hem ook weg. Was op dat moment de goedkoopste shop en binnen 2 minuten binnenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:46 schreef DeGemaskerdeMuchacho het volgende:
[..]
Kijk even op budgetgaming.nl
Soms staan er in de comments nog andere webshops. Heb hem zelf van greenmangaming oid. Kostte 43 euro ofzo.
SPOILER: Voor den mensen die BF3 kiezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Trek die weg weer eens door? Misschien wordt die nu wel goed gebruikt voor verdeling?quote:
Tis al opgelost lolquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Trek die weg weer eens door? Misschien wordt die nu wel goed gebruikt voor verdeling?
Nee hoor, s'ochtends gaan ze naar het werk, s'avonds weer naar huis. Op die tijden is het altijd wat drukker op de weg, soms wel tot in de nacht (ligt eraan hoe groot de files en je inwoner aantal). Dat is één van de weinige realistische simulaties in dit spel...quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:41 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Tis al opgelost lol
Raar spel soms
Simcity heeft bepaald dat 1 pixel ene stuk hoger zit en dat de rest daaraan moet worden aangepast. Denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:08 schreef lordteddybeer het volgende:
WTF is er met die huizen bij mij gebeurt
[ afbeelding ]
Is hij ook via Origin digitaal (key only+download) te bestellen? Kan het hier even niet opzoeken vanwege proxies op het werk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:11 schreef lipjes het volgende:
Geeft de traffic patch nu minder verkeersproblemen?
zo ja, ga ik vanavond weer in regio 1 aan de slag!
Whut ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:12 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Is hij ook via Origin digitaal (key only+download) te bestellen? Kan het hier even niet opzoeken vanwege proxies op het werk.
Zit je nu te geinen dat je deze patch als DLC wilt kopen, of wat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:13 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Online kopen en direct downloaden. Niet als fysieke DVD dus.
Ik heb het over het hele spel, ik heb hem nog helemaal niet in mijn bezit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zit je nu te geinen dat je deze patch als DLC wilt kopen, of wat?
Want ik snap er geen fuck van
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:10 schreef Thrilled het volgende:
Hmm hoe komen jullie aan de gratis game dan? Ik kreeg vanochtend een mailtje dat ik 50% korting kreeg op de spellen die jullie noemen..?
Ik heb nog geen tijd gehad om Origin te openen hoor, maar vond dit wel vreemd..
Oh, ja je kan her en der wel een key kopen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:15 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik heb het over het hele spel, ik heb hem nog helemaal niet in mijn bezit.
Edit: Ik snap de verwarring, het was niet de bedoeling je te quoten
hmm nicequote:Op woensdag 20 maart 2013 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als je voor de 25ste simcity registreerd zou je 1 van deze games gratis moeten uit kunnen zoeken (ik kan het wel iig, zoals het plaatje toont)
Speeddating in Simcityquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:11 schreef jogy het volgende:
Net ff een brainfart gehad. Je kan steden natuurlijk verlaten. Als we nou een regio starten met 5 steden en medespelers waar de spelers elk uur de stad verlaten en een stad met de klok mee opschuiven om verder te gaan in de oude stad van de ander. En dan kijken wat er van gemaakt wordt?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |