Heb je het plaatje bekeken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mooi, ga ik vanavond ook weer aan de slag denk ik zo
je weet dat hij sarcastisch was he?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
Mooi, ga ik vanavond ook weer aan de slag denk ik zo
Nee want ik kan hem niet zien, en had ook wel verwacht dat het nog voor geen ene meter zou werkenquote:
2 kanten avenue's en ze kiezen nog steeds voor gewone wegquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:26 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee want ik kan hem niet zien, en had ook wel verwacht dat het nog voor geen ene meter zou werken
Ja om de 1 of andere reden had ik niet anders verwacht.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:27 schreef Friday12 het volgende:
[..]
2 kanten avenue's en ze kiezen nog steeds voor gewone weg
zoals je weet kan ik nog steeds niet onze regio in dusquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:28 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja om de 1 of andere reden had ik niet anders verwacht.
De reden dat ik nu dus bijna niet speel is gewoon de grote hoeveelheid bugs wat ervoor zorgt dat je de weinige ruimte die je al hebt, nog minder kan gebruiken omdat je er zoveel omheen moet werken
in origin, als je hem opstart krijg je een melding...quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:24 schreef Friday12 het volgende:
waar zie je de gratis games die je kan downloaden?
das wel extreemquote:
DS 3! Ik vind het er wel epic uitzien:quote:
Nee hoor, de mappen van 5 en 7 steden zijn ook allemaal verbonden met elkaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Speeddating in SimcityMaar eh, meestal zijn max 4 steden echt met elkaar verbonden.
Kijk zo heeft EA het ook bedoeld dit "goedmakertje". Niet zo zeer om ons te compenseren (al is een gratis game die je van te voren niet had verwacht altijd leuk) maar om mensen die nog op het hekje zaten over de schreef te laten gaan. Twee vliegen in één klap. Iedereen die de game heeft gekozen heeft ook bij deze aangegeven tevreden te zijn met de oplossing en ze dus grond om refund aan te vragen weggenomen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:22 schreef Dimens het volgende:
Ik heb besloten hem toch maar te kopen. Ik heb het geld er dan wel niet voor, maar dan stap ik deze maand gewoon een keer niet. Inclusief BF3 is het een aanbod die ik niet kan laten schieten.
Oeh, vertel? Ik heb nog ergens een vastgelopen stadquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:53 schreef mschol het volgende:
die bug van het "your city is broke" menu is wel handig
als je dat menu krijgt, op menu klikken rechtsboven, en vervolgens escape, dan gaat je stad door en kan je wachten tot je weer centen binnen krijgt..quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Oeh, vertel? Ik heb nog ergens een vastgelopen stad.
Thanks! Volgens mij had ik dat al gedaan trouwens maar ik probeer het nog wel een keertjequote:Op woensdag 20 maart 2013 15:57 schreef mschol het volgende:
[..]
als je dat menu krijgt, op menu klikken rechtsboven, en vervolgens escape, dan gaat je stad door en kan je wachten tot je weer centen binnen krijgt..
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:02 schreef HyperViper het volgende:
Welke game hebben jullie gekozen? Ik twijfel tussen mass effect 3 en need for speed.
quote:
dan zal je hem denk ik nog een keer krijgenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:46 schreef davedavy het volgende:
Als ik nu BF3 kies, wat gebeurd er dan omdat ik die al heb? Zeker geen licentie of wel
Nee dus
Twijfel tussen NFS en MOH.
Nu is het alleen nog sparen voor een goede videokaart, aangezien mijn computer BF3 never goed aan gaat kunnen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kijk zo heeft EA het ook bedoeld dit "goedmakertje". Niet zo zeer om ons te compenseren (al is een gratis game die je van te voren niet had verwacht altijd leuk) maar om mensen die nog op het hekje zaten over de schreef te laten gaan. Twee vliegen in één klap. Iedereen die de game heeft gekozen heeft ook bij deze aangegeven tevreden te zijn met de oplossing en ze dus grond om refund aan te vragen weggenomen.
Dit.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:06 schreef davedavy het volgende:
Als je BF3 nog niet hebt, raad ik die aan, krijg je zeker geen spijt van! MoH is erg saai in tegenstelling tot BF3, maar ja die had ik al
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:11 schreef WillieW het volgende:
Ook drempels populair bij SimCity
[ afbeelding ]
Druk op de snelweg?
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk had de bouwmarkt uitverkoop aangezien iedereen zijn huis/winkel/fabriek ging verbouwen.
[ afbeelding ]
Taxi?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dit.
Expansion is ook maar 30 euries.Volgens mij 12 op de CD key site's, Origin is toch niet region restricted.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 euro voor premium? waar dat? Heb BF3 limited maar nooit zin gehad om premium aan te schaffen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:29 schreef davedavy het volgende:
[..]
Volgens mij 12 op de CD key site's, Origin is toch niet region restricted.
Nvm, was een aanbieding op CDKeysHere, is afgelopen al. Balenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
12 euro voor premium? waar dat? Heb BF3 limited maar nooit zin gehad om premium aan te schaffen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:35 schreef davedavy het volgende:
[..]
Nvm, was een aanbieding op CDKeysHere, is afgelopen al. Balen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |