De Rotterdamse politie heeft afgelopen vrijdagnacht een einde gemaakt aan een stripteaseact van een 38-jarige dronken vrouw.
De rotterdamse vrouw begon zich, aangemoedigd door een bomvol juichend terras, al dansend langzaam uit te kleden. Op het moment dat ze haar bh loshaalde en haar blote borsten toonde, kreeg zij zelfs een staande ovatie van alle toeschouwers.
De politie besloot toen echter, 'omwille van haar eigen veiligheid', in te grijpen. De agenten werden getrakteerd op een enorm fluitconcert. De vrouw verklaarde later op het bureau, na een sterke bak koffie, zich dood te schamen
quote:Het is wel errrruuugggg toevallig...
Op zondag 08 september 2002 12:13 schreef yvonne het volgende:
- 38-jarige dronken vrouw
- Rotterdam
- vrijdagavond
quote:Koffie?
Op zondag 08 september 2002 12:13 schreef yvonne het volgende:
De vrouw verklaarde later op het bureau, na een sterke bak koffie, zich dood te schamen
jaja dat zeggen ze allemaal
quote:Daaaaaaaag X-Ray, zonnestraaltje van me
Op zondag 08 september 2002 12:17 schreef X-Ray het volgende:
Nee idd, de leeftijd klopt niet.
quote:Ja he
Op zondag 08 september 2002 12:15 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Het is wel errrruuugggg toevallig...
quote:Hier het bewijs.
Op het moment dat ze haar bh loshaalde en haar blote borsten toonde, kreeg zij zelfs een staande ovatie van alle toeschouwers.
Natuurlijk is het voor buitenstaanders leuk om zoiets te lezen, maar wat moeten de kinderen er wel van denken?
Dat gefok! en de daamee samenhangende excessen en derailleringen begint me danig de keel uit te hangen
Zelf heb ik me er al lang bij neegelegd dat ze bv bij het zien van 19-jarigen nog erger begint te lekken dan de zeeuwse dijken in 1953, maar de grenzen van het publiekelijk verlies van decorum beginnen nu toch wel erg snel te verschuiven
Ik vind het serieus te ver gaan nu.
quote:*meeleeft*
Op zondag 08 september 2002 12:23 schreef iteejer het volgende:
Ik schaamde me dood, het was verschrikkellijk..Natuurlijk is het voor buitenstaanders leuk om zoiets te lezen, maar wat moeten de kinderen er wel van denken?
Dat gefok! en de daamee samenhangende excessen en derailleringen begint me danig de keel uit te hangenZelf heb ik me er al lang bij neegelegd dat ze bv bij het zien van 19-jarigen nog erger begint te lekken dan de zeeuwse dijken in 1953, maar de grenzen van het publiekelijk verlies van decorum beginnen nu toch wel erg snel te verschuiven
Ik denk dat het nu dan ook echt tijd wordt voor tegenactie 'begraaf het orgel'
quote:
Op zondag 08 september 2002 12:23 schreef iteejer het volgende:Zelf heb ik me er al lang bij neegelegd dat ze bv bij het zien van 19-jarigen nog erger begint te lekken dan de zeeuwse dijken in 1953, maar de grenzen van het publiekelijk verlies van decorum beginnen nu toch wel erg snel te verschuiven
quote:
Op zondag 08 september 2002 12:17 schreef yvonne het volgende:[..]
Daaaaaaaag X-Ray, zonnestraaltje van me
Ik ben geen 19 meer helaas...
quote:Persoonlijk zie ik meer invloed uitgaan van een actie 'bespeel het orgel', en wel in het midden der nacht op maximale volume. Ter uitdrijving van de Fok!-gerelateerde demonen etc.
Op zondag 08 september 2002 12:25 schreef Swetsenegger het volgende:*meeleeft*
Ik denk dat het nu dan ook echt tijd wordt voor tegenactie 'begraaf het orgel'
quote:Tja, als je haar nou eens een beste beurt geeft ipv. orgel spelen gaat ze misschien ook niet meer strippen
Op zondag 08 september 2002 12:27 schreef iteejer het volgende:[..]
Persoonlijk zie ik meer invloed uitgaan van een actie 'bespeel het orgel', en wel in het midden der nacht op maximale volume. Ter uitdrijving van de Fok!-gerelateerde demonen etc.
quote:Daarbij grote hoeveelheden ingestraald spa-rood bij de bezeten vrouw naar binnen gietend?
Persoonlijk zie ik meer invloed uitgaan van een actie 'bespeel het orgel', en wel in het midden der nacht op maximale volume. Ter uitdrijving van de Fok!-gerelateerde demonen etc.
quote:Jij bent er toch voor om het (drank)orgel te bespelen?
quote:Hij is er nooit
Op zondag 08 september 2002 12:29 schreef Joker1977 het volgende:[..]
Tja, als je haar nou eens een beste beurt geeft ipv. orgel spelen gaat ze misschien ook niet meer strippen
quote:*kuch*
Op zondag 08 september 2002 12:30 schreef nipeng het volgende:[..]
Jij bent er toch voor om het (drank)orgel te bespelen?
Gelukkig meestal in andere steden..
quote:Nouw ja
Op zondag 08 september 2002 12:32 schreef iteejer het volgende:
Die beste beurt hoopt ze van 19 jarigen te krijgen.
Spa rood werkt niet, daar gaat ze alleen maar van boeren en ruften.
Niets helpt!
Ze zit als een bezetene achter dat scherm te typen, rokend als een bosbrand, en bij tijden ontsporend.Gelukkig meestal in andere steden..
quote:Belediging van c:rew. Er zijn modjes die dat een slotje waard vinden!
Op zondag 08 september 2002 12:30 schreef nipeng het volgende:[..]
Jij bent er toch voor om het (drank)orgel te bespelen?
quote:Och, et gaat om Yvonne, het merendeel van de modjes doet het liefst vrolijk mee
Op zondag 08 september 2002 12:34 schreef Kozzmic het volgende:[..]
Belediging van c:rew. Er zijn modjes die dat een slotje waard vinden!
Je schijnt er nogal een patent op te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |