Dat was elk ander dom wijf ook gelukt. Heineken was een geoliede machine, fantastisch lopend bedrijf dat qua naamsbekendheid ook voorliep op de concurrenten. Het is veel makkelijker om een trein die al met 300 km/u raast en ver voorloopt op de mede-treinen, naar 350 km/u te tillen dan om een trein te bouwen en die überhaupt te laten rijden, met een hoge snelheid met in het achterhoofd dat er twintig andere treinen op je spoor vechten. Goede metafoor toch? Nu weer on-topicquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:54 schreef datismijnmening het volgende:
Charlene Heineken heeft het bedrijf en vermogen anders flink zelf laten groeien hoor, sowieso respect.
Veel erger vind ik mensen die zelf geen flikker uitvoeren, maar wel van hun ouders geld genieten. Die "socialites" als Paris Hilton
Deze man weetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:52 schreef zovty het volgende:
Brechtje. Als zij niet de dochter van d'r moeder was dan had niemand geweten over wie ik het had.
Ik weet het nu ook niet.....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:52 schreef zovty het volgende:
Brechtje. Als zij niet de dochter van d'r moeder was dan had niemand geweten over wie ik het had.
Natuurlijk heeft ze een duw in de goede richting gekregen maar dat wil niet zeggen dat ze niet hard heeft gewerkt om het te krijgen waar het nu is. Maar zoals ik al zei daarom heb ik eigenlijk alleen een hekel aan types als Paris Hiltonquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat was elk ander dom wijf ook gelukt. Heineken was een geoliede machine, fantastisch lopend bedrijf dat qua naamsbekendheid ook voorliep op de concurrenten. Het is veel makkelijker om een trein die al met 300 km/u raast en ver voorloopt op de mede-treinen, naar 350 km/u te tillen dan om een trein te bouwen en die überhaupt te laten rijden, met een hoge snelheid met in het achterhoofd dat er twintig andere treinen op je spoor vechten. Goede metafoor toch? Nu weer on-topic
Ze heeft niet harder gewerkt dan een gemiddelde caissière bij de Lidl. Ze kwam terecht in een gespreid bedje en heeft niets anders gedaan dan kalm doorslapen, goh wat een prestatie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft ze een duw in de goede richting gekregen maar dat wil niet zeggen dat ze niet hard heeft gewerkt om het te krijgen waar het nu is. Maar zoals ik al zei daarom heb ik eigenlijk alleen een hekel aan types als Paris Hilton
Je moet niet zo dom blatenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze heeft niet harder gewerkt dan een gemiddelde caissière bij de Lidl. Ze kwam terecht in een gespreid bedje en heeft niets anders gedaan dan kalm doorslapen, goh wat een prestatie.
Je hoeft het niet met me eens, maar dit topic gaat daar verder niet over. Dankzij haar vader is ze in de positie terecht gekomen dat ze leiding heeft over Heineken en dankzij haar vader werd ze in één klap 4.3 miljard euro rijker. Genoeg reden om haar te zien als ''de dochter van...'' nu weer on-topic aub.quote:
Ik ben het wel met je eens dat ze een duwtje in de rug heeft gehad maar als jij runnen van een miljarden international vergelijkt met het over een bliepje trekken van een zak borrelnootjes dan ga inderdaad "quote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je hoeft het niet met me eens, maar dit topic gaat daar verder niet over. Dankzij haar vader is ze in de positie terecht gekomen dat ze leiding heeft over Heineken en dankzij haar vader werd ze in één klap 4.3 miljard euro rijker. Genoeg reden om haar te zien als ''de dochter van...'' nu weer on-topic aub.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |