quote:
Ach ja hier op fok kunnen ze er ook wat van maar hier is het allemaal gewoon ironisch en grappig bedoelt. Op geenstijl komt het voort uit pure verzuring en frustratie.quote:
nou, vertel eens.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:48 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
zegt het 16 jarig kneusje ...........
Je hebt geen flauw idee wie je voor je hebt.
nee, maar je maakt me wel nieuwsgierig met wat voor badass ik hier te maken heb.quote:
Ga toch lekker xboxen op zolderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:48 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
zegt het 16 jarig kneusje ...........
Je hebt geen flauw idee wie je voor je hebt.
Soms vergeet ik dat op een < 18 forum zit.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee, maar je maakt me wel nieuwsgierig met wat voor badass ik hier te maken heb.
Maar ja de ironie voert hier de boventoon, dat maakt fok zo leuk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:50 schreef GZ1000 het volgende:
Hier is het niet veel anders. Zeker in KLB.
matige comeback.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:50 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat op een < 18 forum zit.![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:50 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Soms vergeet ik dat op een < 18 forum zit.![]()
durf je nu niet meer brutaal te zijn, nu een oldbie zich ermee komt bemoeien?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:05 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Sorry, ik zie dat jij hier al 11 jaar rondhangt........
Dat was sarcastisch..........quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
durf je nu niet meer brutaal te zijn, nu een oldbie zich ermee komt bemoeien?
oh oke man.............quote:
Nogmaals de ironie voert hier meer de boventoon terwijl bij geenstijl het sarcasme en cynisme duidelijk de boventoon voeren:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:22 schreef Thanatos45 het volgende:
Jij vind Fok! beter in dat opzicht dan?
and still going strong and forever alonequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:05 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Sorry, ik zie dat jij hier al 11 jaar rondhangt........
Dat is hier om moest lachen zegt al genoegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:24 schreef Knowledge_seeker het volgende:
[..]
Nogmaals de ironie voert hier meer de boventoon terwijl bij geenstijl het sarcasme en cynisme duidelijk de boventoon voeren:
https://sites.google.com/site/liebregtsknip/stijlfiguren/ironie
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:07 schreef ssebass het volgende:
Geenstijl is een verschrikkelijke site, mensen die alleen maar trollen en/of te dom zijn om te poepen. Overigens vind ik het stuk zelf ook verschrikkelijk. Kan mij wel vinden in de comments op de site van Vrij Nederland. Dit zijn geen jonge intellectuelen, maar pretentieuze pseudo intellectuelen. Die het postuleren van hun mening als een verrijking van de wereld zien, om vervolgens te discussieren over het aantal "likes" en de interpretatie daarvan. Ga een echte studie doen in plaats van met een ander stel wereldvreemde hipsters bij de Starbucks te discussieren over wereldproblematiek.
Als je door de rommel heenleest zijn er vaak hele inhoudelijke discussies op een niveau dat ik op FOK! nooit ben tegengekomen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |