quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen.
(Behalve Amarantha & Moira)
Ik heb haar uitzonderlijk goed onderzocht, en geen piemel te vinden hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vas heeft een piemol.
Dat zou jij moeten weten
Oh ik heb hem opgegeten denk ikquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb haar uitzonderlijk goed onderzocht, en geen piemel te vinden hoor.
ik weet niet eens of ik dat lekker vind zo lang heb ik het al niet gehadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:40 schreef Amarantha het volgende:
Hij is bijna opWas wel lang geleden zeg dat ik weer eens een puddingbroodje heb gehad
Ik wou eerst mokka gebak halen haha maar dat doe ik later vandaag wel bij de AH. Gebak, croissant en puddingbroodje. Yeahquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik weet niet eens of ik dat lekker vind zo lang heb ik het al niet gehad
nomnomnomquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wou eerst mokka gebak halen haha maar dat doe ik later vandaag wel bij de AH. Gebak, croissant en puddingbroodje. Yeah
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:47 schreef Murdera het volgende:
Ik ga mijn matties een keer jouw posts laten lezen.
niet mij uitlachen hequote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:54 schreef Murdera het volgende:
niks hoor.
Gaat iemand vanavond nog wat beleven
Is er zo ongelooflijk veel verschil tussen hasj en wiet? Heb nog nooit hasj gerookt.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:50 schreef GekkePoes het volgende:
Wel eens hasj in een sausje gedaan?
Klein stukje hasj goed tot poeder brokkelen, en dan met mayonaise en ketchup mengen. dit minimaal twee uur laten staan, en dan weer even door roeren. dit verdelen over hamburgers. Maar wel letten op de dosering, hij komt heel langzaam aan en blijft even doorgaan tot je er echt bij moet gaan zitten.
En dan het gevoel krijgen of je hardop wat zegt terwijl je dan niets zegt. of je gedachten gaan mee in de muziek
Niet echt heel veel, wiet is soms wat trippy, maar daar heb je ook verschillende soorten van. Hasj is wat rustiger in je hoofd en meer een lichaamlijke stoned.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Is er zo ongelooflijk veel verschil tussen hasj en wiet? Heb nog nooit hasj gerookt.
Dus meer een beetje het lome, trage gevoel?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Niet echt heel veel, wiet is soms wat trippy, maar daar heb je ook verschillende soorten van. Hasj is wat rustiger in je hoofd en meer een lichaamlijke stoned.
Meer dat dekentje gevoel, en minder actief dan bij de Sativa wiet. Bij de Sativa wiet ben je meer lacherig en is meer trippy, zeg maar geluid is helderder en kleuren wat feller. Hasj is vergelijk baar met de Indica wiet Maar bevat minder CBD dan de Indica en is daarom minder geneeskrachtig, het is echt de stoned gevoel.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dus meer een beetje het lome, trage gevoel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |