Niet erg hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:33 schreef Amarantha het volgende:
Het spijt me dat ik jullie er ook telkens mee lastig val
Gelukkig, snap best jullie mij een zeikerd vinden hoor maar ik moet het gewoon even kwijt. Vooral alleen achter mijn pc begin ik te piekeren en na te denken. Bahquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet erg hoor.Drink een drankje en kom een beetje tot rust.
snap best dat het allemaal erg zwaar is. en als je weinig vrienden hebt waar je je ei bij kwijt kan is dit een alternatief.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig, snap best jullie mij een zeikerd vinden hoor maar ik moet het gewoon even kwijt. Vooral alleen achter mijn pc begin ik te piekeren en na te denken. Bah
Het probleem is een beetje dat al mijn vrienden of hier wonen of met hem omgaan. En dat eerste vind ik dus kut omdat ik niet wil dat hele huishouden meteen alles weet haha + niemand aanwezig overdag hierquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap best dat het allemaal erg zwaar is. en als je weinig vrienden hebt waar je je ei bij kwijt kan is dit een alternatief.
gewoon 1 flesje tot je langzaam wegzakt.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Als je het bij 1 houd zou het niet zoveel kwaad kunnen doen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon 1 flesje tot je langzaam wegzakt.
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoeveel ik heb ingeschonken, heb een normaal longdrink glas gepakt. Had niks andersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:37 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Als je het bij 1 houd zou het niet zoveel kwaad kunnen doen.
wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:52 schreef Amarantha het volgende:
Zo maar eens etenVoor ik weer in het ziekenhuis beland haha
Oh ik lag vorig jaar in het ziekenhuis, uitgedroogd, door teveel wiet en een fles wijn maar het was ook fucking heet die hele week dat ik heb gekotstquote:
Oh, je bent er zo een.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh ik lag vorig jaar in het ziekenhuis, uitgedroogd, door teveel wiet en een fles wijn maar het was ook fucking heet die hele week dat ik heb gekotst
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo een.
Luister maar naar nestalgie.
Zo één? Dat was me nog nooit overkomen hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh, je bent er zo een.
Luister maar naar nestalgie.
Als ik mensen aanraad om naar de klote te gaan bedoel ik op een manier als Ozzy. Niet als Amy Winehouse.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo één? Dat was me nog nooit overkomen hoor
Huisvrouwen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:13 schreef Unscrewed het volgende:
Weet je wat ik altijd raar vind? Van die volwassen vrouwen die reclamefolders rondbrengen. Post, oke. Maar reclamefoldertjes? En sowieso verdient dat niks, het loon is bijna gewoon zakgeld voor kinderen.
Njah, goed dat ze niet de hele dag thuis zitten te niksen, maar ik vind kranten bezorgen dan nog steeds beter eruit zien als je volwassen bent...quote:
Sowieso vrouwen.quote:
Toen ik 14 was kreeg ik 40 euro per maand voor 2x per week folders rondbrengenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:13 schreef Unscrewed het volgende:
Weet je wat ik altijd raar vind? Van die volwassen vrouwen die reclamefolders rondbrengen. Post, oke. Maar reclamefoldertjes? En sowieso verdient dat niks, het loon is bijna gewoon zakgeld voor kinderen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen.
(Behalve Amarantha & Moira)
Dat is echt geniaal! Ik bezorgde het NRC Handelsblad vroeger dus dat kon ik sowieso niet doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen ik 14 was kreeg ik 40 euro per maand voor 2x per week folders rondbrengen![]()
Daarvoor kreeg ik meer toen de krant er nog bij zat, maar die werd later door een ander bedrijf bezorgd waardoor er alleen nog folders overblevenDie belandden dan ook onder mijn bed en onderin de kast en in de bosjes
40 euro per maand betaald krijgen om folders op te slaan in je huis en in de natuur
Kranten bezorgen die mensen willen hebbenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat is echt geniaal! Ik bezorgde het NRC Handelsblad vroeger dus dat kon ik sowieso niet doen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kranten bezorgen die mensen willen hebben![]()
Zal vast ja, maar sommige kutwerkjes zijn mij het geld dat je ermee verdient gewoon niet waardquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:34 schreef Unscrewed het volgende:
Achja, moest ik iedere dag doen dus verdiende aardig wat geld.
Vergeet Vas niet.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen.
(Behalve Amarantha & Moira)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |