Have fun en good luckquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oeh dat is wel slim. Goed idee.
Nou, ben dan terug rond 2 uur voordat ze iets vermoeden.
Stoonze!
Chillquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik ben zelf ook te laat... maar ik moet wachten op de bus van 9:18, dus ik heb nog even.
Eerder opstaan vs Haasten...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Chill
Was nog wel op tijd op werk, kon gelukkig nog een peukje roken. Maar vind dat haasten altijd zo kut
Mja, moet ik maar eerder opstaan
Ik vind beide opties kut, hoewel als ik tijden van 15:00 tot 01:00 snachts draai totaal geen moeite heb met opstaan, maar ik kan nergens meer een baas vinden met zulke tijden en dat was elke dag, zo chill voor je wekker wakker worden en altijd te vroeg op werk en rustig aan doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 10:52 schreef Olment het volgende:
[..]
Eerder opstaan vs Haasten...
Moeilijke keuze hoor
kwart voor 3 vroeg noemen xDquote:
anders mag je wel voor mij koken hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb aan A. gevraagd of ik vanavond wel voor ons mag koken. Ben benieuwd. Hij zal toch moeten eten haha!
Haha nou ja A. wilt dus niet, hij gaat meteen weg na zijn werk. Hmm ook zoiets vreemds, hij gaat nooit weg op Dinsdagavondquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
anders mag je wel voor mij koken hoor
Ik heb een beter idee, doe precies het tegenovergestelde!quote:
Klemzuipen werkt altijd wel goed.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee, doe precies het tegenovergestelde!
Rook anders een beetje hasj ofzo om te relaxen.
Ik kan niet relaxenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:18 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee, doe precies het tegenovergestelde!
Rook anders een beetje hasj ofzo om te relaxen.
Ja, maar alcohol is veel slechter. Niet dat ik niet heel veel zuip, maar niet om de verkeerde redenen.quote:
dus je gaat voor me koken.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nou ja A. wilt dus niet, hij gaat meteen weg na zijn werk. Hmm ook zoiets vreemds, hij gaat nooit weg op DinsdagavondBlegh
Ach, 2 weekjes in een delirium. Boeie.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, maar alcohol is veel slechter. Niet dat ik niet heel veel zuip, maar niet om de verkeerde redenen.
natuurlijk is het jouw keuze..
Te laat haha, glas ingeschonkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
roken is het best ( wiet of hasj ). Alcohol is niet goed nu
Dit. Luister naar de jongeman.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:29 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
roken is het best ( wiet of hasj ). Alcohol is niet goed nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |