Aan het headbangen geweest?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:23 schreef Amarantha het volgende:
Peuk roken en daarna maar eens slapen. Morgen weer een dag.. Kijken of mijn nek spontaan los gaat vannacht
Dat moet een wilde droom worden dan.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:23 schreef Amarantha het volgende:
Peuk roken en daarna maar eens slapen. Morgen weer een dag.. Kijken of mijn nek spontaan los gaat vannacht
Nee, ik ging me uitrekken omdat ik net wakker wasquote:
Ja denk ook niet dat het over gaat vannacht maar kan het altijd hopen haha!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:24 schreef smitjew het volgende:
[..]
Dat moet een wilde droom worden dan.
Auch, herkenbaar idd!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ik ging me uitrekken omdat ik net wakker wasJe weet wel, zo je armen in de lucht. Hoorde knak in mijn nek sindsdien op slot en sinds paar uurtjes spierpijn
Thanks!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:26 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
Auch, herkenbaar idd!
Trusten, en hoop voor je dat het morgen weer beter is!
Anders efkes onder de hete douche morgen, als het niet over is!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks!Moet zeggen heb het nooit eerder gehad, ja voor een paar minuten ofzo maar 15 uur lang
Oh lees nu in een oude topic hier op FOK! er ook iets over, kan sowieso een paar dagen duren. Aaahquote:Op dinsdag 19 maart 2013 02:28 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
Anders efkes onder de hete douche morgen, als het niet over is!
Wow! Wat doe je dan? (Voor werk)quote:Op dinsdag 19 maart 2013 07:44 schreef Murdera het volgende:
nog niet echt spierpijn.
wel goed, misschien moet ik vandaag een werkdag van 12 uur draaien
Ja, ik ben zelf ook te laat... maar ik moet wachten op de bus van 9:18, dus ik heb nog even.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:44 schreef Moira. het volgende:
Ik haat het als ik te laat op sta en moet haasten voor werk
Oh, dat is wel echt vet lijkt me... vandaar je PF? En komt de film in de bios?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben animator, zitten tegen een deadline van de film aan.
PF?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh, dat is wel echt vet lijkt me... vandaar je PF? En komt de film in de bios?
Profiel Foto.quote:
DMquote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Profiel Foto.En aw, jammer. Waar kan ik de film bezichtigen dan als ie klaar is?
Whahahaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:19 schreef Unscrewed het volgende:
Nou, ik ga vandaag gewoon niet... ik heb al het beste smoesje ooit sinds ik met de trein daarheen moet: "De bovenleidingen zijn kapot".
Oeh dat is wel slim. Goed ideequote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:25 schreef Olment het volgende:
[..]
Whahaha
Ga je lekker de stad in.. Ergens op je gemak ontbijten.
Ff na de shop wat wietjes halen en wat roken ofc
Rond een uur of 2 ga je na huis en zeg je "eerder klaar" als ze wat vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |