5 joints?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:06 schreef CodeRood het volgende:
[..]
moet eerst 5 joints rollen en we zitten zonder grote vloei helaas
Sorry voor de overlast? Ik heb de hele dag lopen zeiken over mijn liefdesproblemenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:00 schreef Unscrewed het volgende:
Ik begin trouwens alweer nuchter te worden...Sorry voor de overlast
Ik had nog een stoner idee ergens opgeschreven, ik zoek zo wel even. Nog even de misselijkheid kwijtraken.
Sorryquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:15 schreef Studeur het volgende:
verdomme nu heb ik weer zin in chips terwijl ik het niet heb
Ja is wel goed, maak er maar wat moois van wat ik kan kopieren voor de OPquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:29 schreef CodeRood het volgende:
hij is klaar![]()
Ik maak er even een korte handleiding bij (evt. voor de OP???)
haha jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:29 schreef CodeRood het volgende:
hij is klaar![]()
Ik maak er even een korte handleiding bij (evt. voor de OP???)
Goeienachtquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:35 schreef Serpenthax het volgende:
Goeienavond. Net een flinke bake off gehouden omdat mijn broertje jarig was. Ben opzich best gaar.
Wajo, wat n ding! Deze kende ik nog niet. Heb wel ooit eens een rocket gerookt. Een joint zo dik als vier tipjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:36 schreef CodeRood het volgende:
HORSE
benodigdheden:
- keukenrol
- tape
- schaar
- 5 joints
Je draait even 5 jointjes (wegens gebrek aan grote vloei heb ik kleine vloei moeten pakken).
De keukenrol tape je vervolgens aan 1 kant lucht dicht en met de schaar maak je alvast een "klapgat".
[ afbeelding ]
Aan de onderkant van de WC-rol maak je met de schaar 4 gaten.
Maak de gaten niet te groot, de tip van de joint moet er precies in passen.
[ afbeelding ]
Vervolgens maak je bovenop nog even een gat, en daar steek je de 5e joint in.
[ afbeelding ]
Tot slot steek je alle joints aan, en zet je je mond op de keukenrol aan de open kant en begin je te teugen....Succes!
Vriend uit Detroit heeft me dat geleerd. Doen ze vaker voor feestjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:37 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
Wajo, wat n ding! Deze kende ik nog niet. Heb wel ooit eens een rocket gerookt. Een joint zo dik als vier tipjes.
Staat in de OP. Ben je niet helemaal waus hierna?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:36 schreef CodeRood het volgende:
HORSE
benodigdheden:
- keukenrol
- tape
- schaar
- 5 joints
Je draait even 5 jointjes (wegens gebrek aan grote vloei heb ik kleine vloei moeten pakken).
De keukenrol tape je vervolgens aan 1 kant luchtdicht en met de schaar maak je alvast een "klapgat".
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot steek je alle joints aan, en zet je je mond op de keukenrol aan de open kant en begin je te teugen....Succes!
Ja, behoorlijk. Je inhaleert rechtstreeks alles je longen in, net als bij een pijp.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Staat in de OP. Ben je niet helemaal waus hierna?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door CodeRood op 19-03-2013 00:55:32 ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:36 schreef CodeRood het volgende:
HORSE
benodigdheden:
- keukenrol
- tape
- schaar
- 5 joints
De keukenrol tape je vervolgens aan 1 kant luchtdicht en met de schaar maak je alvast een "klapgat".
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat een gedoe om met mijn cracktelefoon die foto hier te krijgen.. ik ga hem eerst even oproken en dan stuur ik de foto welquote:
leuk dat je m waardeertquote:Op dinsdag 19 maart 2013 00:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
Een soort joints-bong zonder water, geweldig
Helaas rook ik niet vaak 5 joints in 1 keer, doe ze liever 1 voor 1
Ah nastyquote:Op dinsdag 19 maart 2013 01:05 schreef CodeRood het volgende:
[..]
leuk dat je m waardeert![]()
Ik ga hier bijna over mijn nek, want die amerikaanse vriend van me drinkt hier dus pure azijn bij.
Hij vliegt in een F-22 Raptor voor het leger, en volgens hem zuivert dat zijn bloed voor medische controles._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |