Faalhaasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen zin meer in, ben al een fucking maand bezig
Ai, dat is lelijk. Mijn achterlamp doet het niet, tot nu toe nog geen gezeik mee gehadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Kankerflikkers, boete gekregen omdat ik zonder licht reed.![]()
![]()
![]()
![]()
Maar wie is de lul als jij word aangereden?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Had je geen laag decolleté? Of een agente?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Staatskas moest zeker weer bijgespekt worden, staat zo'n motorflikker aan de zijkant van het fietspad. Zure is dat je dan al die mensen voorbij ziet fietsen zonder licht terwijl ie die boete uitschreef. Echt ga wat nuttigers doenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ai, dat is lelijk. Mijn achterlamp doet het niet, tot nu toe nog geen gezeik mee gehad
Nee gewoon een ongenadige agent.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Had je geen laag decolleté? Of een agente?
Idd, in de bosjes ernaast wordt iemand verkracht en een blokje verder is een tasjesdief actiefquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staatskas moest zeker weer bijgespekt worden, staat zo'n motorflikker aan de zijkant van het fietspad. Zure is dat je dan al die mensen voorbij ziet fietsen zonder licht terwijl ie die boete uitschreef. Echt ga wat nuttigers doen
Kon je niet een één of andere excuus bedenken?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Staatskas moest zeker weer bijgespekt worden, staat zo'n motorflikker aan de zijkant van het fietspad. Zure is dat je dan al die mensen voorbij ziet fietsen zonder licht terwijl ie die boete uitschreef. Echt ga wat nuttigers doen
jawel ik sloeg op mn voorlamp en zei oh hij doet het opeens niet meer, maar had mn achterlicht ook niet aanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kon je niet een één of andere excuus bedenken?
Ik heb een kutlamp waarvan de dynamo niet goed op het voorwiel sluit, dus na de éne hobbel doet hij het wel, en na de andere hobbel niet meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
jawel ik sloeg op mn voorlamp en zei oh hij doet het opeens niet meer, maar had mn achterlicht ook niet aanMn voorlicht doet het al maanden niet meer
Blijkt uit onderzoek ( hoorde ik ) dat er evenveel ongelukken gebeuren bij mensen met licht als zonder licht.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:37 schreef Vaseline_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Herkenbaarquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb een kutlamp waarvan de dynamo niet goed op het voorwiel sluit, dus na de éne hobbel doet hij het wel, en na de andere hobbel niet meer.
Ben elke keer zó bang dat er dan nét een agent langs komt en me een boete geeft omdat hij niet gelooft dat de lamp het straks wél weer doet
Al helemaal in Amsterdam jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HerkenbaarMaar eerlijk, die fietslampen zijn zo kut als wat. Bij iedereen hebben ze geloof ik wel mankementen of ze worden erafgesloopt
Fietsers zonder licht zie je echt niet hoor..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Blijkt uit onderzoek ( hoorde ik ) dat er evenveel ongelukken gebeuren bij mensen met licht als zonder licht.
hier worden altijd die kabels doorgesneden door kenkerlijers.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HerkenbaarMaar eerlijk, die fietslampen zijn zo kut als wat. Bij iedereen hebben ze geloof ik wel mankementen of ze worden erafgesloopt
In de stad kan je al helemaal niet superhard rijden dus als je een fietser aanrijd is dat gewoon ook deels je eigen schuld tenzij ze out of nowhere komen opeens, niet als ik gewoon netjes op het fietspad rijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Fietsers zonder licht zie je echt niet hoor..
Jij wel op je fietsje maar in een voertuig niet, omdat ramen reflectering van je ramen en weerspiegeling naar de andere kant en shit
Het is nooit de schuld van de fietser dat is het gewoon..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In de stad kan je al helemaal niet superhard rijden dus als je een fietser aanrijd is dat gewoon ook deels je eigen schuld tenzij ze out of nowhere komen opeens, niet als ik gewoon netjes op het fietspad rij
Ja nou en beter gaan ze die opgevoerde snordertjes bekeuren die als idioten op het fietspad rijdenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Het is nooit de schuld van de fietser dat is het gewoon..
Anders maakte het niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |