Dat zou ik ook eens een keer zelf moeten makenquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:42 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Fuck, ik kom thuis, neem een hit van mijn pijpje amnesia wat nog van gisteravond klaar lag, en ik ben gelijk ontzettend high
Ik vind het eigenlijk best wel kut als het gelijk zo hard aankomt, zeker niet als ik nog naar de winkel moetquote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:50 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook zo maar weer wat wiet ga halen, heb 1 topje over maar daar kan ik me joint niet meer mee vullen voor deze avond
Jezusquote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:12 schreef Amarantha het volgende:
Ook fijn, loop naar beneden omdat ik toch naar de winkel wou.. Hoor ik A. en een kameraad van hem praten over mij en echt keihard gelach enz, hoorde ook wat lullige dingen. Bah weet nu wel genoeg, elke traan die ik nu nog laat om hem is echt zonde van mijn tijd
Welk spel?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik heb hem opgegeten denk ik
Gvd ik had net alle gelatine dingen uit level 77 EINDELIJK weggespeeld, had ik nét niet genoeg punten om het level te halen![]()
![]()
Haha, jah, gegarandeerd dat je dingen gaat vergeten zonder lijstjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 18:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel kut als het gelijk zo hard aankomt, zeker niet als ik nog naar de winkel moet
Wat ik nu dus moet doen, als ik mijn boodschappenlijstje af heb, wat ook weer lang gaat duren
Ik vergeet vaak alsnog dingen waar ik bij het weggaan niet aan denkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:26 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, jah, gegarandeerd dat je dingen gaat vergeten zonder lijstje
Beter na het eten smokenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik vergeet vaak alsnog dingen waar ik bij het weggaan niet aan denk
Zo maar eens gaan koken, ben flink baked
Mja ik had niet verwacht dat die hit zo hard in zou slaanquote:
Yes sir.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Unscrewed, was jij het nou die ook in de 040 woont?
Ben volgens mij al maanden niet meer bij de shop geweestquote:
Wow!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:31 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ben volgens mij al maanden niet meer bij de shop geweest
Ik rook ontzettend weinig, en heb voor het laatst in Breda gehaald, toen ik met vrienden in de shop ging relaxen
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wow!
Ik ben er ook een tijdje niet meer geweest.
Ik haal voortaan bij zo'n oude opa genaamd Hans die niks anders doet dan de hele dag smoken, hij verkoopt veel voor weinig.
quote:
Candy Crush op Facebookquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:18 schreef Unscrewed het volgende:
Oh, Moira is weg... over welk spel hadden jullie het Amarantha?
Vriendin van me is er ook net doorheenquote:
Ik heb er ook geen zin meer in, ben al een fucking maand bezigquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vriendin van me is er ook net doorheenZat de hele tijd op whatsapp te tyfen over dat kutlevel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |