pompen die zooiquote:
of juist wel, in rustig tempoquote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn knie doet pijnIets zegt me dat het verstandig is om morgen niet te gaan wandelen
FTFYquote:
Meteen in triovorm?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Alleen als ik dan ook ontmaagd word.
dan moet je juist op rustig tempo wandelen, kan ook naar de buurtsuper zijn of door het bos of langs alpaca;squote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dit is omdat ik zovelen heb gelopen in 2 dagen. Ik doe niet aan slenteren
maar bb is geen negerquote:
je hoeft ook niet elke dag he!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn knie doet pijnIets zegt me dat het verstandig is om morgen niet te gaan wandelen
is het iemand met een negroïd uiterlijk?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh, over vakantie gesproken. Ik moet nog even iemand appen.
Nee. Beetje anticlimax wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
is het iemand met een negroïd uiterlijk?
jammer welquote:
ik dacht dat jij alleen voor 3 ging!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien ontmoet ik er op vakantie wel één.
Oh, my bad.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik dacht dat jij alleen voor 3 ging!
Als ik ga lopen dan is het 5km of meer. Niet minderquote:Op maandag 18 maart 2013 21:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dan moet je juist op rustig tempo wandelen, kan ook naar de buurtsuper zijn of door het bos of langs alpaca;s
dat is 10km in korte-beentjes-spees-stapjes!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik ga lopen dan is het 5km of meer. Niet minder
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
van nature, of nadat hij jou een volle maan heeft gegeven?
Een wát?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
van nature, of nadat hij jou een volle maan heeft gegeven?
Ik zat al een minuut te kijken naar de gif tot er iets kwam......quote:Op maandag 18 maart 2013 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kaneel met zijn hosselstok![]()
[ afbeelding ]
(betere gifjes zijn uiteraard welkom)
Kip, je faalt zo vaak met plaatjesquote:Op maandag 18 maart 2013 21:46 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
kaneel met zijn hosselstok![]()
[ afbeelding ]
(betere gifjes zijn uiteraard welkom)
ga dan maar op vakantie naar zuid frankrijk of spanje, daar zitten er genoeg, vooral op de stranden, met "speciaal geprijsde zonnebrillen"quote:Op maandag 18 maart 2013 21:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Misschien ontmoet ik er op vakantie wel één.
dan kun je beter even overslaanquote:Op maandag 18 maart 2013 21:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik ga lopen dan is het 5km of meer. Niet minder
ja, nét even té hequote:
IK BLIJF HET PROBEREN, AL IS HET HET LAATSTE WAT IK DOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 18 maart 2013 21:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kip, je faalt zo vaak met plaatjes
Dan ga ik even een berichtje sturen.quote:
Ik overdrijf niet maar ik had afgesproken voor morgen met een dag rustpauze (vandaag) maar toen gingen we vandaag toch lopenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:48 schreef Stormqueen het volgende:
Spees, ga het nou niet meteen weer overdrijven. Dan weet ik nu al hoe het afloopt
Ik kon em toch wel waarderenquote:
Volle maan, das je sterretje oprekkenquote:
Was ik stiekem ook wel van plan.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha nee. Zoek maar gewoon een leuke vent
gelukkig hebben we altijd nog een vunsbelg in ons middenquote:
quote:
nice!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:51 schreef Incantrix het volgende:
Zo vakantie uitgezocht. Avontuurlijk Limboland it is
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nice!
das toch tof! mooie omgeving, goed eten en lekker chill.
nadeel: je kunt de mensen er niet verstaan
Ok, dan volg ik hemquote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wandelen maar ik ben niets gewend
Ja ik kijk ff hoe mn knie morgen voelt maar anders dan blijf ik wel thuisquote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ok, dan volg ik hem
Lees soms ook wat in het hardlooptopic en daar is lopen hardlopen dus ik was even in de war
Maar je moet wel voorzichtig zijn dat je jezelf niet overbelast he! Een meisje dat ik ken kreeg een blessure tijdens de Nijmeegse 4 daagseIs natuurlijk wel een grote afstand, maar toch
mehehehehehequote:
een meisje dat ik kende had ook zoiets....quote:Op maandag 18 maart 2013 21:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik kijk ff hoe mn knie morgen voelt maar anders dan blijf ik wel thuis
Jah, nog even zo'n talengids kopen, dan komt het goed. En we hebben zo'n point it-boekjequote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nice!
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een meisje dat ik kende had ook zoiets....
Mss zijn het wel de spieren bij je knie!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar het is geen spierpijn, het is mijn knie en dat is geen spier
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nice!
Waar gaan jullie naartoe?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, nog even zo'n talengids kopen, dan komt het goed. En we hebben zo'n point it-boekje
Maar wel chill, supermooi zwembad, veel leuke shizzle voor Stef en mooie omgeving iddik lees wel eens van mensen die met kleintjes zo naar Italië rijden, maar ik zie het mezelf nog niet doen eerlijkgezegd.
was dat diegene waarbij uiteindelijk dat onderbeen geamputeerd moest worden?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
een meisje dat ik kende had ook zoiets....
WAT HEEFT MONIEK ERMEE TE MAKENquote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Mss zijn het wel de spieren bij je knie!
nee?
Knieaidsquote:Op maandag 18 maart 2013 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
was dat diegene waarbij uiteindelijk dat onderbeen geamputeerd moest worden?
misschien volgend jaar, of over 5 jaarquote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, nog even zo'n talengids kopen, dan komt het goed. En we hebben zo'n point it-boekje
Maar wel chill, supermooi zwembad, veel leuke shizzle voor Stef en mooie omgeving iddik lees wel eens van mensen die met kleintjes zo naar Italië rijden, maar ik zie het mezelf nog niet doen eerlijkgezegd.
Lol, dat meisje van mijn verhaal moest wel geopereerd worden aan haar onderbeenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
daar begon het mee ja...quote:Op maandag 18 maart 2013 21:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Anale douche toch?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef Incantrix het volgende:
Maar ondertussen ging het over anale sex? Geen ervaring mee, maar van een bevriende homosexule amerikaan heb ik begrepen dat ze aldaar een soort van spuit-dingen hebben om je kalkoen van binnen mee schoon te maken enzo, en die schijnen ideaal te zijn om jezelf te reinigen zodat je partner geen poep aan z'n piemel krijgt. /nutteloze feiten
Rennen dan!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb afgelopen zomer een kenserdure (naja ik vond het duur voor zo'n broek) hardloopbroek gekocht en nooit gebruikt ermahgerd
goh, dat soort dingen gebeuren jou nooit!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb afgelopen zomer een kenserdure (naja ik vond het duur voor zo'n broek) hardloopbroek gekocht en nooit gebruikt ermahgerd
Ja die heb ik, maar ik vond dat ik eerst wandelen moest opbouwenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Rennen dan!![]()
Je hebt zo'n renprogramma ingesproken door een Belgische vrouw
Evyquote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Rennen dan!![]()
Je hebt zo'n renprogramma ingesproken door een Belgische vrouw
Hoe ver van te voren moet je dat doen dan? Kan je dat eens navragen?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef Incantrix het volgende:
Maar ondertussen ging het over anale sex? Geen ervaring mee, maar van een bevriende homosexule amerikaan heb ik begrepen dat ze aldaar een soort van spuit-dingen hebben om je kalkoen van binnen mee schoon te maken enzo, en die schijnen ideaal te zijn om jezelf te reinigen zodat je partner geen poep aan z'n piemel krijgt. /nutteloze feiten
Ja maar jij begeeft je ook onder den hollanders he?quote:
Daarom wil je niet minder dan 5km wandelenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die heb ik, maar ik vond dat ik eerst wandelen moest opbouwen
/goedenmatigenexcuses
google op anale douche grgrquote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Hoe ver van te voren moet je dat doen dan? Kan je dat eens navragen?
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef Incantrix het volgende:
Ik wil wel minder wandelen, maar ik heb dus morgen met iemand afgesproken en dan gaan we wel een stuk wandelen ja. Ik ga niet met iemand afspreken om naar de supermarkt te lopenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom wil je niet minder dan 5km wandelen
Ermahgerd, dat is vlakbij mijn hometown!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ja maar jij begeeft je ook onder den hollanders he?
We gaan naar Reuver, de Lommerberglekker oersaai en ranzig in zo'n huisje enzo
Wat een domperquote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ik heb de nieuwe versieDaar zegt ze dat niet meer.
Ow, daar heb je natuurlijk ook dedicated apparaten voor, nooit bedachtquote:
Link? Ik kan m nie graties vinden niequote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee ik heb de nieuwe versieDaar zegt ze dat niet meer.
Excuses excusesquote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil wel minder wandelen, maar ik heb dus morgen met iemand afgesproken en dan gaan we wel een stuk wandelen ja. Ik ga niet met iemand afspreken om naar de supermarkt te lopen
komt je achternaam daar ook vandaan?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, dat is vlakbij mijn hometown!
in het Nederlands heet dat klysmaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij christine le duc heet het anale douche
huuuuuuuuuuuuuhquote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, daar heb je natuurlijk ook dedicated apparaten voor, nooit bedachthij had het over de turkey-rinse (ofzo) van zijn moeder
Niet? Volgens mij had ik toen meteen de eerste link van Googlequote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Link? Ik kan m nie graties vinden nie
Kom je daar nog ergens half juni zo?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef Mss het volgende:
[..]
Ermahgerd, dat is vlakbij mijn hometown!
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het Nederlands heet dat klysma
Van Reuver? Of bedoel je dat dorp wat mijn achternaam is -en?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
komt je achternaam daar ook vandaan?
Bij christine le duc kennen ze geen Nederlandsquote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in het Nederlands heet dat klysma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Vanwege een discussie met SABAM (de Belgische BumaStemra) over vergoeding van gedownloade mp3's moeten we helaas (tijdelijk?) de bestanden van de site halen. We zullen hier en via ons twitteraccount berichten over het verloop.
Oh, dan faal ikquote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet? Volgens mij had ik toen meteen de eerste link van GoogleWacht ik zal even kijken.
Oh, dat zou best eens kunnen, dan kom ik wel even vakantiecrashen!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Kom je daar nog ergens half juni zo?
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij christine le duc kennen ze geen Nederlandsuhuh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Klopt idd welquote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
ik zat iets op Canvas te kijken en de engelse film/serie waarin "O my god" werd gezegd werd vertaald met "Amai!"
ik lolleren hier![]()
dat je achternaam verdacht veel lijkt op die berg/heuvel naamquote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef Mss het volgende:
[..]
Van Reuver? Of bedoel je dat dorp wat mijn achternaam is -en?
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij christine le duc kennen ze geen NederlandsJAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net zoals dat Bami die bruiloft écht niet wilde crashen zeker![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Yay, gezelligquote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh, dat zou best eens kunnen, dan kom ik wel even vakantiecrashen!
Oh geen idee eigenlijk. Dat zou best kunnen. Iets verderop ligt een dorp en dat is mijn achternaam -en. Vermoedelijk heeft het wel allemaal dezelfde oorsprongquote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
dat je achternaam verdacht veel lijkt op die berg/heuvel naam
Ik wil geen uitgescheurd kontgatquote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAA JAAAAA
net zoals dat Bami die bruiloft écht niet wilde crashen zeker![]()
![]()
een aarszoekingquote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ga niet met mijn jatten aan jouw klysma zitten gek.
Ik ontken het niet hard, het lijkt me gewoon smerig en pijnlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef PriemGirl het volgende:
Diegene die het hardst ontkent...................................
daarom had je toch ook een anale trainer set?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil geen uitgescheurd kontgat
dan moet je meer sensilube gebruiken!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wil geen uitgescheurd kontgat
Geeft ook weer een geheel nieuwe betekenis aan mensen die 'even gaan trainen'quote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
daarom had je toch ook een anale trainer set?
om langzaam uit te rekken?
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geeft ook weer een geheel nieuwe betekenis aan mensen die 'even gaan trainen'
IK WIL HET NIET WETEN LALALALALALALALALquote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Miezziej het volgende:
Je hebt toch ook van die mensen die hun anus heel erg oprekken?
Zeg maar
heul groot
xhamster --> anal sex --> spees weer blijquote:
hehehehehequote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Geeft ook weer een geheel nieuwe betekenis aan mensen die 'even gaan trainen'
nee, post eens een plaatje?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Miezziej het volgende:
Zeg maar
heul groot
quote:
daar krijg je een ban voor op fokquote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Miezziej het volgende:
Zeg maar
heul groot
Ja, daar heb ik ooit nog eens een miljoen foto's van van een forum moeten verwijderenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:05 schreef Miezziej het volgende:
Zeg maar
heul groot
net zoals toen ze mij gingen bannenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
miezziej pas op voor bans he, ik weetn iet precies wat wel of niet mag
Fixedquote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef Sharana_LV het volgende:
miezziej pas op voor bans he, ik weetn iet precies wat wel of niet mag
ja daaromquote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
net zoals toen ze mij gingen bannen
doen die aan anaal stretching?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd dat programma op Ned3 is bij mij op de campus, en daar werken vrienden van mij
En daar werken vrienden van je?quote:
oh, jammer welquote:
Fantastisch ja, je maaltijd pleurt er meteen weer uiit aan de onderzijde.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:08 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Wel lekker makkelijk naar de wc gaan zo.
zeer verstandig!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:09 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ik durfde al geen directe link naar een plaatje te posten![]()
*BLAP*quote:Op maandag 18 maart 2013 22:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Fantastisch ja, je maaltijd pleurt er meteen weer uiit aan de onderzijde.
Overtuig brum.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mama wil niks kopen van de actieproducten, fml.
NEINZ, vertel.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
weet je hoeveel uur lopen zo'n zak snoep kost?
Dat werkt niet bij hemquote:Op maandag 18 maart 2013 22:11 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Overtuig brum.
Doe net alsof het zijn idee is, en eet dan zijn snoep op
ongeveer 9 uurquote:Op maandag 18 maart 2013 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEINZ, vertel.
[..]
Dat werkt niet bij hem
Niet?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
NEINZ, vertel.
[..]
Dat werkt niet bij hem
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij is ongevoelig voor aanbiedingen en snoep
en vaak ook voor mijn gezeur
Nee, dat boeit m al helemaal nietquote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Niet?
Ik ben Megatoby wel Lushverslaafd aan het maken
Kom ik Maastricht werkenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus als ik de hele dag ga lopen en ondertussen al dat snoep opeet dan maakt het niet uit?
WAT is hier de logica van?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:14 schreef Miezziej het volgende:
Ik eet vaak snoep ofzo als ik dorst heb
20 uur.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermahgerd voor 250 kruidvat spaarpunten krijg je een kilo paaseitjes.
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:14 schreef Miezziej het volgende:
Ik eet vaak snoep ofzo als ik dorst heb
Als ik nou gewoon een glas drinken pak ofzo... Maar nee, dat kan mijn brein niet aan
jij? Tussen de drie en vier uur.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoe lang moet je lopen voor een zak chips? (200g?)
Nou dat is niet eens heel raar.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:16 schreef Miezziej het volgende:
Ik denk dat ik lijd aan een suikerverslaving.
Hebben ze daar ergens een praatclubje voor?
weight watchers?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:16 schreef Miezziej het volgende:
Ik denk dat ik lijd aan een suikerverslaving.
Hebben ze daar ergens een praatclubje voor?
Dus als ik eerst heel veel chips eet, dan verbrand ik daarna meer vet?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe zwaarder en groter je bent, hoe meer je verbrandt.
LOLquote:Op maandag 18 maart 2013 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus als ik eerst heel veel chips eet, dan verbrand ik daarna meer vet?
![]()
Goeden conclusiequote:Op maandag 18 maart 2013 22:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dus als ik eerst heel veel chips eet, dan verbrand ik daarna meer vet?
![]()
ik vind dat wel geil hoor!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:20 schreef Miezziej het volgende:
Goed, mijn printer heeft eindelijk geprint na een heleboel gepruttel, dus ik ga ook slapen.
Sorry voor de traumatische pics
We zijn oudquote:Op maandag 18 maart 2013 22:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo gaat iedereen zo vroeg slapen.
Bij de HEMA kassa hangt een briefje dat mensen uit 1997 16 jaar zijn (het is moeilijk om zelf te bedenken ja) en toen voelde ik me bijna bejaardquote:Op maandag 18 maart 2013 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zegt 1991je bent net zindelijk man!
soms is datquote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet om mezelf lachen maar ik weet niet wat er grappig is
1997quote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Bij de HEMA kassa hangt een briefje dat mensen uit 1997 16 jaar zijn (het is moeilijk om zelf te bedenken ja) en toen voelde ik me bijna bejaard
have mercy on my soulquote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Bij de HEMA kassa hangt een briefje dat mensen uit 1997 16 jaar zijn (het is moeilijk om zelf te bedenken ja) en toen voelde ik me bijna bejaard
97 ja?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Damn...in mijn hoofd is alles van 1984 nu net volwassenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:22 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Ja ik zag vandaag een klant met een tasje van de Sephora dus ik heb aan haar gevraagd of ze iets in de aanbieding hadden maar ze zei alleen dat er heel veel nagellak in de bakken lagquote:Op maandag 18 maart 2013 22:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Sephora paupers, niet eens 3 voor 10 actie.
ik zeg al, uit de nineties = net zindelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 22:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Damn...in mijn hoofd is alles van 1984 nu net volwassen
Mijnn kind is verwekt in de ninetiesquote:Op maandag 18 maart 2013 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg al, uit de nineties = net zindelijk
Godverdomme man.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:29 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Mijnn kind is verwekt in de nineties
Die dingen gaan niet kapot dus ik heb een hele stapelquote:Op maandag 18 maart 2013 22:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
megamandy je naadloze hema boxers zijn met 20% korting.
Die topjes van h&m gaan heul wel kapotquote:Op maandag 18 maart 2013 22:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Die dingen gaan niet kapot dus ik heb een hele stapelNet zoals de topjes met spaghettibrandjes van de H&M
Twee of drie stapels
Heb er nog nooit een weg moeten gooienquote:Op maandag 18 maart 2013 22:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die topjes van h&m gaan heul wel kapot
Ik welquote:Op maandag 18 maart 2013 22:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb er nog nooit een weg moeten gooien
Ja preciesquote:Op maandag 18 maart 2013 22:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik wel
maar goed ze kosten 5 euro
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://www.hm.com/nl/product/98584?article=98584-G
Deze? Die zien er iig wel fijn uit!
Oeh, die vind ik wel leuk!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of deze, want hipsterparka
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2012/P01_1244_999R_0.jpg]&set=key[rotate],value[0]&set=key[width],value[2606]&set=key[height],value[3047]&set=key[x],value[503]&set=key[y],value[196]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Dat vind ik echt heel fijn! Denk ik dan, ik heb er nog geeneen.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja die lange komen echt tot halverwege/over je kont.
Maar dat zijn lelijkequote:Op maandag 18 maart 2013 22:44 schreef Stormqueen het volgende:
Tokkies en Gerda's lopen ook in parka's hoor
Dat! Zo ontzettend ook.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:45 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben echt zoooo blij dat de shirtjes eindelijk weer lang zijn tegenwoordig
Deze is hipster Spees!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben te gierig voor een duurdere
wat een zwerversjas.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Deze is hipster Spees!
http://www.monki.com/Shop/Outerwear/Sonja_coat/65005-1962121.1[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |