SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
Djuricic beste voetballer in de eredivisie dit seizoen. Zei ik vorig seizoen al
Overdrevenquote:Op maandag 18 maart 2013 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
Hossel hem naar PSV danquote:Op maandag 18 maart 2013 20:33 schreef RensAjacied het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:35 schreef Doublepain het volgende:
Duidelijk geel, zijn been kon doormidden, geluk dat hij geen rood pakte
Maakt toch niet uit, Ajax wordt de terechte kampioen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:35 schreef GGMM het volgende:
Een fout van een scheids kost Feyenoord de titel??
Ze hebben de scheids al 8 wedstrijden mee gehad dit seizoen.
Inderdaad, waardeloze gasten.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:35 schreef GGMM het volgende:
Een fout van een scheids kost Feyenoord de titel??
Ze hebben de scheids al 8 wedstrijden mee gehad dit seizoen.
Ja inderdaad, veel te felquote:Op maandag 18 maart 2013 20:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat een gruwelijke belichting trouwens
Nou niet zo ordinairquote:Op maandag 18 maart 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan is juist een expert over hondjes.
Met name hun bipsjes.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Johan is juist een expert over hondjes.
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
kinderhand is snel gevuld?
even wat tegengeweld dan: wat een kutshow
studio voetbal![]()
![]()
Frans de Boer zat er gister, heb je 't gezien?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
studio voetbal![]()
![]()
Frank was top iddquote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frank de Boer zat er gister, heb je 't gezien?
Zap lekker weg danquote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef Syntix het volgende:
[..]
[..]
studio voetbal![]()
![]()
0 euro was de download.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
19,95 te duur voor dat prachtige boek![]()
265.000 boeken verkocht
de coach van ons aller Ajax heet Frank de Boer. Mss haal je iets door de war?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frans de Boer, de coach van Ajax
Nee volgens mij niet hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
de coach van ons aller Ajax heet Frank de Boer. Mss haal je iets door de war?
Mooi toch, voor die kerel.quote:
Freek gaat een nieuw popalbum opnemen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Met Freek, dan heb je het gemaakt.
Prachtig boek.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef RensAjacied het volgende:
19,95 te duur voor dat prachtige boek![]()
265.000 boeken verkocht
Zo, daar zullen ze vast niet van terug hebben, VI HOOLIGAN1!!!1quote:Op maandag 18 maart 2013 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
Freek hou je fucking bek man!
Kees van Kooten lul!
Lekkere grote letters iddquote:Op maandag 18 maart 2013 20:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Prachtig boek.
Het is een toffe vent, maar het boek is van het niveau waarop basisschoolleerlingen leren lezen in groep 3 ofzo.
Kees van Kooten beaamd Johan zijn woorden enkel?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
Nogmaals: Kees en Freek aan de schandpaal!
Geen moeite doen om het te lezen en toch je mening klaar hebben. Al valt het van Kees nog wel mee, Freek is een tering oude kerel die alleen maar kan zeiken. Arrogante opa.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kees van Kooten beaamd Johan zijn woorden enkel?
Zo!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:49 schreef Ties02 het volgende:
Heey van Dijk die heb ik hier in de stad een keer gezien
Ik wil soms wel eens in het Frankfurt topic posten maar hij heeft er er zo leuk. Je pakt ook geen knuffel van een autist af.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 20:49 schreef bjanaan het volgende:
Van Dijk zou wel een goeie cvm voor Ajax zijn
Mag ik je aanraken?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:49 schreef Ties02 het volgende:
Heey van Dijk die heb ik hier in de stad een keer gezien
Nee? Hij zegt dat hij geen behoefde heeft aan het boek maar Van der Gijp verder een prima gast is. En dat hij al met al blij is dat het boek een ander publiek ook aan het lezen krijgt.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen moeite doen om het te lezen en toch je mening klaar hebben. Al valt het van Kees nog wel mee, Freek is een tering oude kerel die alleen maar kan zeiken. Arrogante opa.
Heb je scherpe messen in huis?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:49 schreef habitue het volgende:
Wat is deze, huisgenoot die duitse zender aan het kijken is terwijl er VI op is.
quote:
Beste verdediger in potentie in deze armoedige divisiequote:Op maandag 18 maart 2013 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
Van Dijk in een beter draaiend team, dat wil ik zien.
Grootste verlies van vanavond.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:52 schreef Adelante het volgende:
Fox krijgt niks te zeggen over presentatoren
Special Boat Servicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |