SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Het is zeer simpel, je HOEFT het niet te doen wat ik zeg.Maar ga aub niet lopen zeuren over wat ik zeg wat het meest effectief is om snel enorm veel lef te krijgen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ga je mee vanavond een ram kraak zetten? En niet terug krabbelen dat je dat niet wilt. Want als je dat doet durf je het niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:26 schreef firefly3 het volgende: [..] Je wilt het ook niet op dat moment omdat je het ook niet durft.
Stap uit je comfort zone.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Het heeft helemaal niks met lef te maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:28 schreef firefly3 het volgende:
Het is zeer simpel, je HOEFT het niet te doen wat ik zeg.Maar ga aub niet lopen zeuren over wat ik zeg wat het meest effectief is om snel enorm veel lef te krijgen.
Ik heb lef genoeg om vrouwen aan te spreken, maar weiger het op de manier te doen zoals jij.
Heeft ook een stukje met respect naar de vrouwen toe te maken.
En ik ga niet alleen een gesprek aan met een vrouw met als doel ze in bed te krijgen.![]()
Lekker met zijn alle naar de wipkip nah is ook niet mijn stijl.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Nee joh, ze gaat volgens mij na deze week weer weg. Stage afgelopen enzo. Dan ebt het probleem wat verliefdheid heet zo weer weg.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog je leuke nieuwe collega gehosseld?
Ze draaide vandaag deze plaat trouwens, ik stierf wel even van binnen.Yes! De gouden tip! Eindelijk!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh sletjes hosselen is te makkelijk. "hoi neuken?" en je hebt beet. Veel plezierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
rot toch op. paar dagen geleden beweerde je namelijk dat wanneer iemand jouw lijn niet volgt diegene vastgeroest is, en niet openminded.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:28 schreef firefly3 het volgende:
verder is al dat gelul van jou onzin, bedacht en ontworpen voor en door onzekere nerds en iedereen die op een normale manier zelfverzekerd is hoeft zichzelf niet zo een debiele pua-houding aan te meten.
volgende keer wacht je gewoon even tot de lasposter netjes een nieuw topic geopend heeft.![]()
Nopequote:Op maandag 18 maart 2013 20:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Firefly, squat je al? Dat is pas investeren in de toekomst.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik dacht ik ben eerlijk met wat voor lompe dingen ik gedaan heb, krijg ik dit allemaal over me heenEcht niet normaal wat voor onzeker sfeertje hier hangt.
Ach, uit het oog uit het hart.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, ze gaat volgens mij na deze week weer weg. Stage afgelopen enzo. Dan ebt het probleem wat verliefdheid heet zo weer weg.
Ze draaide vandaag deze plaat trouwens, ik stierf wel even van binnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zocht een stukje uit een TV programma en toen kwam ik hoe weet ik zelf ook niet hier uit:
Voor iedereen nog een cursus wil van Master Raymundo.C'est la vie
Verliefdheid is net griep.quote:
Na een tijd snotteren is het voorbij.C'est la vie
Daarom zorgen dat je niet verliefd word.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Het was me al een tijd niet meer overkomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef FAUSTINO het volgende:
Daarom zorgen dat je niet verliefd word.
Maar ik ga even in de zacht ei modus: Zij is gewoon zo ontzettend leuk
Einde zacht ei modus.C'est la vie
Ik vind het nog steeds leuk eigenlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefdheid is net griep.
Na een tijd snotteren is het voorbij.![]()
![]()
Waarom lukt het niet? Waarom blokkeer je?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was me al een tijd niet meer overkomen.
Maar ik ga even in de zacht ei modus: Zij is gewoon zo ontzettend leuk
Einde zacht ei modus.
Wil je erover praten?When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Het is ook leuk als het wederzijds is natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk eigenlijkOmdat ik nogal een lafaard ben en als ik gevoelens heb voor iemand al helemaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Waarom lukt het niet? Waarom blokkeer je?
Wil je erover praten?
Ik hoef er niet over te praten hoor, ik lijd er niet onder verder.C'est la vie
Liefde het blijft een raar iets.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook leuk als het wederzijds is natuurlijk.
[..]
Omdat ik nogal een lafaard ben en als ik gevoelens heb voor iemand al helemaal.
Ik hoef er niet over te praten hoor, ik lijd er niet onder verder.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Je rationaliseert het dat het gewoon "stom is". Dat is het ook, maar vaak heb je het lef ook niet daarvoor. Tenminste, zo was het bij mij en is het bij veel andere mensen ook. Je maakt jezelf wijs om in je comfort zone te blijven, zo zijn je hersenen ingesteld.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks met lef te maken.Het maakt niet uit hoe je een vrouw aanspreekt. Als je haar maar niet beledigt.quote:Ik heb lef genoeg om vrouwen aan te spreken, maar weiger het op de manier te doen zoals jij.Hoezo? Ik vermaak me en zij vinden het ook leuk. In het ergste geval lachen ze me uit, maar dan vermaken ze zich ook.quote:Heeft ook een stukje met respect naar de vrouwen toe te maken.
Ik ook niet, ik spreek ook met vrouwen die ik niet in bed wil hebben.quote:En ik ga niet alleen een gesprek aan met een vrouw met als doel ze in bed te krijgen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dus als mensen niet doen wat jij doet, of het niet met je eens zijn.... Zijn die personen onzeker?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:38 schreef firefly3 het volgende:
Ik dacht ik ben eerlijk met wat voor lompe dingen ik gedaan heb, krijg ik dit allemaal over me heenEcht niet normaal wat voor onzeker sfeertje hier hangt.
Wel leuk dat uitgerekend jij nu labeltjes aan het plakken bent. Want tot kort geleden was jij de geen die daar heel boos om kom worden.
Waarom accepteer je nou niet gewoon dat er ook mensen zijn die helemaal geen tientalle vrouwen willen versieren of daar totaal geen zij in hebben.
Vertel jij nou eens waarom dat onmogelijk is?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Onzeker omdat ze zich aangevallen voelen en grof reageren, terwijl ik het puur over mijn eigen acties had.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus als mensen niet doen wat jij doet, of het niet met je eens zijn.... Zijn die personen onzeker?
Wel leuk dat uitgerekend jij nu labeltjes aan het plakken bent. Want tot kort geleden was jij de geen die daar heel boos om kom worden.
Waarom accepteer je nou niet gewoon dat er ook mensen zijn die helemaal geen tientalle vrouwen willen versieren of daar totaal geen zij in hebben.
Vertel jij nou eens waarom dat onmogelijk is?
Mensen die gewoon 1 vrouw willen hebben, kunnen het advies ook gebruiken door eens uit hun bol te gaan overdag op straat. Het helpt enorm. Je wordt er losser van als mens zijnde.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Door squatten worden automatisch vrouwen door een soort magnetisme naar je toegetrokken. True story.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je squat heb je al die troep niet nodig manC'est la vie
Als je genoeg spierballen hebt wel, vanwege de hoeveelheid materiequote:Op maandag 18 maart 2013 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Door squatten worden automatisch vrouwen door een soort magnetisme naar je toegetrokken. True story.
Nee jij brand mensen af en bestempelt ze met onzeker wanneer ze niet je mening delen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Onzeker omdat ze zich aangevallen voelen en grof reageren, terwijl ik het puur over mijn eigen acties had.
Mensen zitten dat opeens vastgeroest.Het is volledig los geslapen om mensen de adviseren om te gaan schreeuwen op straat, kom op dat weet jij net zo goed als dat ik dat weet.quote:Mensen die gewoon 1 vrouw willen hebben, kunnen het advies ook gebruiken door eens uit hun bol te gaan overdag op straat. Het helpt enorm. Je wordt er losser van als mens zijnde.
Het gaat hier ook helemaal niet over 151850356 vrouwen versieren of ontmoeten. Het gaat hier in dit topic er over hoe je het best een vrouw kan benaderen en hoe je zelf wat zekerder kan overkomen.
Wil je over al je veroveringen praten, doe dat dan in het aangewezen topic, PUA.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Dat "zekerder kan overkomen" is 15 jaar oude PUA praat. Niets zekerder overkomen, zekerder zijn. Zorgen dat je echt lef krijgt in plaats van een raar spelletje proberen te spelen. Heeft ook niets met 12901234813 vrouwen versieren te maken maar puur met jezelf en eigenwaarde. Ik schreeuw toch niet om op dat moment een vrouw te versieren?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee jij brand mensen af en bestempelt ze met onzeker wanneer ze niet je mening delen.
Mensen zitten dat opeens vastgeroest.
[..]
Het is volledig los geslapen om mensen de adviseren om te gaan schreeuwen op straat, kom op dat weet jij net zo goed als dat ik dat weet.
Het gaat hier ook helemaal niet over 151850356 vrouwen versieren of ontmoeten. Het gaat hier in dit topic er over hoe je het best een vrouw kan benaderen en hoe je zelf wat zekerder kan overkomen.
Wil je over al je veroveringen praten, doe dat dan in het aangewezen topic, PUA.Het is toch ook geen overwinning? Ik zet mezelf toch "voor schut" hoe ze dat in algemene termen noemen?
Ik heb het over het algemeen, jij bent altijd maar druk met zoveel mogelijk vrouwen te versieren. En daar schep je bij elke mogelijkheid over op. Je kan die dingen ook weg laten. Maar het moet altijd maar benadrukt worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat "zekerder kan overkomen" is 15 jaar oude PUA praat. Niets zekerder overkomen, zekerder zijn. Zorgen dat je echt lef krijgt in plaats van een raar spelletje proberen te spelen. Heeft ook niets met 12901234813 vrouwen versieren te maken maar puur met jezelf en eigenwaarde. Ik schreeuw toch niet om op dat moment een vrouw te versieren?Het is toch ook geen overwinning? Ik zet mezelf toch "voor schut" hoe ze dat in algemene termen noemen?
vroeger achter je pc 300+ msn adres en telefoon nummers
deze week alleen al 4 telefoonnummers geregeld.
En bovenstaande blijft maar door en door en door gaan. Veel vrouwen versieren wat dan ga je beter worden. Dan ben je ook zelf verzekerden. Maar stukje verderop praat je zelf weer tegen. Want je moet het zelf doen, je moet niks van vrouwen laten afhangen bla bla bla. Dat soort praat behoor je in het PUA topic te doen naar mijn mening.
Hier willen ze gewoon eens een simpel leuk gesprekje hebben met een vrouw. En advies over een telefoonnummer regelen. Meer niet, willen ze veeeel meer verhuizen ze vast wel naar het PUA topic.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Wat lul je manquote:Op maandag 18 maart 2013 21:05 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat "zekerder kan overkomen" is 15 jaar oude PUA praat. Niets zekerder overkomen, zekerder zijn. Zorgen dat je echt lef krijgt in plaats van een raar spelletje proberen te spelen. Heeft ook niets met 12901234813 vrouwen versieren te maken maar puur met jezelf en eigenwaarde. Ik schreeuw toch niet om op dat moment een vrouw te versieren?Het is toch ook geen overwinning? Ik zet mezelf toch "voor schut" hoe ze dat in algemene termen noemen?
Zekerder overkomen 15 jaar oude PUA praat? Wil je hiermee zeggen dat die hele PUA-zooi de essentie van het versieren van vrouwen afdoet als oud? Zelfverzekerheid is de sleutel tot het aantrekken van natte poesjes welke je vervolgens met je PUA-knuppel duizend malen kan laten squirten.
![]()
De vorige keer deed je het ook al zeker? De boel opblazen en dramatiseren. Er is niets aan de hand, terwijl jij zit te schelden.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef dawg het volgende:
gemeld in fb. firefly3 is nog 1000x erger dan benzin.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Nou, je drijft nogal over...quote:Op maandag 18 maart 2013 21:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De vorige keer deed je het ook al zeker? De boel opblazen en dramatiseren. Er is niets aan de hand, terwijl jij zit te schelden.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
je krijgt wat je zaait.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De vorige keer deed je het ook al zeker? De boel opblazen en dramatiseren. Er is niets aan de hand, terwijl jij zit te schelden.![]()
Stoere boiquote:Op maandag 18 maart 2013 19:57 schreef firefly3 het volgende:
Het meest "kansloze" wat ik gedaan heb is rare dingen doen op straat in een drukke winkelstraat, zoals keihard schreeuwen of zelfs tegen een knappe vrouw vragen in een lingeriezaak of die grote roze bh niet bij mij past, puur om mijn eigen ego opnieuw weg te gooienDenk niet dat er veel mensen zijn die zoveel lef hebben
Ook laatst tegen een vrouw in een kledingzaak gezegd dat het shirtje goed bij haar past die ze voor zich had, het was zo'n doorzichtig blousje hehe.
"Resultaat" komt altijd vanzelf tijdens de weg van je eigen ontwikkeling.Gewoon heel veel actie ondernemen en telkens uit je comfort zone gaan.![]()
___________!!!!!!!!!!!!!
A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Ik zie al wat er mis gaat. Hij heeft geen rare attributen bij zich en is vergeten dat wicht te beledigen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:39 schreef heloef het volgende:
Ik zocht een stukje uit een TV programma en toen kwam ik hoe weet ik zelf ook niet hier uit:
Voor iedereen nog een cursus wil van Master Raymundo.![]()
gek want dat idee krijg ik namelijk en velen met mij qua idee bij jou. Je je graag alles graag aan he opblazen bent.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:19 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De vorige keer deed je het ook al zeker? De boel opblazen en dramatiseren. Er is niets aan de hand, terwijl jij zit te schelden.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Mag het ook een graad of 4 gezelliger en meer ontopic?!Tante minthy!! O+
firefly... je weet waarom je een R&P ban had, moet ik weer gaan vragen of het nu een permanente ban moet worden?... blijf weg uit deze reeks04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15![]()
Pick up artist. In dat topic zitten allemaal mannen die blaken van het zelfvertrouwen en hun vaardigheden willen doorgeven aan het wat minder scorende voetvolkquote:
Tante minthy!! O+
Daten?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Pick up artist. In dat topic zitten all mannen die blaken van het zelfvertrouwen en hun vaardigheden willen doorgeven aan het wat minder scorende voetvolk
Ik durf te vragen, want ik ben Alpha as Fuck!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik heb daar een kloon in dat topic danquote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Pick up artist. In dat topic zitten allemaal mannen die blaken van het zelfvertrouwen en hun vaardigheden willen doorgeven aan het wat minder scorende voetvolk
When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Om te leren van gozers als Firefly???quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Pick up artist. In dat topic zitten all mannen die blaken van het zelfvertrouwen en hun vaardigheden willen doorgeven aan het wat minder scorende voetvolkSign me up!
A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Is dit een dating-topic?!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Daten?
Ik durf te vragen, want ik ben Alpha as Fuck!
Daarnaast weiger ik iedereen, want geen zin en een kutwijf
Tante minthy!! O+
jehova's op fok!?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Pick up artist. In dat topic zitten allemaal mannen die blaken van het zelfvertrouwen en hun vaardigheden willen doorgeven aan het wat minder scorende voetvolk![]()
![]()
Alleen hier kan je de deur niet dicht gooien voor hun neusquote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Ben stiekem hetero maar niemand die dat mag weten
Hoi Minthy
Flikker op man, schaap dat je er bent!!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef FAUSTINO het volgende:
Ben stiekem hetero maar niemand die dat mag weten
Hoi Minthy
Tante minthy!! O+
Heel Fok! is toch een verkapte datingsite?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dit een dating-topic?!
Daarnaast weiger ik iedereen, want geen zin en een kutwijf![]()
Jou wil ik wel over het hek heen volgen hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Flikker op man, schaap dat je er bent!!
de mods en minthy wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen hier kan je de deur niet dicht gooien voor hun neus![]()
![]()
Ja, daar ben ik in de afgelopen jaren achtergekomen...quote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel Fok! is toch een verkapte datingsite?
Tante minthy!! O+
Ik lijk in de verste verte niet op een oostblok-meneer en ben absoluut niet interessant verderquote:Op maandag 18 maart 2013 21:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Jou wil ik wel over het hek heen volgen hoor
Tante minthy!! O+
Daten?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik in de afgelopen jaren achtergekomen...
Het moet toch een keer lukken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Had jij een tijd terug niet een valentijnsoproepje geplaatst op de FB-groep?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daten?
Het moet toch een keer lukken
Volgens mij heb ik daar nog op gereageerd...Tante minthy!! O+
Turken mogen ook hoorquote:Op maandag 18 maart 2013 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik lijk in de verste verte niet op een oostblok-meneer en ben absoluut niet interessant verder![]()
Ik heb gewoon eisen en ga niet met iedere man mee naar huis als een geil tienersletje zo ben ik niet
Oh jaquote:Op maandag 18 maart 2013 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Had jij een tijd terug niet een valentijnsoproepje geplaatst op de FB-groep?
Volgens mij heb ik daar nog op gereageerd...dat oproepje
oh echt
![]()
14 SHADES OF GREY
En Russen, Litouwers, jij bent niet zo moeilijkquote:Op maandag 18 maart 2013 21:46 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Turken mogen ook hoor![]()
Ik heb gewoon eisen en ga niet met iedere man mee naar huis als een geil tienersletje zo ben ik niet
Tante minthy!! O+
Jammerquote:Op maandag 18 maart 2013 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik kan je bericht zo niet vinden helaas
14 SHADES OF GREY
Gevonden!!quote:![]()
Ik had er niet op gereageerd!![]()
Maar bij dezen vind ik het wél leuk
Tante minthy!! O+
-Ik wil iemand het liefst uit de buurt.quote:Op maandag 18 maart 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
En Russen, Litouwers, jij bent niet zo moeilijk
-Niet blank zijn!
-Moet tussen de 20 en 25 zijn.
-niet gespierd en kleiner als mij zijn.
-Haarkleur zwart liefst halflang haar.
-Bepaalde talen spreken.
-Bekend zijn met bepaalde cultuur.
-Lief zijn.
-Kennis van wapens hebben.
-En natuurlijk interessant zijn
op basis van zijn verleden.
-Een bepaalde stijl van leven hebben.
Dat somt het allemaal even vlug op.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Kijk, daar gaan we al... Ik ben compléét het tegenovergesteldequote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
-Ik wil iemand het liefst uit de buurt.
-Niet blank zijn!
-Moet tussen de 20 en 25 zijn.
-niet gespierd en kleiner als mij zijn.
-Haarkleur zwart liefst halflang haar.
-Bepaalde talen spreken.
-Bekend zijn met bepaalde cultuur.
-Lief zijn.
-Kennis van wapens hebben.
-En natuurlijk interessant zijn
op basis van zijn verleden.
-Een bepaalde stijl van leven hebben.
Dat somt het allemaal even vlug op.![]()
misschien zijn je eisen wat te hoog
Tante minthy!! O+
Ik had het gezicht van mijn zusje wel willen zien eigenlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Gevonden!!![]()
Ik had er niet op gereageerd!![]()
Maar bij dezen vind ik het wél leukmaar wacht er is nog een kans binnenkort
14 SHADES OF GREY
Gewoon nog een keertje proberen, er zijn aardig wat nieuwe mensen bijgekomen in de laatste wekenquote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had het gezicht van mijn zusje wel willen zien eigenlijkmaar wacht er is nog een kans binnenkort
Tante minthy!! O+
Dat komt vanwege je werk hoogstwaarschijnlijk en dat je graag kaas lustquote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, daar gaan we al... Ik ben compléét het tegenovergestelde![]()
misschien zijn je eisen wat te hoog
Mijn zusje gaat binnenkort vieren dat 1 jaar geringd isquote:Op maandag 18 maart 2013 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon nog een keertje proberen, er zijn aardig wat nieuwe mensen bijgekomen in de laatste wekenweer een kans
14 SHADES OF GREY
Valt tegen, zo gek ben ik niet op kaasquote:Op maandag 18 maart 2013 21:56 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dat komt vanwege je werk hoogstwaarschijnlijk en dat je graag kaas lust
Tante minthy!! O+
Top!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn zusje gaat binnenkort vieren dat 1 jaar geringd isweer een kans
Op tijd de vraag in de groep gooien
Tante minthy!! O+
Wat voor werk doe je dan trouwens?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt tegen, zo gek ben ik niet op kaasWhen your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Ik begeleid jongens met ADHD en autisme binnen een 24-uurs settingquote:
Tante minthy!! O+
Jongens met autismequote:Op maandag 18 maart 2013 21:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik begeleid jongens met ADHD en autisme binnen een 24-uurs setting
Donequote:Op maandag 18 maart 2013 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Top!
Op tijd de vraag in de groep gooien14 SHADES OF GREY
Ik hou ervan, al vind ik het enthousiasme van ADHD'ers ook helemaal geweldigquote:
Tante minthy!! O+
Word er meestal verliefd als ze er ook nog leuk uitzienquote:Op maandag 18 maart 2013 22:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou ervan, al vind ik het enthousiasme van ADHD'ers ook helemaal geweldig![]()
![]()
Is er niet eentje toevallig oud genoeg en je weet wel uh, dat...?When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Grapjas!!quote:Op maandag 18 maart 2013 22:03 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Word er meestal verliefd als ze er ook nog leuk uitzien![]()
![]()
Is er niet eentje toevallig oud genoeg en je weet wel uh, dat...?Tante minthy!! O+
Wat nee dat meen ik echt, PDD-NOS Asperger en aanverwantenquote:![]()
![]()
Daar kan ik het wel mee vinden past perfect
Nou wat aardig.quote:Ja hallo heloef hier.quote:C'est la vie
Ik hou er ook van, zelfs in m'n vrije tijd bemoei ik me er nog tegenaanquote:Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Wat nee dat meen ik echt, PDD-NOS Asperger en aanverwanten![]()
![]()
Daar kan ik het wel mee vinden past perfect![]()
Je kan echter niet aan me vragen om je te koppelen aan één van m'n cliënten, dat gaat alle ethische regels te buiten
Tante minthy!! O+
Dan zorg ik maar dat ik nooit jouw cliënt wordtquote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou er ook van, zelfs in m'n vrije tijd bemoei ik me er nog tegenaan![]()
Je kan echter niet aan me vragen om je te koppelen aan één van m'n cliënten, dat gaat alle ethische regels te buiten
14 SHADES OF GREY
Ow, nou ja sorry danquote:Op maandag 18 maart 2013 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hou er ook van, zelfs in m'n vrije tijd bemoei ik me er nog tegenaan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Niet met m'n cliënten, die zijn bij m'n collega's in goede handen. Bovendien zijn ze behoorlijk zelfstandig, ze kunnen een poosje zonder mequote:Op maandag 18 maart 2013 22:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zorg ik maar dat ik nooit jouw cliënt wordt![]()
Hier op Fok bedoelde ik
Tante minthy!! O+
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:09 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Ow, nou ja sorry dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Heb je nog vrijgezelle collega's dan?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet met m'n cliënten, die zijn bij m'n collega's in goede handen. Bovendien zijn ze behoorlijk zelfstandig, ze kunnen een poosje zonder me![]()
Hier op Fok bedoelde ik14 SHADES OF GREY
Volgens mij niet veel, ze doen aardig hun best om me te koppelen aan wildvreemde bargasten als we weer eens in de kroeg zijn. Ik ben eigenlijk altijd de pineutquote:Op maandag 18 maart 2013 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je nog vrijgezelle collega's dan?
Tante minthy!! O+
Kusjes werken nou niet. Hier in de buurt een puber met autisme wil hem het liefste doodknuffelen maar dat mag ook al nietquote:![]()
Ja dat krijg je als vrijgezel.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij niet veel, ze doen aardig hun best om me te koppelen aan wildvreemde bargasten als we weer eens in de kroeg zijn. Ik ben eigenlijk altijd de pineut
Al moet ik zeggen dat bij mij mijn vrienden dat niet doen, meer hun vriendinnen.![]()
Dat vraagt om wraakquote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij niet veel, ze doen aardig hun best om me te koppelen aan wildvreemde bargasten als we weer eens in de kroeg zijn. Ik ben eigenlijk altijd de pineutkoppel ze aan een Fokker en een leuke aan mij
14 SHADES OF GREY
Het is ook een beetje zo dat ik niet altijd zin heb om alle initiatief te nemen oid. Ben absoluut geen egotripper die zich te goed voelt om iemand aan te spreken, maar soms zou het bijvoorbeeld wel eens leuk zijn als er een keer (onverwacht) initiatief van de vrouwelijke kant komt...quote:Op maandag 18 maart 2013 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ook zo'n periode gehad hoor, in de vorm van: geen zin om te praten etc...
gaat vanzelf over als je er aan toe bent
Voor mijn gevoel is er al een tijdje ''iets'' met een best leuk meisje hier uit de omgeving. Regelmatig als we elkaar tegenkomen staan we heel lang samen te praten, beiden single en (hoewel je nooit zeker weet), volgens mij is ze wel geinteresseerd.
Ik ''op zich'' ook wel, maar het is niet zo dat ik haar nu als een doelwit zie. Het is meer een beetje wat komt, dat komt. Maar vanochtend zat ik een tijdje online op facebook, en zij was ook online op die chat. Dan kan ik wel weer voor de zoveelste keer het initiatief gaan nemen, maar het is ook wel eens leuk als een ander dat doet..
Denk dat ik in zo'n geval veel meer zin heb in een gesprek dan wanneer ik telkens maar weer zelf het ijs moet breken zeg maar![]()
![]()
-20 tot -25 jaar oud?quote:Op maandag 18 maart 2013 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, daar gaan we al... Ik ben compléét het tegenovergestelde![]()
misschien zijn je eisen wat te hoog![]()
![]()
Daar moet je echt niet op gaan zitten wachten joh... Veel meisjes zijn nog steeds redelijk passief wat dat betreft.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:18 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Het is ook een beetje zo dat ik niet altijd zin heb om alle initiatief te nemen oid. Ben absoluut geen egotripper die zich te goed voelt om iemand aan te spreken, maar soms zou het bijvoorbeeld wel eens leuk zijn als er een keer (onverwacht) initiatief van de vrouwelijke kant komt...
Voor mijn gevoel is er al een tijdje ''iets'' met een best leuk meisje hier uit de omgeving. Regelmatig als we elkaar tegenkomen staan we heel lang samen te praten, beiden single en (hoewel je nooit zeker weet), volgens mij is ze wel geinteresseerd.
Ik ''op zich'' ook wel, maar het is niet zo dat ik haar nu als een doelwit zie. Het is meer een beetje wat komt, dat komt. Maar vanochtend zat ik een tijdje online op facebook, en zij was ook online op die chat. Dan kan ik wel weer voor de zoveelste keer het initiatief gaan nemen, maar het is ook wel eens leuk als een ander dat doet..
Denk dat ik in zo'n geval veel meer zin heb in een gesprek dan wanneer ik telkens maar weer zelf het ijs moet breken zeg maar
Zelf moet ik ook altijd het initiatief nemen, maar wanneer ik dit eenmaal doe happen ze eigenlijk vrijwel altijd wel. Kwestie van zelf het voorzetje geven en door haar laten inkoppen, zodat zij wel een duidelijk signaal heeft, maar er vervolgens nog wel zelf iets mee moet doen. Laat ze de bal bewust voorbij vliegen is het of een domme doos, of ze is simpelweg niet geïnteresseerd![]()
Afgelopen zomer was ik met mijn neef aan het varen, toen er een bootje met 2 van zijn vrouwelijke studiegenoten naast ons kwam liggen. Beetje geflirt en gepraat met de leukste van de twee, maar ze kwam nogal verlegen over, en uiteraard zoals verwacht binnen 3 dagen geen facebook - uitnodiging ofzo gekregen..
Dan kun je gaan zitten treuren waarom het je allemaal zo tegen zit en denken dat ze je niet ziet zitten, maar vaak is dit gewoon een beetje onzekerheid. Als je ze vervolgens een mogelijkheid biedt tot contact, en deze pakt ze met beide handen aan, dan weet je toch genoeg?
Ik heb toen haar een invite gestuurd op facebook en een berichtje gestuurd (ik zag dat ze op vakantie ging met die vriendin) dat ik wel een kaart van haar vakantieadres verwachtte.. Helemaal niet mijn adres gestuurd ofzo, maar 3 weken later lag er wel een kaart vanaf curacao in de bus.. En we hebben nog maanden lang een seksrelatie aan dat kaartje overgehouden![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Verder mag ze een gedrocht zijn?![]()
![]()
Ik heb al een vriendinquote:Op maandag 18 maart 2013 22:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Verder mag ze een gedrocht zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan het ook allemaal té letterlijk nemen, hè?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:47 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij zei dat je totaal het tegenovergestelde was van o.a. 20 tot 25 jaar
Tante minthy!! O+
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb al een vriendinAhh dat is fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh dat is fijn.jij aankomend weekend opnieuw belgische marokkanen ontwijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Naah, ik ben wel weer toe aan iets nieuws. Laat maar komen, ik maak ze afquote:Op maandag 18 maart 2013 22:51 schreef dawg het volgende:
[..]
jij aankomend weekend opnieuw belgische marokkanen ontwijken?![]()
![]()
woehoe.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Naah, ik ben wel weer toe aan iets nieuws. Laat maar komen, ik maak ze af![]()
![]()
je moet ze ook niet afmaken natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:57 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik hoop de liefde van m'n leven, maar zul je zien, die loop ik dan net weer mis![]()
![]()
Misschien een idee.. Maar dat doe ik natuurlijk alleen bij niet lieve vervelende mensen. Verder dans ik de hele avond en buurt ik wat af met vrienden en vriendinnen. Oh en tussendoor drink ik nog wat.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:59 schreef dawg het volgende:
[..]
je moet ze ook niet afmaken natuurlijk.
Verdorie, ik heb/maak niet eens tijd om op een leuke kerel af te stappen...![]()
![]()
Verliefdheid is een leuke griep waar je door leuke en rare dingen doet die je niet van jezelf verwacht maar het wel leuk maakt .quote:Op maandag 18 maart 2013 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefdheid is net griep.
Na een tijd snotteren is het voorbij.![]()
Irritant dat sommige users hier een slowchat van makenIk wil ervaringen en verhalen/tips lezen en geen msn gesprekjes voeg elkaar dan lekker toe op facebook en ga daar chatten..
![]()
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Irritant dat sommige users hier een slowchat van makenIk wil ervaringen en verhalen/tips lezen en geen msn gesprekjes voeg elkaar dan lekker toe op facebook en ga daar chatten..
![]()
![]()
Je zou bijvoorbeeld wel een keertje haar proberen uit te nodigen voor een date als het iemand is die je beter wil leren kennen. Ik denk dat je daar meer aan hebt dan chatten , helemaal als ze al in de buurt woont.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:18 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Het is ook een beetje zo dat ik niet altijd zin heb om alle initiatief te nemen oid. Ben absoluut geen egotripper die zich te goed voelt om iemand aan te spreken, maar soms zou het bijvoorbeeld wel eens leuk zijn als er een keer (onverwacht) initiatief van de vrouwelijke kant komt...
Denk dat ik in zo'n geval veel meer zin heb in een gesprek dan wanneer ik telkens maar weer zelf het ijs moet breken zeg maar![]()
miniskirt en dansen gaan goed samen hoor.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:34 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Misschien een idee.. Maar dat doe ik natuurlijk alleen bij niet lieve vervelende mensen. Verder dans ik de hele avond en buurt ik wat af met vrienden en vriendinnen. Oh en tussendoor drink ik nog wat.
Verdorie, ik heb/maak niet eens tijd om op een leuke kerel af te stappen...
tijd maak je, tijd heb je niet. dus wanneer kun je?![]()
![]()
tja. passiviteit levert je meestal niks op. en of je het nu leuk vindt of niet, de meeste mannen zullen simpelweg niet zomaar benaderd worden door een vrouw, daar zijn de rollen toch wat te traditioneel voor denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:18 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Denk dat ik in zo'n geval veel meer zin heb in een gesprek dan wanneer ik telkens maar weer zelf het ijs moet breken zeg maar
en wat is de moeite nou om haar even aan te spreken? je kunt wel trots zijn en afwachten, je kunt ook trots zijn vanwege je voortvarendheid.
te lang wachten is sowieso wel een garantie voor mislukking op romantisch vlak.![]()
Heb ik ook als enige zonder vriendin. Meestal zijn ze nog niet echt leuk ookquote:Op maandag 18 maart 2013 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij niet veel, ze doen aardig hun best om me te koppelen aan wildvreemde bargasten als we weer eens in de kroeg zijn. Ik ben eigenlijk altijd de pineut![]()
Echter, ik vind een meisje erg leuk. Ik heb ongeveer een minuut met haar gepraat toen we van de ene naar de andere kroeg liepen met Serious Request, daarna was praten vrijwel onmogelijk doordat de muziek vrij hard stond. Echt nuchter was ik toen ook niet meer.
Met carnaval heeft ze een versierpoging richting mij ondernomen schijnt het, maar die had ik niet in de gaten. Dat was best jammer.
Maar nu zie ik haar zo nu en dan nog wel eens tijdens het stappen, maar ik zou echt niet weten wat te zeggen als ik haar aanspreek. Iemand tips?![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:39 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Maar nu zie ik haar zo nu en dan nog wel eens tijdens het stappen, maar ik zou echt niet weten wat te zeggen als ik haar aanspreek. Iemand tips?"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Hé lang geleden! Hoe is het met jou? En dan doorkletsen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:39 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Heb ik ook als enige zonder vriendin. Meestal zijn ze nog niet echt leuk ook![]()
Echter, ik vind een meisje erg leuk. Ik heb ongeveer een minuut met haar gepraat toen we van de ene naar de andere kroeg liepen met Serious Request, daarna was praten vrijwel onmogelijk doordat de muziek vrij hard stond. Echt nuchter was ik toen ook niet meer.
Met carnaval heeft ze een versierpoging richting mij ondernomen schijnt het, maar die had ik niet in de gaten. Dat was best jammer.
Maar nu zie ik haar zo nu en dan nog wel eens tijdens het stappen, maar ik zou echt niet weten wat te zeggen als ik haar aanspreek. Iemand tips?![]()
Wel de ultieme manier om het te lerenquote:
Van het weekend maar eens even proberen, thanksquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:02 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hé lang geleden! Hoe is het met jou? En dan doorkletsen.![]()
![]()
Voor Heloef:quote:Geraldine Kemper aan de slag als webcamgirl
Geraldine Kemper treedt in de voetsporen van Verona van de Leur en Bobbi Eden. Ze gaat voor het programma Spuiten en Slikken als webcamgirl aan de slag. Dit meldt BNN.
Geraldine laat donderdagavond als 'Gerrie' een uur lang haar kunstjes zien voor de webcam van islive.nl en volgens BNN 'krijg je een kijkje in haar sexy keuken'.
De 23-jarige presentatrice deed al eerder extreme dingen voor het programma. Zo maakte ze onlangs onder invloed van drugs een nummer met rapper Kraantje Pappie.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W![]()
1. Zeg iets tegen haarquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:39 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Heb ik ook als enige zonder vriendin. Meestal zijn ze nog niet echt leuk ook![]()
Maar nu zie ik haar zo nu en dan nog wel eens tijdens het stappen, maar ik zou echt niet weten wat te zeggen als ik haar aanspreek. Iemand tips?
2. Verzin een excuus om haar mee te nemen naar een wat stillere plek (isoleren)
3. Zoen haar
Als ze echt al eens iets bij je geprobeerd heeft is het een eitje.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Waarom een excuus verzinnen of issoleren? Ik vind dat altijd een beetje lafjes. Gewoon doen / zeggen waar iedereen bij staat. Kan jou de rest nou schelen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:30 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
1. Zeg iets tegen haar
2. Verzin een excuus om haar mee te nemen naar een wat stillere plek (isoleren)
3. Zoen haar
Als ze echt al eens iets bij je geprobeerd heeft is het een eitje.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Sommige vrouwen zijn bang om beoordeeld te worden door vriendinnen. Dus als je samen even een stil plekje opzoekt is ze sneller geneigd met je mee te gaan (so i've heard).quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom een excuus verzinnen of issoleren? Ik vind dat altijd een beetje lafjes. Gewoon doen / zeggen waar iedereen bij staat. Kan jou de rest nou schelen?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Daar heb je wel een logisch puntquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn bang om beoordeeld te worden door vriendinnen. Dus als je samen even een stil plekje opzoekt is ze sneller geneigd met je mee te gaan (so i've heard).
Tante minthy!! O+
Ik vind het een vrij zwak exuus om het niet in het bij zijn van anderen iets durven te vertellen als ik eerlijk ben.quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zijn bang om beoordeeld te worden door vriendinnen. Dus als je samen even een stil plekje opzoekt is ze sneller geneigd met je mee te gaan (so i've heard).
Je moet je zelf zijn, vrolijk zijn, niks van je omgeving aantrekken of je laten beinvloeden door je geving. Je innergame moet top zijn dat is wat belangrijk is. Trek de vrouw je leven in, laat haar zich overgeven aan jou!!
En dan komt opeens het advies, isoleer de vrouw enz enz enz. Iets wat haaks staat op alles er boven. Zeker de omgeving en beinvloeden stukjes. Ik zie dat zo vaak. Dat is dan toch raar?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Heb het ook niet over vertellen dat je haar leuk vind, maar om haar ook daadwerkelijk te kunnen zoenen.
Verder heb je helemaal gelijk natuurlijk. Maar je kunt niet tegen iemand zeggen ''Yo, je innergame moet gewoon goed zijn''Al is dat wel het uiteindelijke doel natuurlijk.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Heb je het wel eens gehad dat je samen met een vrouw zo in elkaar op gaan dat je de omgeving niet eens meer mee krijgt? Op zulke momenten kan je priema zoenen, zonder haar appart te nemenquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:37 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Heb het ook niet over vertellen dat je haar leuk vind, maar om haar ook daadwerkelijk te kunnen zoenen.
Verder heb je helemaal gelijk natuurlijk. Maar je kunt niet tegen iemand zeggen ''Yo, je innergame moet gewoon goed zijn''Al is dat wel het uiteindelijke doel natuurlijk.
Ik ben van mening dat bekende van haar, haar vriendinnen of een lokatie vask gebruikt worden als exuus om niet te of kunnen zoenen met een vrouw. Ik zie, hoor en merk dat erg vaak.
Net als dat een vrouw isoleren van haar vriendinnen vaak als excuus gebruikt is. En dat laatste staat haaks op wat personen vaak zeggen over fuck je omgeving verhaaltjes![]()
Maar dat is mijn simpele mening
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Op eerste '''date'' met m'n vriendin van 4 jaar geleden, gemiddelde leeftijd in dat cafe was 30..quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gehad dat je samen met een vrouw zo in elkaar op gaan dat je de omgeving niet eens meer mee krijgt? Op zulke momenten kan je priema zoenen, zonder haar appart te nemen
Ik ben van mening dat bekende van haar, haar vriendinnen of een lokatie vask gebruikt worden als exuus om niet te of kunnen zoenen met een vrouw. Ik zie, hoor en merk dat erg vaak.
Net als dat een vrouw isoleren van haar vriendinnen vaak als excuus gebruikt is. En dat laatste staat haaks op wat personen vaak zeggen over fuck je omgeving verhaaltjes![]()
Maar dat is mijn simpele mening![]()
Ben het met je eens hoor, weet nog de eerste keer dat ik nuchter een meisje aansprakFucking grappig om je bewust te worden van je gedachtes op dat moment, die elke 2 seconden weer een andere reden verzinnen waarom je het niet zou moeten doen
Als je hier eenmaal goed in bent boeit het niks meer wat je doet, dan werkt alles, en kan je inderdaad prima een meisje voor haar vriendinnen zoenen. Het is alleen voor gasten lastig om tot dat punt te komen, en daarom is het handig soms even wat basic psychologie te gebruiken waardoor je in het begin wat meer succes zult hebben.
Het hele routine verhaal is daarom lang zo slecht nog niet (al gebruik ik ze zelf niet). Het zijn zijwieltjes, die je er af gooit als je kunt fietsen.
Maargoed, je praat ook niet met de grootste ervaringsdeskundige hoor, ik geef simpelweg het advies door van gasten die hier goed in zijn. Zelf heb ik de ''matrix'' nog niet gezien, al beginnen de puzzelstukjes de laatste weken wel in elkaar te vallen
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
"The rules exist so you know when to break them", jullie hebben allebei gelijk imho. Ik isoleer meestal als die love bubble nog niet zo sterk genoeg is of als hun vriendinnen / vrienden eventueel plannen hebben om het te dwarsbommen of als je midden in het gang pad staat enz enz. Het is innergame + outergamequote:Op donderdag 21 maart 2013 01:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gehad dat je samen met een vrouw zo in elkaar op gaan dat je de omgeving niet eens meer mee krijgt? Op zulke momenten kan je priema zoenen, zonder haar appart te nemen
Maar dat is mijn simpele mening
Of is het je eigen onzekerheid dat je dit denkt op dat moment?quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:31 schreef firefly3 het volgende:
[..]
"The rules exist so you know when to break them", jullie hebben allebei gelijk imho. Ik isoleer meestal als die love bubble nog niet zo sterk genoeg is of als hun vriendinnen / vrienden eventueel plannen hebben om het te dwarsbommen of als je midden in het gang pad staat enz enz. Het is innergame + outergame
Het gaat mij overgens niet om gelijk hebben en ik kan echt niet super goed versieren, laat dat even duidelijk zijn. Maar ik hoor en lees vaak dingen die je "moet" doen en vervolgens is 1 van de laatste handelingen precies het tegen over gestelde. En dan denk ik alleen maar, wat een slecht excuus om je eigen mogelijke falen te verstoppen zeg
Je kan miss zelfs nog beter op je bek gaan waar de vriendinnen bij staan, bereik je denk ik uit eindelijk meer mee. Niet op dat moment, maar grote kans dat ze zelf naar je toe komt na 10 min.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
PFf wat een gedoe over wel of niet iemand apart nemen blabla. Ben nog altijd van mening dat je daar niet over na moet denken. Maar gewoon moet kijken op dat moment wat goed voelt / nodig is blabla.![]()
Ik vraag mij alleen af waarom het aan het eind van het verhaal opeens haaks moet staan op alles wat ze er voor zeggen. Daar was ik benieuwd naar, geen gedoe over wel of niet appart nemenquote:Op donderdag 21 maart 2013 07:58 schreef Cue_ het volgende:
PFf wat een gedoe over wel of niet iemand apart nemen blabla. Ben nog altijd van mening dat je daar niet over na moet denken. Maar gewoon moet kijken op dat moment wat goed voelt / nodig is blabla.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
True that, Ik zit er als meisje/vrouw zijnde niet echt op te wachten dat iemand mij mee naar een hoekje sleept om te gaan zoenen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:58 schreef Cue_ het volgende:
PFf wat een gedoe over wel of niet iemand apart nemen blabla. Ben nog altijd van mening dat je daar niet over na moet denken. Maar gewoon moet kijken op dat moment wat goed voelt / nodig is blabla.![]()
Maar dat is wat ik trouwens eerder bedoelde te zeggen. Er bestaan geen vaste regeltjes hoe iets moet of werkt. Het zijn grote lijnen meer niet. Inspelen op de situatie dat is wat je moet doen. Snel durven en kunnen schakelen. En dat leer je niet uit een boekje, maar puur door het zelf te proberen en te doen.
Je kan op een bepaalde manier Cue_ versieren. Maar die zelfde manier werkt misschien juist averechts bij Kimberliedje.
Maar dat weet je natuurlijk nooit van te voren. Aanvoelen, inspelen op de situatie en schakelen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Heb je het nu over versieren of over voetbal?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:05 schreef ook_gek het volgende:
Maar dat is wat ik trouwens eerder bedoelde te zeggen. Er bestaan geen vaste regeltjes hoe iets moet of werkt. Het zijn grote lijnen meer niet. Inspelen op de situatie dat is wat je moet doen. Snel durven en kunnen schakelen. En dat leer je niet uit een boekje, maar puur door het zelf te proberen en te doen.
Je kan op een bepaalde manier Cue_ versieren. Maar die zelfde manier werkt misschien juist averechts bij Kimberliedje.
Maar dat weet je natuurlijk nooit van te voren. Aanvoelen, inspelen op de situatie en schakelen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Dat wel of niet apart nemen dat gebeurt vanzelf wel als je elkaar erg leuk vind lijkt me.
Ergens moet ik er even aan denken bij de meeste jongens bij mij ging dat vanzelf, en ik denk niet echt dat het te maken heeft met bang zijn van oordeel vriendinnen ofzo, maar meer zoiets soms vind je iemand gewoon erg leuk en wil je daar gewoon alleen mee zijn.
Ergens denk ik dat jullie gewoon te veel nadenken over dingen die soms gewoon zijn in een gesprek , daar hoef je niet allerlei tactieken voor bedenken en ik denk ook juist dat met bedenken van tactieken enzo jezelf het moeilijker maakt als je een meisje echt leuk vind en daarmee in gesprek gaat en het klikt dan loopt een heleboel vanzelf wel.![]()
Ik haat voetbal dus neequote:Op donderdag 21 maart 2013 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je het nu over versieren of over voetbal?
Maar mag aannemen dat je begrijpt wat ik bedoel
Dat weet ik wel zeker, want stel het gaat opeens niet zoals je gedacht had en je tactiek gaat in rook op... Dan heb je een probleemquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:17 schreef formerjellybean het volgende:
Dat wel of niet apart nemen dat gebeurt vanzelf wel als je elkaar erg leuk vind lijkt me.
Ergens moet ik er even aan denken bij de meeste jongens bij mij ging dat vanzelf, en ik denk niet echt dat het te maken heeft met bang zijn van oordeel vriendinnen ofzo, maar meer zoiets soms vind je iemand gewoon erg leuk en wil je daar gewoon alleen mee zijn.
Ergens denk ik dat jullie gewoon te veel nadenken over dingen die soms gewoon zijn in een gesprek , daar hoef je niet allerlei tactieken voor bedenken en ik denk ook juist dat met bedenken van tactieken enzo jezelf het moeilijker maakt als je een meisje echt leuk vind en daarmee in gesprek gaat en het klikt dan loopt een heleboel vanzelf wel.
Just checkin', bro. Just checkin'. Ik begrijp wat je bedoelt hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik haat voetbal dus nee
Maar mag aannemen dat je begrijpt wat ik bedoelHeb er alleen nooit zoveel moeite mee gehad.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.![]()
Nee ik ook niet, ga vaak op m'n bek dat wel. Maar dat is juist leuk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Just checkin', bro. Just checkin'. Ik begrijp wat je bedoelt hoorHeb er alleen nooit zoveel moeite mee gehad.
De leukste verhalen komen toch voort uit het falen tijdens versieren, dan bij een succes verhaal.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Die hoor ik liever dan dat ik ze zelf ervaarquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, ga vaak op m'n bek dat wel. Maar dat is juist leuk.
De leukste verhalen komen toch voort uit het falen tijdens versieren, dan bij een succes verhaal.
quote:“One mark of a great soldier is that he fight on his own terms or fights not at all.”
Bedankt voor de tips/advies. Hopen dat ik d'r zaterdag tegen kom![]()
Ze lacht in ieder geval wel iedere keer lief naar me![]()
![]()
Als je een jongen leuk vind en hij pakt je hand vast, ga je niet met hem mee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
True that, Ik zit er als meisje/vrouw zijnde niet echt op te wachten dat iemand mij mee naar een hoekje sleept om te gaan zoenen.
Meestal blijf ik gewoon staan waar ik sta. Hoogstens kan je dr ergens mee naar toenemen waar ze meer ruimte heeft om je klaar te schuren.![]()
Nee ik denk het niet, mits ik die persoon al langere tijd ken. Als het een jongen is die ik dezelfde avond heb ontmoet dan blijf ik liever dichter bij mijn vrienden en vriendinnen in de buurt, soort van veiligheidsgevoel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als je een jongen leuk vind en hij pakt je hand vast, ga je niet met hem mee?![]()
Wat je kan doen als je een vrouw liever apart neemt, haar begeleiden naar de dansvloer. Tijdens dansen kan je genoeg lichamelijk contact maken en kan je de kans op zoenen pakken. Win - win situatie.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Bij mij heeft iemand het eens zo aangepakt en werkt overigens wel alleen in cafe's waar buiten ook terrasjes zijn, ik ontmoette een jongen had leuk gesprek met hem maar er waren steeds mensen die ons onderbraken toen heeft die me gevraagd of we even buiten op het terrasje konden gaan zitten en hebben toen daar gepraat.![]()
Toen was er een aanleiding. Dat is niet wat ze hier bedoelde volgens mij. Het was puur gebaseerd op eventuele tegen werking van vriendinnen, uit voorzorg dus.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:16 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij heeft iemand het eens zo aangepakt en werkt overigens wel alleen in cafe's waar buiten ook terrasjes zijn, ik ontmoette een jongen had leuk gesprek met hem maar er waren steeds mensen die ons onderbraken toen heeft die me gevraagd of we even buiten op het terrasje konden gaan zitten en hebben toen daar gepraat.
In jouw geval had die jongen je zonder aanleiding direct mee naar buiten genomen om te praten. Niet wegens drukte, onderbrekingen of iets dergelijks.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Juist weg van de dansvloer voor wat rustige 1 op 1 tijd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:08 schreef ook_gek het volgende:
Wat je kan doen als je een vrouw liever apart neemt, haar begeleiden naar de dansvloer. Tijdens dansen kan je genoeg lichamelijk contact maken en kan je de kans op zoenen pakken. Win - win situatie.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Genoeg vrouwen juist die niet helemaal alleen willen zijn maar in de buurt van bekende. Zie de reacties zelfs hier.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
je had het toch over naar de dansvloer meenemen? Om naar bekenden mee te nemen om te zoenen? Ik snap niet wat je wilt zeggen:sExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Hele grote tip is niet snel willen, ik zie hier wel iemand van oh om op dansvloer te gaan en te zoenen. Het is soms juist ook leuk als iemand juist de tijd voor je neemt om je te leren kennen en met je te praten en niet te snel zoiets heeft als even snel scoren.
Mijn ervaring is juist vaak dat ik het juist leuk vind als een jongen de eerste avond dat ik hem leer kennen eerst gewoon langzaam leert kennen, en als het aan het einde van de avond me bevalt dan zit zoenen er misschien in maar niet meteen.
Mijn tip is gebruik de tijd op een avond juist voor praten en gezellig doen en ga niet te snel want te snel gaan is voor een meisje ook juist heel snel een afknapper.![]()
Hier kwam het issoleren ter spraken, appart nemen wegens eventuele bemoeienis of invloeden van haar vriendinnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:17 schreef firefly3 het volgende:
je had het toch over naar de dansvloer meenemen? Om naar bekenden mee te nemen om te zoenen? Ik snap niet wat je wilt zeggen:s
Ik vind dat zelf onzin maar er zijn vrouwen en kennelijk ook hier die daar niet van gediend zijn. Die blijven liever "veilig" bij belende of vrienden.
Een optie kan dan zijn om haar mee de dansvloer op te nemen. In de buurt van de vriendinnen, genoeg kansen op lichamelijk contact en je hebt haar genoeg geisoleerd zoals je graag wilde.
Dit is een voorbeeld van de vele mogelijkheden.
Samen roken bv buiten ook, moet je zelf wel roken
Maar zo kan je genoeg bedenken
Maar je ziet het alweer, het heeft uit eindelijk te maken met situatie inschatten en op inspelen. Genoeg vrouwen die graag samen dansen, de ander wilt hele gesprekken voeren en de ander wilt heel graag in de buurt van vriendinnen blijven
Het zijn net mensen he die vrouwenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:51 schreef ook_gek het volgende:
Maar je ziet het alweer, het heeft uit eindelijk te maken met situatie inschatten en op inspelen. Genoeg vrouwen die graag samen dansen, de ander wilt hele gesprekken voeren en de ander wilt heel graag in de buurt van vriendinnen blijvenA man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Was ik niet diegene die zei dat beide gelijk hadden? :p ik ben wel een voorstander van samen alleen zijn als het on is.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Morgen weer een poging wagen.. Dit maal gewoon op de man afstappen. Subtiel lukte niet echt al lag dat meer aan mezelf denk ik..![]()
Mannen snappen geen hints hequote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:50 schreef Kimberliedje het volgende:
Morgen weer een poging wagen.. Dit maal gewoon op de man afstappen. Subtiel lukte niet echt al lag dat meer aan mezelf denk ik..![]()
Nou was ik er zelf ook niet duidelijk mee maar dat klopt inderdaad. Welke hint dan ook.quote:
*Verdorie mn rug doet pijn*
- Oh -![]()
Die zou ik dan nog wel snappen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nou was ik er zelf ook niet duidelijk mee maar dat klopt inderdaad. Welke hint dan ook.
- Oh -![]()
"Oh je bent vanachter genomen?"quote:Op vrijdag 22 maart 2013 21:06 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nou was ik er zelf ook niet duidelijk mee maar dat klopt inderdaad. Welke hint dan ook.
- Oh -![]()
Ik heb humor. Dus niet haten.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 22:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Lol, dat zou een vriend van me zo kunnen zeggen. Ook van die stomme humor :x![]()
Oeh!!! Die doet pijn
Maar uhm, draai je maar even om kimberlie, zal ik je even masseren.
Gho wat een leuke ketting heb je om en enz enzAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Veel mannen zien de hint wel maar durven er niet op in te gaan omdat ze bang zijn iets te verpesten als het toch geen hint bleek te zijn....
Gewoon onzekerheid dus
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...![]()
Zijn jullie bekend met het concept van: je wordt het gemiddelde van de personen waarmee je om gaat?
Voor de mensen die alleen een groepje vrienden heeft die in het weekend alleen thuis zit en geen actie onderneemt met vrouwen, is het harder voor die mensen om er doorheen te breken. Ook zijn er geen directe voorbeeld functies voor deze mensen.
Je hoeft niet perse heel je vriendengroep te dumpen als je slecht bent met vrouwen, maar zorg ervoor dat je in contact komt met coole gasten die actie ondernemen. Als het voor je neus gebeurd leer je er zoveel meer van en geef je jezelf ook eerder toestemming. De mensen die het je meest nakijken van jaloezie zijn meestal ook de mensen die zelf niets durven, en zo breek je nooit door als je vrienden je achterhouden.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Je kent ook het concept 'soort zoekt soort' en 'een ieder krijgt wat hij verdient'quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:47 schreef firefly3 het volgende:
Zijn jullie bekend met het concept van: je wordt het gemiddelde van de personen waarmee je om gaat?
Voor de mensen die alleen een groepje vrienden heeft die in het weekend alleen thuis zit en geen actie onderneemt met vrouwen, is het harder voor die mensen om er doorheen te breken. Ook zijn er geen directe voorbeeld functies voor deze mensen.
Je hoeft niet perse heel je vriendengroep te dumpen als je slecht bent met vrouwen, maar zorg ervoor dat je in contact komt met coole gasten die actie ondernemen. Als het voor je neus gebeurd leer je er zoveel meer van en geef je jezelf ook eerder toestemming. De mensen die het je meest nakijken van jaloezie zijn meestal ook de mensen die zelf niets durven, en zo breek je nooit door als je vrienden je achterhouden.![]()
![]()
Ja, onbewust zullen mensen denk ik die slecht zijn met versieren ook andere mensen opzoeken die slecht zijn met versieren omdat ze meer een "klik" hebben. Beetje als dat de minder populaire mensen de andere minder populaire mensen opzoeken. Maar het helpt niet. Dus als tip wil ik meegeven dat mensen open moeten staan voor vrienden waarmee ze op het begin wat minder mee resoneren en die wat verder zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 14:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je kent ook het concept 'soort zoekt soort' en 'een ieder krijgt wat hij verdient'Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Gek genoeg hou ik iedereen te vriend, ook de populaire mensen en ook de minder populaire mensen.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:01 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, onbewust zullen mensen denk ik die slecht zijn met versieren ook andere mensen opzoeken die slecht zijn met versieren omdat ze meer een "klik" hebben. Beetje als dat de minder populaire mensen de andere minder populaire mensen opzoeken. Maar het helpt niet. Dus als tip wil ik meegeven dat mensen open moeten staan voor vrienden waarmee ze op het begin wat minder mee resoneren en die wat verder zijn.
Super tof
En als ik zin heb om te versieren dan doe ik dat, als ik daar geen zin in heb doe ik dat niet.
Moet toegeven dat als je gaat stappen met vrienden die veel vrouwen aanspreken dat je uiteraard ook zelf wel meer vrouwen gaat aanspreken omdat je toch minder met elkaar bezig bent en wat meer met de omgeving ook... Geen slecht iets want ik ga ook uit om onder de mensen te zijn... Met elkaar kletsen kan ook thuis.Rustig aan.![]()
Wat ik vooral heb is dat ik minder resoneer met mensen die achter zijn gebleven. Heel hun denkwijze is vrij negatief, tenminste over dit onderwerp en hun zelfbeeld en algemene zelfvertrouwen. Over andere onderwerpen kan ik er wel wat beter mee praten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gek genoeg hou ik iedereen te vriend, ook de populaire mensen en ook de minder populaire mensen.
Super tof
En als ik zin heb om te versieren dan doe ik dat, als ik daar geen zin in heb doe ik dat niet.
Moet toegeven dat als je gaat stappen met vrienden die veel vrouwen aanspreken dat je uiteraard ook zelf wel meer vrouwen gaat aanspreken omdat je toch minder met elkaar bezig bent en wat meer met de omgeving ook... Geen slecht iets want ik ga ook uit om onder de mensen te zijn... Met elkaar kletsen kan ook thuis.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Mensen zoeken inderdaad vaak hun eigen type. Kijk maar op een verjaardag. Voelt veilig zegt men.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ben ik de enige die om 1 of andere reden altijd bij mensen eindigt die het tegenovergestelde zijn?
Als mensen teveel op mij lijken, verveel ik me te snel.. ik zie dit ook terug in de vrienden die ik door de jaren heen heb gehad. Stuk voor stuk aparte types die heel anders zijn dan ik.
Het enige wat je misschien zou kunnen zeggen is dat ik ook een apart type ben. Ik pas niet zo goed in een standaard keurslijf en ik doe uiteindelijk toch altijd wat ik zelf wil, of dat nou geaccepteerd is of niet doet er niet toe.Monkey see, monkey do.![]()
Nee, heb ik niet ervaren. Ik vond het juist het prettigst wanneer we meer op elkaar leken.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:03 schreef BadObsession het volgende:
Ben ik de enige die om 1 of andere reden altijd bij mensen eindigt die het tegenovergestelde zijn?
Als mensen teveel op mij lijken, verveel ik me te snel.. ik zie dit ook terug in de vrienden die ik door de jaren heen heb gehad. Stuk voor stuk aparte types die heel anders zijn dan ik.
Het enige wat je misschien zou kunnen zeggen is dat ik ook een apart type ben. Ik pas niet zo goed in een standaard keurslijf en ik doe uiteindelijk toch altijd wat ik zelf wil, of dat nou geaccepteerd is of niet doet er niet toe.![]()
Nou ik had dus een leuke collega en na veel denken besloot ik maar haar uit te vragen. Dat ging zo makkelijk nog niet want ik ging maandag maar wat eerder werken. Nou ze was wel aan het werk maar op een andere locatie. Toen heb ik het maar gevraagd via Facebook. Daar heeft ze niet op gereageerd.
Dus ik kom hier eigenlijk zeggen dat het boek dicht kan. Ofzo.C'est la vie
In ieder geval heb je het gevraagd in plaats van dat je er van weg liep. Op naar de volgende!quote:Op zondag 24 maart 2013 00:25 schreef heloef het volgende:
Nou ik had dus een leuke collega en na veel denken besloot ik maar haar uit te vragen. Dat ging zo makkelijk nog niet want ik ging maandag maar wat eerder werken. Nou ze was wel aan het werk maar op een andere locatie. Toen heb ik het maar gevraagd via Facebook. Daar heeft ze niet op gereageerd.
Dus ik kom hier eigenlijk zeggen dat het boek dicht kan. Ofzo.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Precies wat Faustino zegt, je hebt iig actie ondernomen.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:25 schreef heloef het volgende:
Dus ik kom hier eigenlijk zeggen dat het boek dicht kan. Ofzo.
Neemt niet weg dat het jammer is...
Tante minthy!! O+
Voor mij niet.quote:
Sowieso vind ik mensen niet snel vervelen.
Ik denk dat ik gewoon wat meer vastigheid zoek dan de meeste anderen![]()
![]()
Ik heb het bericht denk ik 13 keer herschreven. Met trillende handen. Het was een beetje triestig.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:32 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
In ieder geval heb je het gevraagd in plaats van dat je er van weg liep. Op naar de volgende!
C'est la vie
Toch niet dertien keer gestuurd hequote:Op zondag 24 maart 2013 01:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb het bericht denk ik 13 keer herschreven. Met trillende handen. Het was een beetje triestig.![]()
![]()
Wederom helemaal niks nada gebeurd vandaag. Volgensmij ben ik meer bezig met vrienden en een leuke avond hebben dan jongens versieren. Ik let niet eens op ze...![]()
Dat is veel belangrijkerquote:Op zondag 24 maart 2013 04:08 schreef Kimberliedje het volgende:
Wederom helemaal niks nada gebeurd vandaag. Volgensmij ben ik meer bezig met vrienden en een leuke avond hebben dan jongens versieren. Ik let niet eens op ze...The way that you flip your hair gets me overwhelmed.![]()
Ik ben trots op je.quote:Op zondag 24 maart 2013 00:25 schreef heloef het volgende:
Dus ik kom hier eigenlijk zeggen dat het boek dicht kan. Ofzo.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Is veel belangrijker idd.. Het enige wat je op zo'n avond kan doen om je kansen te vergroten is wel openstaan voor contact met andere mensenquote:Op zondag 24 maart 2013 04:08 schreef Kimberliedje het volgende:
Wederom helemaal niks nada gebeurd vandaag. Volgensmij ben ik meer bezig met vrienden en een leuke avond hebben dan jongens versieren. Ik let niet eens op ze...A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Soms baal ik zo van mezelf. Zoals gisteren. Ik was met een vriendin in de kroeg, twee jongens kwamen op ons af. Een vriendin stond met de ene, ik met de andere. Kletsen gaat prima, grapjes maken, lachen, dansen. Echt heel leuk! Maar zodra het allemaal iets dichtbij komt, hij me dichter naar zich toe trekt, we echt samen dansen, word ik bang en klap ik dicht. Ga ik smoesjes verzinnen om weer dichter bij vriendin te staan of ga ik drinken halen. Die jongen snapte er niets meer van, logisch want ik gaf ontzettend gemixte signalen.
Ik ben verdomme 22! Vroeger was ik best onzeker. Nu is dat grotendeels wel over, behalve bij jongens. Ik heb er gewoon nooit ervaring mee opgedaan, omdat ik daar toen geen behoefte aan had. Nu wel, maar loop ik 538 stappen achter op anderen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Amy1990 op 24-03-2013 11:56:58 ]![]()
Hoe komt het dat je zo superonzeker was?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:41 schreef Amy1990 het volgende:
Soms baal ik zo van mezelf. Zoals gisteren. Ik was met een vriendin in de kroeg, twee jongens kwamen op ons af. Een vriendin stond met de ene, ik met de andere. Kletsen gaat prima, grapjes maken, lachen, dansen. Echt heel leuk! Maar zodra het allemaal iets dichtbij komt, hij me dichter naar zich toe trekt, we echt samen dansen, word ik bang en klap ik dicht. Ga ik smoesjes verzinnen om weer dichter bij vriendin te staan of ga ik drinken halen. Die jongen snapte er niets meer van, logisch want ik gaf ontzettend gemixte signalen.
Ik ben verdomme 22! Vroeger was ik superonzeker. Nu is dat grotendeels wel over, behalve bij jongens. Ik heb er gewoon nooit ervaring mee opgedaan, omdat ik daar toen geen behoefte aan had. Nu wel, maar loop ik 538 stappen achter op anderen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik denk dat jezelf niet zo moet vergelijken met anderen. Iedereen doet dingen op zijn eigen manier en op zijn eigen tempo.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:41 schreef Amy1990 het volgende:
Ik ben verdomme 22! Vroeger was ik superonzeker. Nu is dat grotendeels wel over, behalve bij jongens. Ik heb er gewoon nooit ervaring mee opgedaan, omdat ik daar toen geen behoefte aan had. Nu wel, maar loop ik 538 stappen achter op anderen.
Je komt over als een laatbloeier en dat is gewoon ok, de een heeft de behoefte wat later dan de ander ik denk dat je eerder er niet aan toe was en het langzaam bij beetje te komen.
Trouwens leuk feitje : Gwen Stefani bloedmooie vrouw kreeg ook pas op latere leeftijd pas een vriendje.![]()
Superonzeker is misschien wat overdreven, heb het ook even aangepast in mijn originele post. Ik wilde gewoon alles goed doen, en nu weet ik dat dat natuurlijk nooit kan. Ik trok me veel te veel aan wat andere mensen van me dachten, nu maakt dat me veel minder uit. Ik denk dat onzekerheid altijd wel een beetje in mij heeft gezeten ofzo?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe komt het dat je zo superonzeker was?![]()
Ja, dat klopt denk ik wel! Maar doordat ik laatbloeier ben, ben ik gewoon minder soepel in het contact en dat wordt áltijd gezien. Ik heb dan het gevoel dat ik verantwoording moet afleggen voor het feit dat ik nog nooit een vriendje gehad heb.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat jezelf niet zo moet vergelijken met anderen. Iedereen doet dingen op zijn eigen manier en op zijn eigen tempo.
Je komt over als een laatbloeier en dat is gewoon ok, de een heeft de behoefte wat later dan de ander ik denk dat je eerder er niet aan toe was en het langzaam bij beetje te komen.
Trouwens leuk feitje : Gwen Stefani bloedmooie vrouw kreeg ook pas op latere leeftijd pas een vriendje.![]()
Ik denk dat je niet zoveel moet aantrekken van wat anderen zeggen en ook het soepel worden in contact worden dat word op een gegeven moment ook iets wat op een gegeven moment vanzelf gaat.quote:Op zondag 24 maart 2013 12:06 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt denk ik wel! Maar doordat ik laatbloeier ben, ben ik gewoon minder soepel in het contact en dat wordt áltijd gezien. Ik heb dan het gevoel dat ik verantwoording moet afleggen voor het feit dat ik nog nooit een vriendje gehad heb.
En mijn ervaring is dat wel op een gegeven moment kom je een jongen tegen waar het mee klikt dat het allemaal vanzelf gaat. Ik ben zelf ook een poosje raar geweest tegen jongens en op een gegeven ontmoette ik iemand die waar ik juist totaal op gemak was en ging het gewoon vanzelf.![]()
Oh maar dat sta ik altijd wel, beetje buurten etc. Nadelig werkt alleen als bijna je gehele gezelschap inkakt omdat de een na de ander naar huis toe gaat. Dan raak in ieder geval ik ook wel m'n zin ook wel kwijt om leuk te doen.quote:Op zondag 24 maart 2013 10:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Is veel belangrijker idd.. Het enige wat je op zo'n avond kan doen om je kansen te vergroten is wel openstaan voor contact met andere mensen![]()
Onzekerheid zit in iedereen.quote:Op zondag 24 maart 2013 11:59 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Superonzeker is misschien wat overdreven, heb het ook even aangepast in mijn originele post. Ik wilde gewoon alles goed doen, en nu weet ik dat dat natuurlijk nooit kan. Ik trok me veel te veel aan wat andere mensen van me dachten, nu maakt dat me veel minder uit. Ik denk dat onzekerheid altijd wel een beetje in mij heeft gezeten ofzo?
Het gaat nu al een stuk beter toch? Dus je kunt wel zelfverzekerd worden
Rustig aan.![]()
Geen nummer gehad?quote:Op zondag 24 maart 2013 11:41 schreef Amy1990 het volgende:
Ik ben verdomme 22! Vroeger was ik best onzeker. Nu is dat grotendeels wel over, behalve bij jongens. Ik heb er gewoon nooit ervaring mee opgedaan, omdat ik daar toen geen behoefte aan had. Nu wel, maar loop ik 538 stappen achter op anderen.Rustig aan.![]()
Kom naar een Fok meet, wij maken je wel losquote:Op zondag 24 maart 2013 12:06 schreef Amy1990 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt denk ik wel! Maar doordat ik laatbloeier ben, ben ik gewoon minder soepel in het contact en dat wordt áltijd gezien. Ik heb dan het gevoel dat ik verantwoording moet afleggen voor het feit dat ik nog nooit een vriendje gehad heb.![]()
![]()
Dat klinkt best wel foutquote:Op zondag 24 maart 2013 17:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom naar een Fok meet, wij maken je wel los![]()
En daarna scarred for lifequote:Op zondag 24 maart 2013 17:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom naar een Fok meet, wij maken je wel los
Tante minthy!! O+
Ik moet aan m'n reputatie denkenquote:Op zondag 24 maart 2013 17:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had niet anders verwacht van Fax.![]()
![]()
It's a trap!quote:Op zondag 24 maart 2013 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijf maar bij mij in de buurt dan, ik hou die wandelende hormoonbommen wel onder controle.![]()
![]()
Owkeeee danquote:Op zondag 24 maart 2013 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijf maar bij mij in de buurt dan, ik hou die wandelende hormoonbommen wel onder controle.
Dit klonk in eerste instantie erg lief, maar toen kwam m'n argwaan om de hoek kijken...quote:Op zondag 24 maart 2013 17:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Blijf maar bij mij in de buurt dan, ik hou die wandelende hormoonbommen wel onder controle.![]()
Wordt er überhaupt wel eens gemeet in deze reeks?Tante minthy!! O+
Volgens mij niet eigenlijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 17:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit klonk in eerste instantie erg lief, maar toen kwam m'n argwaan om de hoek kijken...![]()
Wordt er überhaupt wel eens gemeet in deze reeks?
En het was ook gewoon lief bedoeld hoor![]()
![]()
Sorryquote:Op zondag 24 maart 2013 17:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens mij niet eigenlijk.
En het was ook gewoon lief bedoeld hoor![]()
In dat geval; dank voor je aanbod
Tante minthy!! O+
Volgens mij niet. Weet niet of het een goed idee zou zijn....quote:Op zondag 24 maart 2013 17:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Dit klonk in eerste instantie erg lief, maar toen kwam m'n argwaan om de hoek kijken...![]()
Wordt er überhaupt wel eens gemeet in deze reeks?![]()
misschien juist wel.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Weet niet of het een goed idee zou zijn....![]()
Och, ik vraag me af of het geheel er veel anders uit zou zien dan een reguliere Fok-meetquote:Op zondag 24 maart 2013 18:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Weet niet of het een goed idee zou zijn....
Tante minthy!! O+
Het zal toch een hele groep voornamelijk introverte mensen zijn... tenzij de PUA's ook komenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, ik vraag me af of het geheel er veel anders uit zou zien dan een reguliere Fok-meet![]()
![]()
Meet bij FAUSTINO!
Drank van het huis, blijven slapen is verplicht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
In een groep introverte mensen zal je zien dat ook daar mensen initiatief gaan nemenquote:Op zondag 24 maart 2013 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het zal toch een hele groep voornamelijk introverte mensen zijn... tenzij de PUA's ook komen
Tante minthy!! O+
Zal wel weer iets gemist hebben.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:06 schreef debeterebob het volgende:
Oh, hier staan de mannen al weer klaar om een meisje die faalde met jongens op te vangenWhen your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Zo rollen wij hequote:Op zondag 24 maart 2013 18:06 schreef debeterebob het volgende:
Oh, hier staan de mannen al weer klaar om een meisje die faalde met jongens op te vangen![]()
![]()
Of het wordt enorm awkwardquote:Op zondag 24 maart 2013 18:04 schreef minthy het volgende:
[..]
In een groep introverte mensen zal je zien dat ook daar mensen initiatief gaan nemen![]()
![]()
Mogelijke gespreksonderwerpen:quote:
- Waarom alle vrouwen kut zijn
- Waarom dates regelen niet lukt
- Auto's en dan Formule 1 en Top Gear in het bijzonder
- Metal en andere herrie die niet voor de mainstream is weggelegd, maar dan wel weer de top 2000
- Klagen over dat mensen ze niet zien staan.
- Afvalstruggles. Willen afvallen maar er te lui voor zijn
- Wow, Call of Duty, etc![]()
Nee, ik meet niet. Op die manier hou ik de mythe in standquote:
Tante minthy!! O+
Zie; je hebt zo een avond volgeluldquote:Op zondag 24 maart 2013 18:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mogelijke gespreksonderwerpen:
- Waarom alle vrouwen kut zijn
- Waarom dates regelen niet lukt
- Auto's en dan Formule 1 en Top Gear in het bijzonder
- Metal en andere herrie die niet voor de mainstream is weggelegd, maar dan wel weer de top 2000
- Klagen over dat mensen ze niet zien staan.
- Afvalstruggles. Willen afvallen maar er te lui voor zijn
- Wow, Call of Duty, etc
Tante minthy!! O+
Eeuwig zondequote:Op zondag 24 maart 2013 18:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik meet niet. Op die manier hou ik de mythe in stand![]()
![]()
Wat doe ik nu eigenlijk?
Een beetje op een forum lullen met mensen die ik helemaal niet kenIk ga mossels vangen de groeten
Hihi jij houdt toch helemaal niet van mossels?quote:Op zondag 24 maart 2013 18:20 schreef FAUSTINO het volgende:
Wat doe ik nu eigenlijk?
Een beetje op een forum lullen met mensen die ik helemaal niet kenIk ga mossels vangen de groeten
![]()
![]()
Nee, maar nutteloos een beetje op een schermpje typen ook niet eigenlijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hihi jij houdt toch helemaal niet van mossels?When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Oke doeiquote:Op zondag 24 maart 2013 18:35 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nee, maar nutteloos een beetje op een schermpje typen ook niet eigenlijk.![]()
![]()
En daarbij de luttele tijd die je hebt op deze aarde te verdoen.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:20 schreef FAUSTINO het volgende:
Wat doe ik nu eigenlijk?
Een beetje op een forum lullen met mensen die ik helemaal niet ken![]()
Join the club
Monkey see, monkey do.![]()
beetje onze fantastische nacht ontkennen.quote:Op zondag 24 maart 2013 18:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, ik meet niet. Op die manier hou ik de mythe in stand![]()
![]()
quote:Op zondag 24 maart 2013 19:35 schreef dawg het volgende:
[..]
beetje onze fantastische nacht ontkennen.![]()
En door dit soort ongein krijg ik een slechte naam...Tante minthy!! O+
och och. bij mij nooit hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:37 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
En door dit soort ongein krijg ik een slechte naam...![]()
![]()
Nee, maar bij de rest wel. Daar pas ik voor, geen zin in.quote:Tante minthy!! O+
neem je het niet iets te serieus?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar bij de rest wel. Daar pas ik voor, geen zin in.![]()
Ongetwijfeld, maar ik weet dat je een geintje maaktquote:
Tante minthy!! O+
true. die fantastische nacht moet nog komen heh, skatje?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik weet dat je een geintje maakt![]()
![]()
![]()
Droom vooral lekker verderquote:Op zondag 24 maart 2013 20:07 schreef dawg het volgende:
[..]
true. die fantastische nacht moet nog komen heh, skatje?![]()
Tante minthy!! O+
Ja, vervelend voor je! Daar kan ik je verder niet mee helpen.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:11 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet mijn dromen 's morgens nooit meer te herinneren.
Heeft er nog iemand iets ontopic te melden?
Tante minthy!! O+
ik niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, vervelend voor je! Daar kan ik je verder niet mee helpen.
Heeft er nog iemand iets ontopic te melden?![]()
![]()
Ik heb wel wat te melden.
Ik heb haar niet aan kunnen spreken want ik heb haar niet gezien. Ze was er wel stond op haar Facebook. Volgende keer beter![]()
![]()
Versieren gaat niet makkelijk want ik heb er gewoon geen tijd voor en zin in. Tot dusver deze mededeling.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, vervelend voor je! Daar kan ik je verder niet mee helpen.
Heeft er nog iemand iets ontopic te melden?![]()
als je er tijd voor maakt kan het best makkelijk zijn hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:30 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Versieren gaat niet makkelijk want ik heb er gewoon geen tijd voor en zin in. Tot dusver deze mededeling.![]()
Applicable to every gamequote:Op donderdag 21 maart 2013 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je het nu over versieren of over voetbal?![]()
![]()
Je bedoelt tenzij, niet mits.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:50 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, mits ik die persoon al langere tijd ken. Als het een jongen is die ik dezelfde avond heb ontmoet dan blijf ik liever dichter bij mijn vrienden en vriendinnen in de buurt, soort van veiligheidsgevoel.![]()
De vorm is altijd belangrijk.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Je begrijpt wat ik bedoel of niet dan?![]()
Nouja, als je het een keer in een sollicitatiegesprek wil gebruiken kom je toch net wat slimmer over als je het goed gebruiktquote:Op zondag 24 maart 2013 20:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Je begrijpt wat ik bedoel of niet dan?
En ja, ik begrijp natuurlijk wel wat je bedoelt![]()
![]()
Ik maak er geen tijd voor omdat ik dus zoals eerder gezegd bezig ben met een leuke avond te hebben dan een leuke jongen zoeken om te versieren.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
als je er tijd voor maakt kan het best makkelijk zijn hoor.![]()
Hier hetzelfde. Als ik met vrienden naar de kroeg ga, dan schenk ik daar mijn aandacht aanquote:Op zondag 24 maart 2013 20:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik maak er geen tijd voor omdat ik dus zoals eerder gezegd bezig ben met een leuke avond te hebben dan een leuke jongen zoeken om te versieren.
Tante minthy!! O+
Maar als de avond voorbij is denk ik toch; Had ik nou maar een leuk iemand ontmoet..quote:Op zondag 24 maart 2013 21:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Als ik met vrienden naar de kroeg ga, dan schenk ik daar mijn aandacht aan![]()
Ja dat heb ik ook altijd, alleen is jongen dan vrouw in mijn geval.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik maak er geen tijd voor omdat ik dus zoals eerder gezegd bezig ben met een leuke avond te hebben dan een leuke jongen zoeken om te versieren.![]()
Ik ken er een paar die ook zo zijn, en die aan het einde van de avond zeuren dat ze alleen zijnquote:Op zondag 24 maart 2013 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook altijd, alleen is jongen dan vrouw in mijn geval.
Oh ik zeur daar niet over hoor.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ken er een paar die ook zo zijn, en die aan het einde van de avond zeuren dat ze alleen zijn![]()
En ik ook niet hoorquote:Op zondag 24 maart 2013 21:35 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ken er een paar die ook zo zijn, en die aan het einde van de avond zeuren dat ze alleen zijn![]()
![]()
Dan is het goed
Het is nu inmiddels al een poosje 2013 en er is nog steeds niks gebeurd op het gebied van liefde. Nu was ik recent al, net als voor 2012, niet meer aan het zoeken en de uitkomst is nog steeds hetzelfde.
Ik ga in ieder geval kappen met datingsites en met "leuk en aardig zijn". Ik ga nu meer om mezelf denken en proberen uit mijn zelfmedelijden c.q. depressie te komen (met of zonder hulp)."What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor![]()
Goed dat je nu eerst jezelf op de eerste plaats zet! Ik heb zelf ervaren dat als je jezelf (volledig) onder controle hebt, om het zo maar te noemen, het je allemaal veel gemakkelijker af gaatquote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is nu inmiddels al een poosje 2013 en er is nog steeds niks gebeurd op het gebied van liefde. Nu was ik recent al, net als voor 2012, niet meer aan het zoeken en de uitkomst is nog steeds hetzelfde.
Ik ga in ieder geval kappen met datingsites en met "leuk en aardig zijn". Ik ga nu meer om mezelf denken en proberen uit mijn zelfmedelijden c.q. depressie te komen (met of zonder hulp).![]()
![]()
Een goede reden overigens om met meer vrouwen tegelijk bezig te zijn: vaak voelen ze het aan als je op het moment keuze hebt. Ook voelen ze het aan als je alleen voor haar gaat = je zet haar op een voetstuk. Er worden ook vrij veel topics geopend over mannen die zich in bochten willen wringen om iemand te krijgen. Dit werkt tegen je, want hoe erg ben je dan nog jezelf en waar is de grens tussen gek zijn op iemand en wanhoop? Maak het niet te moeilijk voor jezelf en zet jezelf op nr 1 door niet in bochten te wringen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ach ja, in het topic waar mensen het moeilijk vinden om dames te versieren melden dat ze er direct maar meerdere tegelijk moeten pakken...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 07:43 schreef firefly3 het volgende:
Een goede reden overigens om met meer vrouwen tegelijk bezig te zijn: vaak voelen ze het aan als je op het moment keuze hebt. Ook voelen ze het aan als je alleen voor haar gaat = je zet haar op een voetstuk. Er worden ook vrij veel topics geopend over mannen die zich in bochten willen wringen om iemand te krijgen. Dit werkt tegen je, want hoe erg ben je dan nog jezelf en waar is de grens tussen gek zijn op iemand en wanhoop? Maak het niet te moeilijk voor jezelf en zet jezelf op nr 1 door niet in bochten te wringen."Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard![]()
Bij meer proberen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dit zou je prioriteit nummer 1 moeten maken.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ga in ieder geval kappen met datingsites en met "leuk en aardig zijn". Ik ga nu meer om mezelf denken en proberen uit mijn zelfmedelijden c.q. depressie te komen (met of zonder hulp).
Ik weet uit eigen ervaring dat je er niet uit komt ook door een relatie.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit zou je prioriteit nummer 1 moeten maken.
Ik weet uit eigen ervaring dat je er niet uit komt ook door een relatie.![]()
Een vrouw kan je niet gelukkig maken, dat zal je eerst zelf moeten doen. Dan komen de vrouwen vanzelf.A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Niet als je alsnog geen actie onderneemt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:56 schreef habitue het volgende:
[..]![]()
Een vrouw kan je niet gelukkig maken, dat zal je eerst zelf moeten doen. Dan komen de vrouwen vanzelf.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dit. En dan nog, succes is nooit gegarandeerd!quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Niet als je alsnog geen actie onderneemt.![]()
Ik denk niet dat habitue dat bedoelt
Hij bedoelt meer dat je ongelukkigheid uitstraalt en dan helemaal niks voor elkaar krijgt bij leuke vrouwen...
Beetje in de trant van: Je kan pas van iemand kan houden op het moment dat je van jezelf houdt...A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
De fundering moet goed zijn voor je verder kunt bouwen. In dit geval is de fundering je zelf goed voelen, goed in je vel zitten.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Mooie vergelijkingquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:
De fundering moet goed zijn voor je verder kunt bouwen. In dit geval is de fundering je zelf goed voelen, goed in je vel zitten.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Tsja, wat dat betreft zit ik wel goed!quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:
De fundering moet goed zijn voor je verder kunt bouwen. In dit geval is de fundering je zelf goed voelen, goed in je vel zitten.
Alleen schort het bij mij op het vlak van stappen ondernemen![]()
![]()
Dan is je basis stabiel genoeg dus hup hup actie ondernemen! Je hebt altijd je fundering om terug op te vallen!quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, wat dat betreft zit ik wel goed!
Alleen schort het bij mij op het vlak van stappen ondernemenAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik heb verder geen haast hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dan is je basis stabiel genoeg dus hup hup actie ondernemen! Je hebt altijd je fundering om terug op te vallen!
Ben nog steeds druk bezig m'n leven op de rit te houden![]()
![]()
Ik denk dat het leven gewoon op de rit houden voor jou het belangrijkst is eigenlijk. Het komt voor jou ook allemaal wel alleen denk ik niet dat je te snel moet gaan, ook al omdat ik weet dat verandering voor iemand met autisme heel moeilijk zijn en juist dan vaak heel vaak veranderingen tegenkomt die weer een boel overhoop gooien. Eerst zorgen dat je een poos je leven op orde hebt en dan gaat het vanzelf beter.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb verder geen haast hoor
Ben nog steeds druk bezig m'n leven op de rit te houden![]()
Precies dat zat ik dus ook te denkenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:55 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk dat het leven gewoon op de rit houden voor jou het belangrijkst is eigenlijk. Het komt voor jou ook allemaal wel alleen denk ik niet dat je te snel moet gaan, ook al omdat ik weet dat verandering voor iemand met autisme heel moeilijk zijn en juist dan vaak heel vaak veranderingen tegenkomt die weer een boel overhoop gooien. Eerst zorgen dat je een poos je leven op orde hebt en dan gaat het vanzelf beter.
Het krijgen van een relatie is op zich al een hele grote verandering, dus start ik eigenlijk al gelijk met 1-0 achterstand en ik kan elk voordeeltje dat ik krijgen kan, goed gebruiken.
Ook zou ik iemand moeten treffen die begrip heeft voor mijn situatie (situatie in de brede zin van het woord) en ik moet iemand treffen waar ikzelf begrip voor kan opbrengen (ik bedoel, ik ben zelf natuurlijk niet eindeloos uitrekbaar).
Gaat nog een lastig klusje worden zo, denk ik
Maar goed, ik ben nooit teruggeschrokken van een beetje gezonde uitdaging![]()
![]()
Je hoeft niet perse gelijk een relatie beginnen, maar stil zitten hiermee is ook geen optie. Het komt echt niet vanzelf.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik krijg de indruk dat hij op dit moment zijn handen vol heeft aan zijn eigen leven op de rit te houden.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:51 schreef firefly3 het volgende:
Je hoeft niet perse gelijk een relatie beginnen, maar stil zitten hiermee is ook geen optie. Het komt echt niet vanzelf.
Dat zal in de loop van de tijd elke keer makkelijker en makkelijker gaan en krijgt hij tijd om iets naast zijn leven op de rit te houden te doen. In dit geval versieren.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik heb mijn handen er min of meer vol aan. Maar dat wil niet zeggen dat er geen rek in zit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 14:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat hij op dit moment zijn handen vol heeft aan zijn eigen leven op de rit te houden.
Dat zal in de loop van de tijd elke keer makkelijker en makkelijker gaan en krijgt hij tijd om iets naast zijn leven op de rit te houden te doen. In dit geval versieren.
Dat versieren komt nog wel
Edit:En sowieso, als ik -nu- iemand tegen het lijf zou lopen, dan zou ik het liefst 1 a 2x in de week met haar willen afspreken en niet (veel) vaker. Daar heb ik 't gewoon te druk voor.
Anders word het weer zo'n gevalletje van easy come, easy go, of zo.![]()
Zelf ben ik hier geen voorstander van. Als het je in slechtere tijden lukt, hoe makkelijker het juist is als alles wel op orde is. Gewoon oefenen met flirten, daar hoef je niet heel je leven op orde te hebben lijkt me;)Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Maar jij hebt dan ook geen stoornis en weet schijnbaar niet hoe belangrijk dit dus wel is voor iemand met stoornis. Heel lullig gezegd maar soms zijn andere dingen dan even belangrijker dan flirten en daar gaat even meer energie in zitten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:23 schreef firefly3 het volgende:
Zelf ben ik hier geen voorstander van. Als het je in slechtere tijden lukt, hoe makkelijker het juist is als alles wel op orde is. Gewoon oefenen met flirten, daar hoef je niet heel je leven op orde te hebben lijkt me;)![]()
Deze man snapt mij!quote:Op woensdag 27 maart 2013 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
Ik denk niet dat habitue dat bedoelt
Hij bedoelt meer dat je ongelukkigheid uitstraalt en dan helemaal niks voor elkaar krijgt bij leuke vrouwen...
Beetje in de trant van: Je kan pas van iemand kan houden op het moment dat je van jezelf houdt...A man is not old until regrets take the place of dreams.![]()
Misschien dat dit iets helpt voor de heren hier...
Jammer. Alles kan namelijk hand in hand in het leven en is tegelijk een goede levensles. Sterker nog, kleine pluspunten met "versieren" kan je weer meer zelf vertrouwen geven en andere dingen weer een boost geven en andersom. Doe het jezelf niet aan, over een half jaartje ben je blij met de keuzes van vandaag. Versieren leerd je overigens een heel goede les, dat het belangrijk is om soms je hoofd leeg te maken en het doorbreken van je negatieve gedachtes gaat steeds makkelijker. Het is dus een goede bezigheids therapie en laat jou meer naar jezelf toe groeien.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Sowiezo hoe langer je dit volhoudt hoe meer je je identificeerd als iemand die niet genoeg is. Ken er genoeg die dezelfde keus hadden gemaakt en nooit een meid hebben. Echt nooit.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:31 schreef Barbusse het volgende:
Misschien dat dit iets helpt voor de heren hier...
[ afbeelding ]bij het meeste kan ik me prima aansluiten
Vooral 31 en 43 zijn pure waarheid wanneer het op versieren aankomt.![]()
heb t vanavond maar weer s verziektin de trein nog wel.
dr zat zo'n meid met mooi zwart lang haar, bril op, die echt goed bij 'r stond, lang te bellen met iemand.
keek me geregeld aan en keek om anderen heen om me te zien.
dit duurde zo'n 20 min lang. keer op keer keek ze me aan.
bij het station waar ik er uit moest, maakte zij ook aanstalte om uit te stappen.
Ze stond op en keek me aan met de breedste glimlach die er bestaat, waar echt een betekenis achter zat!
ik geef n glimlach en n knikje terug, stap uit en loop weg naar huis..
godver .. echt, ik ben echt zo'n fucking mongool.. hoop dat ik de volgende keer dat ik 'r tegenkom..
Vraag direct of ze n keer wat wil drinken met me in de stad..
maar volgens mij kan dat nou niet meer![]()
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Ik wacht op het moment dat er een keer iemand precies zo een verhaal typt, maar dan succesvol is.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Meteen op date vragenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:53 schreef marcel-o het volgende:
dr zat zo'n meid met mooi zwart lang haar, bril op, die echt goed bij 'r stond, lang te bellen met iemand.
bij het station waar ik er uit moest, maakte zij ook aanstalte om uit te stappen.
Ze stond op en keek me aan met de breedste glimlach die er bestaat, waar echt een betekenis achter zat!
godver .. echt, ik ben echt zo'n fucking mongool.. hoop dat ik de volgende keer dat ik 'r tegenkom..
maar volgens mij kan dat nou niet meer![]()
Is dat niet wat te direct dan
Oh.![]()
Mja, als t zo in je schoot wordt geworpen, moet je wel redelijk direct zijn heb k zo t idee
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Herkenbaar. Ik ben zelf ook te pussy om meisje te regelen in het OV.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:53 schreef marcel-o het volgende:
maar volgens mij kan dat nou niet meer
A man is not old until regrets take the place of dreams.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: