SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Het is zeer simpel, je HOEFT het niet te doen wat ik zeg.Maar ga aub niet lopen zeuren over wat ik zeg wat het meest effectief is om snel enorm veel lef te krijgen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ga je mee vanavond een ram kraak zetten? En niet terug krabbelen dat je dat niet wilt. Want als je dat doet durf je het niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:26 schreef firefly3 het volgende: [..] Je wilt het ook niet op dat moment omdat je het ook niet durft.
Stap uit je comfort zone.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Het heeft helemaal niks met lef te maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:28 schreef firefly3 het volgende:
Het is zeer simpel, je HOEFT het niet te doen wat ik zeg.Maar ga aub niet lopen zeuren over wat ik zeg wat het meest effectief is om snel enorm veel lef te krijgen.
Ik heb lef genoeg om vrouwen aan te spreken, maar weiger het op de manier te doen zoals jij.
Heeft ook een stukje met respect naar de vrouwen toe te maken.
En ik ga niet alleen een gesprek aan met een vrouw met als doel ze in bed te krijgen.![]()
Lekker met zijn alle naar de wipkip nah is ook niet mijn stijl.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Nee joh, ze gaat volgens mij na deze week weer weg. Stage afgelopen enzo. Dan ebt het probleem wat verliefdheid heet zo weer weg.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog je leuke nieuwe collega gehosseld?
Ze draaide vandaag deze plaat trouwens, ik stierf wel even van binnen.Yes! De gouden tip! Eindelijk!quote:Op maandag 18 maart 2013 20:22 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ahh sletjes hosselen is te makkelijk. "hoi neuken?" en je hebt beet. Veel plezierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
rot toch op. paar dagen geleden beweerde je namelijk dat wanneer iemand jouw lijn niet volgt diegene vastgeroest is, en niet openminded.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:28 schreef firefly3 het volgende:
verder is al dat gelul van jou onzin, bedacht en ontworpen voor en door onzekere nerds en iedereen die op een normale manier zelfverzekerd is hoeft zichzelf niet zo een debiele pua-houding aan te meten.
volgende keer wacht je gewoon even tot de lasposter netjes een nieuw topic geopend heeft.![]()
Nopequote:Op maandag 18 maart 2013 20:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Firefly, squat je al? Dat is pas investeren in de toekomst.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ik dacht ik ben eerlijk met wat voor lompe dingen ik gedaan heb, krijg ik dit allemaal over me heenEcht niet normaal wat voor onzeker sfeertje hier hangt.
Ach, uit het oog uit het hart.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh, ze gaat volgens mij na deze week weer weg. Stage afgelopen enzo. Dan ebt het probleem wat verliefdheid heet zo weer weg.
Ze draaide vandaag deze plaat trouwens, ik stierf wel even van binnen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik zocht een stukje uit een TV programma en toen kwam ik hoe weet ik zelf ook niet hier uit:
Voor iedereen nog een cursus wil van Master Raymundo.C'est la vie
Verliefdheid is net griep.quote:
Na een tijd snotteren is het voorbij.C'est la vie
Daarom zorgen dat je niet verliefd word.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Het was me al een tijd niet meer overkomen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:40 schreef FAUSTINO het volgende:
Daarom zorgen dat je niet verliefd word.
Maar ik ga even in de zacht ei modus: Zij is gewoon zo ontzettend leuk
Einde zacht ei modus.C'est la vie
Ik vind het nog steeds leuk eigenlijkquote:Op maandag 18 maart 2013 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Verliefdheid is net griep.
Na een tijd snotteren is het voorbij.![]()
![]()
Waarom lukt het niet? Waarom blokkeer je?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Het was me al een tijd niet meer overkomen.
Maar ik ga even in de zacht ei modus: Zij is gewoon zo ontzettend leuk
Einde zacht ei modus.
Wil je erover praten?When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Het is ook leuk als het wederzijds is natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuk eigenlijkOmdat ik nogal een lafaard ben en als ik gevoelens heb voor iemand al helemaal.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:42 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Waarom lukt het niet? Waarom blokkeer je?
Wil je erover praten?
Ik hoef er niet over te praten hoor, ik lijd er niet onder verder.C'est la vie
Liefde het blijft een raar iets.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is ook leuk als het wederzijds is natuurlijk.
[..]
Omdat ik nogal een lafaard ben en als ik gevoelens heb voor iemand al helemaal.
Ik hoef er niet over te praten hoor, ik lijd er niet onder verder.When your drunk the old woman tastes like a virgin... Crap!![]()
Je rationaliseert het dat het gewoon "stom is". Dat is het ook, maar vaak heb je het lef ook niet daarvoor. Tenminste, zo was het bij mij en is het bij veel andere mensen ook. Je maakt jezelf wijs om in je comfort zone te blijven, zo zijn je hersenen ingesteld.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks met lef te maken.Het maakt niet uit hoe je een vrouw aanspreekt. Als je haar maar niet beledigt.quote:Ik heb lef genoeg om vrouwen aan te spreken, maar weiger het op de manier te doen zoals jij.Hoezo? Ik vermaak me en zij vinden het ook leuk. In het ergste geval lachen ze me uit, maar dan vermaken ze zich ook.quote:Heeft ook een stukje met respect naar de vrouwen toe te maken.
Ik ook niet, ik spreek ook met vrouwen die ik niet in bed wil hebben.quote:En ik ga niet alleen een gesprek aan met een vrouw met als doel ze in bed te krijgen.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Dus als mensen niet doen wat jij doet, of het niet met je eens zijn.... Zijn die personen onzeker?quote:Op maandag 18 maart 2013 20:38 schreef firefly3 het volgende:
Ik dacht ik ben eerlijk met wat voor lompe dingen ik gedaan heb, krijg ik dit allemaal over me heenEcht niet normaal wat voor onzeker sfeertje hier hangt.
Wel leuk dat uitgerekend jij nu labeltjes aan het plakken bent. Want tot kort geleden was jij de geen die daar heel boos om kom worden.
Waarom accepteer je nou niet gewoon dat er ook mensen zijn die helemaal geen tientalle vrouwen willen versieren of daar totaal geen zij in hebben.
Vertel jij nou eens waarom dat onmogelijk is?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Onzeker omdat ze zich aangevallen voelen en grof reageren, terwijl ik het puur over mijn eigen acties had.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus als mensen niet doen wat jij doet, of het niet met je eens zijn.... Zijn die personen onzeker?
Wel leuk dat uitgerekend jij nu labeltjes aan het plakken bent. Want tot kort geleden was jij de geen die daar heel boos om kom worden.
Waarom accepteer je nou niet gewoon dat er ook mensen zijn die helemaal geen tientalle vrouwen willen versieren of daar totaal geen zij in hebben.
Vertel jij nou eens waarom dat onmogelijk is?
Mensen die gewoon 1 vrouw willen hebben, kunnen het advies ook gebruiken door eens uit hun bol te gaan overdag op straat. Het helpt enorm. Je wordt er losser van als mens zijnde.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Door squatten worden automatisch vrouwen door een soort magnetisme naar je toegetrokken. True story.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je squat heb je al die troep niet nodig manC'est la vie
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |