quote:
Ach, hier is in ieder geval de moeite voor een OP genomen.
Maar je maakt duidelijk geen gebruik van de mogelijkheden van thesistools:
quote:
6. Bent u bekend met dit logo?*
ja
nee (ga verder naar vraag 8)
Dat kun je namelijk gewoon zo instellen. En niet aankomen met "ja ik weet niet hoe", dat zoek je dan maar uit voor je afstudeerscriptie. Er is een hele handleiding voor.
Verder ga je op random momenten naar nieuwe pagina's. Beter ga je naar een nieuwe pagina bij elk thema of product.
Vervolgens bij vraag 15 zijn de keuzes voor internetshoppen <1, 2, 3, 4 of >5 keer per jaar.
Niet alleen is dit erg weinig (ik bestel zelf maandelijks), maar iemand die precies 1x per jaar internetshopt kan dit dus niet aangeven, terwijl degene die minder dan 1x per jaar (=niet) winkelt deze vraag sowieso skipt (zie vraag 12, dat vraag je zelf).
Verder heeft je enquête geen antwoordbeperkingen of antwoordverplichtingen, waardoor mensen half-ingevulde enquêtes kunnen insturen, of vol met onzin. Zoals "maximaal 3" en vervolgens alles aanvinken. Hoeft niet eens opzet te zijn, maar kan ook slecht lezen zijn.
Verder...tsja...slecht uitgewerkte enquête, k zou eens even kritisch ernaar kijken en opnieuw beginnen.
Ik geef een 3
