abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124205299
Beste meiden,

Ik ben een vierdejaars studente Commerciële Economie aan Avans Hogeschool te Breda. Voor mijn afstudeerstage doe ik een onderzoek voor een productie/groothandels bedrijf die cosmetica, wellness en lichaamsverzorgende producten verkoopt. Voor dit bedrijf voer ik een onderzoek uit over de digitale media markt,en hoe zij het beste op deze markt kunnen inspelen.

Ik zou graag een paar minuten van uw tijd vragen om deze enquête in te vullen. U zou mij enorm helpen

Met vriendelijke groet,

Link enquête: www.thesistools.com/web/?id=326927
  maandag 18 maart 2013 @ 14:20:36 #2
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_124205367
1 topic is genoeg joan leenaarts.
pi_124205410
quote:
18s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:20 schreef kwiwi het volgende:
1 topic is genoeg joan leenaarts.
Dat...en trek lering uit deze opmerking in dat andere topic:
SES / Enquête afstudeerstage (gericht op vrouwen)
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_124206013
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:21 schreef bas-beest het volgende:

[..]

Dat...en trek lering uit deze opmerking in dat andere topic:
SES / Enquête afstudeerstage (gericht op vrouwen)
Ach, hier is in ieder geval de moeite voor een OP genomen.

Maar je maakt duidelijk geen gebruik van de mogelijkheden van thesistools:
quote:
6. Bent u bekend met dit logo?*
ja
nee (ga verder naar vraag 8)
Dat kun je namelijk gewoon zo instellen. En niet aankomen met "ja ik weet niet hoe", dat zoek je dan maar uit voor je afstudeerscriptie. Er is een hele handleiding voor.

Verder ga je op random momenten naar nieuwe pagina's. Beter ga je naar een nieuwe pagina bij elk thema of product.

Vervolgens bij vraag 15 zijn de keuzes voor internetshoppen <1, 2, 3, 4 of >5 keer per jaar.
Niet alleen is dit erg weinig (ik bestel zelf maandelijks), maar iemand die precies 1x per jaar internetshopt kan dit dus niet aangeven, terwijl degene die minder dan 1x per jaar (=niet) winkelt deze vraag sowieso skipt (zie vraag 12, dat vraag je zelf).

Verder heeft je enquête geen antwoordbeperkingen of antwoordverplichtingen, waardoor mensen half-ingevulde enquêtes kunnen insturen, of vol met onzin. Zoals "maximaal 3" en vervolgens alles aanvinken. Hoeft niet eens opzet te zijn, maar kan ook slecht lezen zijn.

Verder...tsja...slecht uitgewerkte enquête, k zou eens even kritisch ernaar kijken en opnieuw beginnen.

Ik geef een 3 13.gif;(
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
  maandag 18 maart 2013 @ 16:08:10 #5
272079 Labotte
Bier is fijn
pi_124209418
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 14:37 schreef destrovel het volgende:

[..]

Ach, hier is in ieder geval de moeite voor een OP genomen.

Maar je maakt duidelijk geen gebruik van de mogelijkheden van thesistools:

[..]

Dat kun je namelijk gewoon zo instellen. En niet aankomen met "ja ik weet niet hoe", dat zoek je dan maar uit voor je afstudeerscriptie. Er is een hele handleiding voor.

Verder ga je op random momenten naar nieuwe pagina's. Beter ga je naar een nieuwe pagina bij elk thema of product.

Vervolgens bij vraag 15 zijn de keuzes voor internetshoppen <1, 2, 3, 4 of >5 keer per jaar.
Niet alleen is dit erg weinig (ik bestel zelf maandelijks), maar iemand die precies 1x per jaar internetshopt kan dit dus niet aangeven, terwijl degene die minder dan 1x per jaar (=niet) winkelt deze vraag sowieso skipt (zie vraag 12, dat vraag je zelf).

Verder heeft je enquête geen antwoordbeperkingen of antwoordverplichtingen, waardoor mensen half-ingevulde enquêtes kunnen insturen, of vol met onzin. Zoals "maximaal 3" en vervolgens alles aanvinken. Hoeft niet eens opzet te zijn, maar kan ook slecht lezen zijn.

Verder...tsja...slecht uitgewerkte enquête, k zou eens even kritisch ernaar kijken en opnieuw beginnen.

Ik geef een 3 [ afbeelding ];(
Dank voor deze evaluatie, niet de moeite waard dus om de moeite te nemen het in te vullen voor TS.
-Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction
Rudeness is the weak person's imitation of strength (Eric Hoffer)
Satis Ego Sum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')