Heb m ook ff gedownload, zo kijkenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat begin van die filmI wanna get high with you.
Ben je helemaal gestopt?quote:Op maandag 18 maart 2013 22:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]merk dat ikzelf wel een stuuuuuuk minder vreet nu ik gestopt ben.
Nee wil het een maandje volhouden omdat ik echt verslaafd ben gewoonquote:Op maandag 18 maart 2013 22:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ben je helemaal gestopt?
Ja zal wel ja
Oh goed van jequote:Op maandag 18 maart 2013 22:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee wil het een maandje volhouden omdat ik echt verslaafd ben gewoonsloeg nergens meer op
Hopelijk is het morgen weg na een nachtje slapenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:28 schreef Amarantha het volgende:
Bah, nek zit al 12 uur vast. Krijg enorme spierpijn daar inmiddels
Ja dat is mijn uiteindelijke doel ook, hopelijk lukt dat ook echtquote:Op maandag 18 maart 2013 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh goed van jeIk las nu ook regelmatig wat dagen er tussen in
sinds wanneer ben jij candycrush addictquote:
sinds paar dagen, komt door wdquote:Op maandag 18 maart 2013 22:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij candycrush addict
je laten beinvloeden door personen op internetquote:
Jaaaaaa. Ik verveelde me.quote:Op maandag 18 maart 2013 22:44 schreef aight1 het volgende:
[..]
je laten beinvloeden door personen op internetvas pls
Ik vergeef het jequote:
ziek enzo maar verder finequote:
begin te smokenquote:Op maandag 18 maart 2013 22:49 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je
maar ik smoke niet sry
[..]
ziek enzo maar verder fine![]()
heb je gesmoked?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |