Maar die meneer mag hem wel aanraken en vervelen zonder woordenwisseling.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:04 schreef gelly het volgende:
Volkomen terecht natuurlijk. Maar volgens sommige halfzachten hier, en ook op Geenstijl trouwens, moet je in gesprek gaan met zo'n idioot en mag je vervelende mensen geen muilpeer geven. Een schop tegen z'n kop had ook wel gemogen.
Prima toch. Iemand aanraken of vervelen rechtvaardigt een klap op de muil.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar die meneer mag hem wel aanraken en vervelen zonder woordenwisseling.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook te zeggenquote:Op maandag 18 maart 2013 09:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Prima toch. Iemand aanraken of vervelen rechtvaardigt een klap op de muil.
Wat geeft "dat soort mensen" het recht om aan iemand te zitten? Dat je ervoor gaat staan en een standbeeld aan het lachen probeert te maken, probeert te irriteren of iets in die trant, prima. Maar niet in combinatie met daadwerkelijk aanraken.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:38 schreef theunderdog het volgende:
Waarom is dit nu weer terecht? Die ene man is mateloos irritant, maar dat soort mensen kun je nu eenmaal verwachten als je als een standbeeld ergens gaat staan.
Die klap is begrijpelijk, maar alles behalve terecht in mijn ogen.
En als je mensen willens en wetens aan het tergen ben kan je een klap op je muil verwachten, zo werkt het even goed.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:38 schreef theunderdog het volgende:
Waarom is dit nu weer terecht? Die ene man is mateloos irritant, maar dat soort mensen kun je nu eenmaal verwachten als je als een standbeeld ergens gaat staan.
Je mag zo,n iemand wel irriteren, maar niet er een beetje aan gaan zitten?quote:Op maandag 18 maart 2013 09:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat geeft "dat soort mensen" het recht om aan iemand te zitten? Dat je ervoor gaat staan en een standbeeld aan het lachen probeert te maken, probeert te irriteren of iets in die trant, prima. Maar niet in combinatie met daadwerkelijk aanraken.
Dat ontken ik dan ook nergens.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:44 schreef jogy het volgende:
[..]
En als je mensen willens en wetens aan het tergen ben kan je een klap op je muil verwachten, zo werkt het even goed.
Een klein beetje vervelen is tot daar aan toe. Maar deze gaat net zolang door tot hij op de grond ligt. Ik had hetzelfde gedaan.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:38 schreef theunderdog het volgende:
Als hij zijn vinger in zijn bakkes steekt en vervolgens in je oor, dan had ik hem vol in zijn klote geschopt.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je mag zo,n iemand wel irriteren, maar niet er een beetje aan gaan zitten?
Hoezo is die grens zo duidelijk in jouw ogen?
We kunnen niet allemaal Gandhi zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:47 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat ontken ik dan ook nergens.
Ik had alleen liever gezien dat die man (standbeeld) niets erom gaf.
> Ik vind < dat als je een beetje fatsoen hebt je nooit ongevraagd aan iemand zit.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je mag zo,n iemand wel irriteren, maar niet er een beetje aan gaan zitten?
Hoezo is die grens zo duidelijk in jouw ogen?
Die gaat daarna zijn tanden van de grond rapen vermoedelijk.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:49 schreef ukga het volgende:
Het wordt pas interessant als het filmpje stopt. Ik wil wel zien hoe die gast reageert na die klap
Ik denk dat dat allemaal wel meevalt. Die klap was niet heel erg hard ofzo.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:52 schreef jogy het volgende:
[..]
Die gaat daarna zijn tanden van de grond rapen vermoedelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |