Onder de 3 euro. 2.60 zoiets, ik lig helaas in bed anders had ik er een bon bijgepakt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:17 schreef Deezertje het volgende:
Weet iemand uit zijn hoofd hoeveel een pak printpapier kost bij de Action?
Jawel, ik heb vandaag de kruiden en de groenten 6-1 setjes gehaald.quote:Op maandag 25 maart 2013 16:29 schreef vault_tec het volgende:
de action in hoogvliet heeft volgens mij geen zaadjes. Jammer.
Ik kon ze niet vinden. qq. Dalijk maar weer kijken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jawel, ik heb vandaag de kruiden en de groenten 6-1 setjes gehaald.
Dat wordt bezuinigenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:29 schreef Deezertje het volgende:
Pak printpapier kost 2,95 euro.
Papier wordt duur!
Je legt het gewoon terug met de tekst naar boven, en niet op z'n kop.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wordt bezuinigen
Ik zou best meer dubbelzijdig kunnen printen, maar met mijn blonde warhoofd gaat dat de eerste drie keer scheef of op z'n kopDus verspil je uiteindelijk meer papier
![]()
Bij AH 2.49!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:29 schreef Deezertje het volgende:
Pak printpapier kost 2,95 euro.
Papier wordt duur!
Dat is per printer verschillend...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:28 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Je legt het gewoon terug met de tekst naar boven, en niet ondersteboven.
Ok true, dit is voor "onderladers", voor bovenladers leg je het ondersteboven en op z'n kop.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:31 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Dat is per printer verschillend...
ook niet bij alle bovenladersquote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:32 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ok true, dit is voor "onderladers", voor bovenladers leg je het ondersteboven en op z'n kop.
ik heb ze nog zien liggen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:44 schreef Bakkerd het volgende:
Nouu action heeft geen milka popcorn snax meerDamnnnnn, mijn lievelingssnoep at the moment en die waren de helft goedkoper dan bij ah
Vond je die echt lekker? Ik vond ze niet te nassen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:44 schreef Bakkerd het volgende:
Nouu action heeft geen milka popcorn snax meerDamnnnnn, mijn lievelingssnoep at the moment en die waren de helft goedkoper dan bij ah
ik heb er vandaag gekocht (beide versies) "omdat ze er waren" maar ik gebruik ze wrs niet dus als je ze wilt?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:40 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag op zoek naar de eiervormpjes die ze niet meer hadden.![]()
En dus thuisgekomen met nep-bros, bananendoosje, 2 strapless topjes (zwart en multicolour, ze hadden heel veel kleuren en patronen, dus misschien ga ik nog terug want 2,99 is geen geld ) en een hoeslaken.
Die topjes? Welke prints heb je?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb er vandaag gekocht (beide versies) "omdat ze er waren" maar ik gebruik ze wrs niet dus als je ze wilt?
ik ook nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vond je die echt lekker? Ik vond ze niet te nassen.
Ben benieuwd of het leuk is, als ik het zo zie zou ik er gewoon wat kunstzinnigs voor in de tuin van bouwenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:29 schreef Miniem het volgende:
Iemand die dit spel kent? De naam kubb komt me bekend voor.
[ afbeelding ]
Dat is dus ook mijn idee. Het pakt makkelijk in en als ze op zijn gooi ik ze weg.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:17 schreef manda-rijn het volgende:
Kwaliteit van de topjes moet waardeloos zijn. Ze zijn wel erg mooi en zitten lekker!
Maandag 2 topjes gehaald en bij het passen thuis ging bij 1 de naden al los zitten. Dag erna geruild en twee (55+ en rimpelig) vrouwen klaagden ook al over de kwaliteit. Blijkbaar hebben deze topjes eerder in het assortiment gezeten?
Toch een nieuwe meegenomen... Als ze het 2 dagen houden op vakantie vind ik het allang best voor dat geld!
of in de vuurkorfquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het leuk is, als ik het zo zie zou ik er gewoon wat kunstzinnigs voor in de tuin van bouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |