abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_125602951
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 15:37 schreef Murvgeslagen het volgende:
Ik denk dat het enige tegengas wat je kan geven een partij gezond verstand is. Maar of de boodschap dan aankomt..
Als mensen hun gezond en objectieve verstand gebruiken weten ze zelf ook wel van hunzelf dat er altijd verbeterpunten zijn die ze zelf niet zien ivm pick up. Dat zijn dus die blindspots. Van 100 naar ineens 170 in een jaar tijd laat dus zien hoe het fixen van een aantal blindspots zo'n groot verschil kan opleveren ivm hoe aantrekkelijk je wordt gevonden als man zijnde.

Mensen die een drang hebben om de boel dood te nuanceren gebruiken het meestal als eigen excuus om lui te blijven. Het is als een vrije tijds fietser op een racefiets die tegen een wielrenner zegt dat hij minder moet wielrennen. Als pick up niet je ding is, hoef je het ook niet te doen :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125602964
quote:
Nice ^^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125603838
firefly, met je posts na de mijne bewijs je enkele keren juist mijn punt. dat je dat niet inziet zegt al genoeg over hoezeer jij "gebrainwashed" bent door pua.

pua is gewoon een soort sekte. die inspeelt op het verlangen naar vrouwelijke aandacht, inspeelt op wanhopig en wellicht zelfs obsessief bezig zijn het krijgen van een date/relatie.

zoals met alle sektes zullen mensen die stevig in hun schoenen staan zulke zaken nooit nodig hebben, omdat zij zichzelf leiden en daar geen guru of wat dan ook voor nodig hebben, die overigens alleen geld wil verdienen en echt geen fuck geeft om jou.

en natuurlijk, er zullen best wel wat dingen van pua waarheid bevatten, maar doe nou niet alsof dit het enige echte walhalla is als je vrouwen wilt versieren. want zoals ik al zei, als je gewoon stevig in je schoenen staat en genoeg zelfvertrouwen hebt, hoef je die dingen niet uit boekjes en filmpjes te leren.

overigens ben ik het ook erg eens met iemand eerder, die het had over die mancrushes op die tyler of weetikhoehijheet. gewoon bijna eng is dat om te zien, hoe ogenschijnlijk duizenden mannetjes hem als een geweldige god zien en spontaan een pavlov-reactie krijgen bij het zien van youtubefilmpjes van hem. eng.
pi_125604207
Te triest voor woorden gewoon :D
Zoek iemand die je ego kan repareren zou ik zeggen!
pi_125604214
quote:
19s.gif Op maandag 22 april 2013 16:53 schreef dawg het volgende:
firefly, met je posts na de mijne bewijs je enkele keren juist mijn punt. dat je dat niet inziet zegt al genoeg over hoezeer jij "gebrainwashed" bent door pua.

pua is gewoon een soort sekte. die inspeelt op het verlangen naar vrouwelijke aandacht, inspeelt op wanhopig en wellicht zelfs obsessief bezig zijn het krijgen van een date/relatie.

zoals met alle sektes zullen mensen die stevig in hun schoenen staan zulke zaken nooit nodig hebben, omdat zij zichzelf leiden en daar geen guru of wat dan ook voor nodig hebben, die overigens alleen geld wil verdienen en echt geen fuck geeft om jou.

en natuurlijk, er zullen best wel wat dingen van pua waarheid bevatten, maar doe nou niet alsof dit het enige echte walhalla is als je vrouwen wilt versieren. want zoals ik al zei, als je gewoon stevig in je schoenen staat en genoeg zelfvertrouwen hebt, hoef je die dingen niet uit boekjes en filmpjes te leren.

overigens ben ik het ook erg eens met iemand eerder, die het had over die mancrushes op die tyler of weetikhoehijheet. gewoon bijna eng is dat om te zien, hoe ogenschijnlijk duizenden mannetjes hem als een geweldige god zien en spontaan een pavlov-reactie krijgen bij het zien van youtubefilmpjes van hem. eng.
Als het niet "werkte" was ik er al lang mee gestopt. Ik heb zelf dingen bereikt waar ik vroeger niet eens over durfde te dromen. Zoals ik al zei, ga met een aantal (goede!) pick up gasten stappen dan zie je vanzelf het extreme verschil wel tussen iemand "die af en toe een vrouw kan krijgen" tot iemand die zonder moeite achter elkaar resultaat heeft gedurende de gehele avond. Dan kan je een mening vormen over de mensen die er echt goed werk van gemaakt hebben. Pick up is gewoon hardstikke leuk om te doen, het is leuk om vrouwen te "versieren". Het is niet iets wat je nodig moet hebben, het is iets dat je leuk moet vinden. Vind je het niet leuk om zoveel vrouwen te krijgen? Dan ga je iets anders doen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125604302
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als het niet "werkte" was ik er al lang mee gestopt. Ik heb zelf dingen bereikt waar ik vroeger niet eens over durfde te dromen. Zoals ik al zei, ga met een aantal (goede!) pick up gasten stappen dan zie je vanzelf het extreme verschil wel tussen iemand "die af en toe een vrouw kan krijgen" tot iemand die zonder moeite achter elkaar resultaat heeft gedurende de gehele avond. Dan kan je een mening vormen over de mensen die er echt goed werk van gemaakt hebben. Pick up is gewoon hardstikke leuk om te doen, het is leuk om vrouwen te "versieren". Het is niet iets wat je nodig moet hebben, het is iets dat je leuk moet vinden. Vind je het niet leuk om zoveel vrouwen te krijgen? Dan ga je iets anders doen.
Je praat als een derderangs sokkenverkoper.
Dat zegt genoeg.
pi_125604330
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als het niet "werkte" was ik er al lang mee gestopt. Ik heb zelf dingen bereikt waar ik vroeger niet eens over durfde te dromen. Zoals ik al zei, ga met een aantal (goede!) pick up gasten stappen dan zie je vanzelf het extreme verschil wel tussen iemand "die af en toe een vrouw kan krijgen" tot iemand die zonder moeite achter elkaar resultaat heeft gedurende de gehele avond. Dan kan je een mening vormen over de mensen die er echt goed werk van gemaakt hebben. Pick up is gewoon hardstikke leuk om te doen, het is leuk om vrouwen te "versieren". Het is niet iets wat je nodig moet hebben, het is iets dat je leuk moet vinden. Vind je het niet leuk om zoveel vrouwen te krijgen? Dan ga je iets anders doen.
Natuurlijk is het leuk om vrouwen te versieren. Het punt dat ik probeer te maken is dat het vinden van de vrouw veel waardevoller is dan honderden vrouwen.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
  maandag 22 april 2013 @ 17:11:37 #259
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_125604509
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 16:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als mensen hun gezond en objectieve verstand gebruiken weten ze zelf ook wel van hunzelf dat er altijd verbeterpunten zijn die ze zelf niet zien ivm pick up. Dat zijn dus die blindspots. Van 100 naar ineens 170 in een jaar tijd laat dus zien hoe het fixen van een aantal blindspots zo'n groot verschil kan opleveren ivm hoe aantrekkelijk je wordt gevonden als man zijnde.

Mensen die een drang hebben om de boel dood te nuanceren gebruiken het meestal als eigen excuus om lui te blijven. Het is als een vrije tijds fietser op een racefiets die tegen een wielrenner zegt dat hij minder moet wielrennen. Als pick up niet je ding is, hoef je het ook niet te doen :D
Je antwoord behoorlijk uit context.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_125604755
quote:
2s.gif Op maandag 22 april 2013 17:06 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Natuurlijk is het leuk om vrouwen te versieren. Het punt dat ik probeer te maken is dat het vinden van de vrouw veel waardevoller is dan honderden vrouwen.
Als je lang genoeg in pick up zit etc weet je dat je meerdere waren hebt lopen in deze wereld.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125604794
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 17:05 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Je praat als een derderangs sokkenverkoper.
Dat zegt genoeg.
Iemand die nog nooit een kijkje heeft genomen, dat zegt genoeg. Maarja, je eigen ego kan het niet aan als er mensen zijn op de wereld die beter zijn dat jij. En ja, er zijn veel mensen die veel beter zijn dan ik.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125604830
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:03 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als het niet "werkte" was ik er al lang mee gestopt. Ik heb zelf dingen bereikt waar ik vroeger niet eens over durfde te dromen. Zoals ik al zei, ga met een aantal (goede!) pick up gasten stappen dan zie je vanzelf het extreme verschil wel tussen iemand "die af en toe een vrouw kan krijgen" tot iemand die zonder moeite achter elkaar resultaat heeft gedurende de gehele avond. Dan kan je een mening vormen over de mensen die er echt goed werk van gemaakt hebben. Pick up is gewoon hardstikke leuk om te doen, het is leuk om vrouwen te "versieren". Het is niet iets wat je nodig moet hebben, het is iets dat je leuk moet vinden. Vind je het niet leuk om zoveel vrouwen te krijgen? Dan ga je iets anders doen.
ja, dit staat ook in die pdf met debunking.

"it's a numbers game". dat is wel duidelijk. ~:)
pi_125604912
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Iemand die nog nooit een kijkje heeft genomen, dat zegt genoeg. Maarja, je eigen ego kan het niet aan als er mensen zijn op de wereld die beter zijn dat jij. En ja, er zijn veel mensen die veel beter zijn dan ik.
Maar je manier van praten is als een verkoper. Een hele slechte ook nog.

En ik wil wel een avondje met je mee hoor. Geen probleem.

Mag je het laten zien, praatjesmaker :)
pi_125604917
quote:
19s.gif Op maandag 22 april 2013 17:19 schreef dawg het volgende:

[..]

ja, dit staat ook in die pdf met debunking.

"it's a numbers game". dat is wel duidelijk. ~:)
Een combinatie van. Je moet veel actie ondernemen maar je moet ook goed zijn met pick-up en leren van je fouten anders bak je er alsnog geen reet van. Gemiddeld wordt alles steeds makkelijker, gezien over periodes van een half jaar.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125604983
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Maar je manier van praten is als een verkoper. Een hele slechte ook nog.

En ik wil wel een avondje met je mee hoor. Geen probleem.

Mag je het laten zien, praatjesmaker :)
Ik ben helemaal niet goed vergeleken met sommige andere gasten, maar je mag gerust wel met me een avondje mee als je tenminste niet teveel alcohol drinkt en als je zelf ook dingen probeert. Ik hou niet van pottenkijkers die niets doen, daar heb ik elke week al genoeg last van.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125605043
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Een combinatie van. Je moet veel actie ondernemen maar je moet ook goed zijn met pick-up en leren van je fouten anders bak je er alsnog geen reet van. Gemiddeld wordt alles steeds makkelijker, gezien over periodes van een half jaar.
van wie moet dat? van tyler, want dan komen er vanzelf meer vragen in je op waar hij en hij alleen met zijn rsd-beweging het antwoord op heeft.

please. :')
hij vertelt niks nieuws, hij verzint er alleen een hele hoop onzin-terminologie omheen, en gaat er vervolgens geld mee verdienen omdat er duizenden naieve wanhopige kerels rondlopen die makkelijk slachtoffer zijn.

of wil je beweren dat je deze dingen niet zelf kon bedenken?
pi_125605079
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je lang genoeg in pick up zit etc weet je dat je meerdere waren hebt lopen in deze wereld.
Weet niet, ik had zelf op den duur dat ik emotioneel een beetje leeg werd doordat ik zoveel vrouwen had. Zeg maar elke vrouw een stukje van jezelf geven totdat je niks meer over hebt. Ik heb het wel op tijd opgemerkt en ben op tijd wat gaan minderen maar damn :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125605134
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet goed vergeleken met sommige andere gasten, maar je mag gerust wel met me een avondje mee als je tenminste niet teveel alcohol drinkt en als je zelf ook dingen probeert. Ik hou niet van pottenkijkers die niets doen, daar heb ik elke week al genoeg last van.
Je denkt serieus dat ik je truukjes wil pikken? Get real nigga :')

Ik wil je het alleen wel ff zien doen. En heel misschien, als je mazzel hebt, laat ik je zien hoe je zoiets op karakter doet.
pi_125605289
quote:
19s.gif Op maandag 22 april 2013 17:24 schreef dawg het volgende:

[..]

van wie moet dat? van tyler, want dan komen er vanzelf meer vragen in je op waar hij en hij alleen met zijn rsd-beweging het antwoord op heeft.

please. :')
hij vertelt niks nieuws, hij verzint er alleen een hele hoop onzin-terminologie omheen, en gaat er vervolgens geld mee verdienen omdat er duizenden naieve wanhopige kerels rondlopen die makkelijk slachtoffer zijn.

of wil je beweren dat je deze dingen niet zelf kon bedenken?
Als je beter wilt worden en gemakkelijker vrouwen wilt krijgen, dan moet dat. Als je niet leert van je fouten kan je wel blijven uitgaan, maar je hebt er niets aan.

Veel dingen die Tyler zegt zijn ook herkenbaar, maar soms is het goed om jezelf bij te sturen adhv gratis filmpjes. Er is zoveel gratis materiaal beschikbaar, dat je helemaal niets hoeft te kopen van hun of wat dan ook. Tyler zegt het zelf ook: het heeft meer waarde dan the blue print waarvoor je moest betalen. En hij zegt ook dat je het eerste jaar helemaal geen theorie nodig hebt en gewoon vaak moet uitgaan. Dat is het beste gratis advies dat je kunt krijgen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125605356
quote:
2s.gif Op maandag 22 april 2013 17:25 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Weet niet, ik had zelf op den duur dat ik emotioneel een beetje leeg werd doordat ik zoveel vrouwen had. Zeg maar elke vrouw een stukje van jezelf geven totdat je niks meer over hebt. Ik heb het wel op tijd opgemerkt en ben op tijd wat gaan minderen maar damn :')
Je bent toch zelf het complete plaatje met het squatten? ^^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125605490
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 17:26 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Je denkt serieus dat ik je truukjes wil pikken? Get real nigga :')

Ik wil je het alleen wel ff zien doen. En heel misschien, als je mazzel hebt, laat ik je zien hoe je zoiets op karakter doet.
Haha nee, je neemt ook gewoon actie of je gaat niet mee. Ik ken genoeg mensen die een uur zitten te loeren totdat ze een "easy target" hebben gevonden die al wat gedronken heeft en die al eerst een half uur bevestiging heeft gegeven en dan zeggen "kijk eens".

Dat is geen game, dus je gaat ook gewoon op de super knappe vrouwen af die in grote groepen staan ipv lui aan de zijkant staan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125605612
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je bent toch zelf het complete plaatje met het squatten? ^^
Klopt, maar ik zie niet wat dat met mijn post te maken heeft :?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125605651
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:35 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Haha nee, je neemt ook gewoon actie of je gaat niet mee. Ik ken genoeg mensen die een uur zitten te loeren totdat ze een "easy target" hebben gevonden die al wat gedronken heeft en die al eerst een half uur bevestiging heeft gegeven en dan zeggen "kijk eens".

Dat is geen game, dus je gaat ook gewoon op de super knappe vrouwen af die in grote groepen staan ipv lui aan de zijkant staan.
Vriendelijke vriend, jij bent degene die dat een benadering vindt.

Niet ik.

Dus doe jij jouw ding, doe ik de mijne.

De tijd dat ik een lekker wijf intimiderend vond heb ik al jaren achter me liggen. De tijd dat ik dacht dat een meisje dat maar mooi genoeg is me gelukkiger maakt ook.

Dat betekent niet dat ik alsmaar probeer te scoren. Ten eerste is het infantiel en ten tweede weet elke man die werkelijk ergens geweest is in zn leven als het op vrouwen aankomt, dat kwaliteit dun gezaaid is, en niet wordt gevonden door als een gedrogeerde aap in het wilde weg met hagel te schieten.

De jacht is leuk, maar zodra de jacht an sich geen big deal is, houd je je bezig met wat je gaat eten. Waar je trek in hebt.

Daar gaat het om. Niet om het overeind houden van je frêle egootje door een paar irrelevante huppelkutjes te neuken.

Dat punt in mijn ontwikkeling ligt simpelweg in het verleden.

En toch ga ik graag met je mee. Al is het maar om te lachen :)

[ Bericht 34% gewijzigd door NomanIW op 22-04-2013 17:44:56 ]
pi_125605762
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 17:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Als je beter wilt worden en gemakkelijker vrouwen wilt krijgen, dan moet dat. Als je niet leert van je fouten kan je wel blijven uitgaan, maar je hebt er niets aan.

Veel dingen die Tyler zegt zijn ook herkenbaar, maar soms is het goed om jezelf bij te sturen adhv gratis filmpjes. Er is zoveel gratis materiaal beschikbaar, dat je helemaal niets hoeft te kopen van hun of wat dan ook. Tyler zegt het zelf ook: het heeft meer waarde dan the blue print waarvoor je moest betalen. En hij zegt ook dat je het eerste jaar helemaal geen theorie nodig hebt en gewoon vaak moet uitgaan. Dat is het beste gratis advies dat je kunt krijgen.
en toch praat je hem zo ongeveer letterlijk na. dat doe je wel vaker. ik vind dat eng, sektarisch ook.

en dat jij niks koopt wil natuurlijk niet zeggen dat niemand iets koopt heh. denk je werkelijk dat wanneer rsd/pua hem niks zou opleveren hij er dan nog zo fanatiek mee door zou gaan? natuurlijk niet, voor niks komt de zon op. :')
  maandag 22 april 2013 @ 18:04:27 #275
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_125606632
quote:
19s.gif Op zondag 21 april 2013 16:32 schreef dawg het volgende:

[..]

[..]

te vinden op/via: http://aaronsleazy.blogsp(...)ction-community.html

ik geloofde er al geen fuck van, nu nog steeds niet. wat hierboven staat heb ik meerdere malen exact terug gezien (gelezen) bij onze grote vriend firefly3. ik mag hopen dat jullie geen duizenden euro's aan die onzin uit hebben gegeven. voor dat geld had je dan namelijk beter een russisch importbruidje kunnen kopen. :7
Hahah, Aaronsleazyblogspot, de bron is NOG beter dan het verhaal.

Sommige feitjes zijn waar hoor, maar de conclusies zijn grote onzin. Gasten die beweren dat ze elke chick kunnen krijgen lullen sowieso uit hun nek. Dat is ook helemaal niet nodig. De boodschap is niet dat je ieder meisje kunt neuken, maar dat iedereen die er genoeg tijd in stopt goed kan worden in het versieren van vrouwen (zelfvertrouwen krijgen).

Natuurlijk maken looks uit, maar het is zeker geen reden waarom je niet succesvol kan worden in het versieren van vrouwen, en het is een veel kleiner deel van het totaalplaatje de meeste mannen denken. De reden dat er zo een gewicht aan gehangen wordt, is omdat het een makkelijke externe reden is voor het falen van de persoon in kwestie. Om dat er voor eens en altijd uit te rammen drammen ze bij bijvoorbeeld RSD zo op ''looks don't matter''.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pope-of-Dope op 22-04-2013 19:13:48 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_125634519
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2013 17:39 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Vriendelijke vriend, jij bent degene die dat een benadering vindt.

Niet ik.

Dus doe jij jouw ding, doe ik de mijne.

De tijd dat ik een lekker wijf intimiderend vond heb ik al jaren achter me liggen. De tijd dat ik dacht dat een meisje dat maar mooi genoeg is me gelukkiger maakt ook.

Dat betekent niet dat ik alsmaar probeer te scoren. Ten eerste is het infantiel en ten tweede weet elke man die werkelijk ergens geweest is in zn leven als het op vrouwen aankomt, dat kwaliteit dun gezaaid is, en niet wordt gevonden door als een gedrogeerde aap in het wilde weg met hagel te schieten.

De jacht is leuk, maar zodra de jacht an sich geen big deal is, houd je je bezig met wat je gaat eten. Waar je trek in hebt.

Daar gaat het om. Niet om het overeind houden van je frêle egootje door een paar irrelevante huppelkutjes te neuken.

Dat punt in mijn ontwikkeling ligt simpelweg in het verleden.

En toch ga ik graag met je mee. Al is het maar om te lachen :)
Het is vrij simpel: net zoveel actie ondernemen anders gaat het niet door ^^. Niet zo overdreven kieskeurig doen, er zijn genoeg plekken waar honderden vrouwen voorbij lopen en waarbij je niet van tevoren weet hoe ze zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125635068
quote:
19s.gif Op maandag 22 april 2013 17:43 schreef dawg het volgende:

[..]

en toch praat je hem zo ongeveer letterlijk na. dat doe je wel vaker. ik vind dat eng, sektarisch ook.

en dat jij niks koopt wil natuurlijk niet zeggen dat niemand iets koopt heh. denk je werkelijk dat wanneer rsd/pua hem niks zou opleveren hij er dan nog zo fanatiek mee door zou gaan? natuurlijk niet, voor niks komt de zon op. :')
Field tested, als je er vaak mee bezig bent zie je van die typische dingen die je ook in die filmpjes ziet. Ik had een paar jaar terug hetzelfde gestuurd naar een maat van me, hij zei: "oh dat ken ik wel, dat is allemaal vrij logisch wat hij zegt". Ja het is uiteraard vaak logisch, maar als je geen actie onderneemt dan krijg je het niet in je hoofd "geklikt" en leer je de subtiele dingen er niet van waardoor je meer resultaat krijgt. Hij staat in zijn groei op dezelfde plek als toen ongeveer.

Op het begin had hij er moeite mee om te denken dat het zo goed werkte en dat je eerst massaal actie moet ondernemen, maar toen hij het keer op keer voor zijn neus zag gebeuren was zijn mening 180 graden gedraaid. Hij geeft helaas wel toe dat hij het niet durft om zo ver te gaan, maar hij heeft er wel respect voor dat het zo simpel en vloeiend kan en dat kan ik wel waarderen dat hij het toe geeft uiteindelijk. Pick up moet je echt voor je neus zien gebeuren en je moet (op de juiste manier) oefenen om gemiddeld meer resultaat te behalen om de half jaar. En vooral, je moet het leuk vinden!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125649010
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 12:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Field tested, als je er vaak mee bezig bent zie je van die typische dingen die je ook in die filmpjes ziet. Ik had een paar jaar terug hetzelfde gestuurd naar een maat van me, hij zei: "oh dat ken ik wel, dat is allemaal vrij logisch wat hij zegt". Ja het is uiteraard vaak logisch, maar als je geen actie onderneemt dan krijg je het niet in je hoofd "geklikt" en leer je de subtiele dingen er niet van waardoor je meer resultaat krijgt. Hij staat in zijn groei op dezelfde plek als toen ongeveer.

Op het begin had hij er moeite mee om te denken dat het zo goed werkte en dat je eerst massaal actie moet ondernemen, maar toen hij het keer op keer voor zijn neus zag gebeuren was zijn mening 180 graden gedraaid. Hij geeft helaas wel toe dat hij het niet durft om zo ver te gaan, maar hij heeft er wel respect voor dat het zo simpel en vloeiend kan en dat kan ik wel waarderen dat hij het toe geeft uiteindelijk. Pick up moet je echt voor je neus zien gebeuren en je moet (op de juiste manier) oefenen om gemiddeld meer resultaat te behalen om de half jaar. En vooral, je moet het leuk vinden!
mensen die tot een sekte toetreden zijn in het begin ook sceptisch en later zullen ze het de hemel :7 inprijzen. de manier waarop hier over pua gesproken wordt vind ik daar heel veel van weg hebben. ook de manier waarop je reageert. je geeft antwoord op dingen die niet gezegd of gevraagd worden.
  dinsdag 23 april 2013 @ 19:21:08 #279
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_125649515
Wat is er zo krom/sektarisch aan het advies 'om sociaal te worden moet je zoveel mogelijk met mensen spreken' - het speerpunt van RSD?
Ik snap het 'enge' eraan niet zo. Wat mij opvalt na RSD zo'n twee weken geleden gevonden te hebben is dat het veel meer richting de NLP/ self improvement-kant is en deze wereld heeft nou eenmaal haar eigen terminologie.
BEASTMODE
pi_125650241
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:21 schreef Awesome_ het volgende:
Wat is er zo krom/sektarisch aan het advies 'om sociaal te worden moet je zoveel mogelijk met mensen spreken' - het speerpunt van RSD?
Ik snap het 'enge' eraan niet zo. Wat mij opvalt na RSD zo'n twee weken geleden gevonden te hebben is dat het veel meer richting de NLP/ self improvement-kant is en deze wereld heeft nou eenmaal haar eigen terminologie.
Ik vind NLP en self-improvement wel een heel verschil. NLP is imo niet echt sociaal aangezien het letterlijk een soort hypnose is waarbij je mensen kunt beïnvloeden, sturen en dingen in hun hoofd kunt plaatsen (programmeren) zonder dat ze het doorhebben. Je kunt met NLP natuurlijk ook jezelf helpen, maar de meeste gebruiken het natuurlijk niet zo. :P
If not now, then when.
  dinsdag 23 april 2013 @ 23:42:17 #281
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_125665734
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik vind NLP en self-improvement wel een heel verschil. NLP is imo niet echt sociaal aangezien het letterlijk een soort hypnose is waarbij je mensen kunt beïnvloeden, sturen en dingen in hun hoofd kunt plaatsen (programmeren) zonder dat ze het doorhebben. Je kunt met NLP natuurlijk ook jezelf helpen, maar de meeste gebruiken het natuurlijk niet zo. :P
Het hele hypnose gebeuren vind ik ook vrij kut. Al zitten er zeker goede dingen in NLP. Dingen als je eigen emoties ankeren, herinneringen verhelderen/vervagen en doelen stellen zijn erg nuttig.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_125676428
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 april 2013 19:08 schreef dawg het volgende:

[..]

mensen die tot een sekte toetreden zijn in het begin ook sceptisch en later zullen ze het de hemel :7 inprijzen. de manier waarop hier over pua gesproken wordt vind ik daar heel veel van weg hebben. ook de manier waarop je reageert. je geeft antwoord op dingen die niet gezegd of gevraagd worden.
PUA is niets anders dan veel actie ondernemen en vooral leren van je fouten. Thats all. Zolang ik mijn eigen resultaten zie verbeteren vergeleken met een half jaar/jaar terug vind ik het allemaal best :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125690595
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 05:46 schreef PMK111 het volgende:

[..]

Oké. Dus je moet ervaring opdoen in de praktijk, je moet er echt voor gaan, en je moet je minder zorgen maken om het eindresultaat en meer genieten van het moment.

Dat kan in een paar alinea's uitgelegd worden. Hoeveel uur duurt The Blueprint ook alweer? Hoeveel filmpjes heeft RSD? En hoe vaak spreken ze elkaar tegen?

De reden dat die mannen juist slechter af waren na zich jarenlang in RSD te hebben verdiept, was omdat er juist zoveel concepten en ideeën zijn die belangrijk zijn volgens RSD, dat de mannen zich niet meer konden ontspannen en genieten van het moment, en juist in de knoop kwamen met zichzelf. Ze gingen aan zichzelf twijfelen omdat de werkelijkheid heel ingewikkeld wordt gemaakt als je alle informatie (en dat is veel) die RSD biedt tot je neemt.

Ik ben een aantal keren uitgeweest met een RSD-fan. Super aardige gast verder. Maar als ik er nu op terugkijk, was hij heel krom bezig. Hij ging soms een maand lang ELKE dag uit. Perfect volgens RSD. Hij deed dingen om in state te komen. Hij opende veel sets. Hartstikke goed. Veel ervaring deed hij op. Hij ging er 100% voor. Maar wat was het punt? Hij zag er goed uit, praatte met veel meiden, en genoeg meiden zagen hem zitten. Zijn probleem was dat hij waarschijnlijk wat seksuele schaamte/angst had en problemen had om te zoenen en zijn seksuele verlangen duidelijk te maken.

Nu kan je reageren dat er ook filmpjes zijn van RSD waarin ze dat aanraden, en ik geloof je, maar deze jongen was bizar gemotiveerd en wist heel veel van RSD, en hij was zo verward door alle ideeën die hij geleerd had dat hij zijn energie volledig in de verkeerde dingen stopte. Hij had geen 1000 sets nodig. Hij had geen rare tactieken nodig om in een sociale stemming te komen. Hij had geen state en nimbus en andere bullshit nodig. Hij was prima zoals hij was. Hij moest alleen beseffen dat zijn probleem was dat hij moeilijk seksuele interesse toonde, en vervolgens daaraan werken. De rest was allemaal tijdverspilling voor hem.

Het is overigens tegenstrijdig om te zeggen dat je "freedom of outcome" moet hebben. Waarom ga jij uit? Waarom kijk je zoveel filmpjes? Waarom discussieer je op een forum? Waarom stap je op zoveel vrouwen af? Het is duidelijk dat je veel en veel geïnvesteerder bent in het versieren van meisjes dan de gemiddelde man. Maar je zegt dat je er niet om geeft of je een meisje versiert. Waarom stap je dan op haar af?

Nog grappiger is dat RSD oosterse filosofie en boeken zoals The Power Of Now linkt aan PUA. Dergelijke filosofieën gaan er inderdaad om dat je je ego kritisch onderzoekt en door je ego heen prikt, en dat je de verlangens van de ego loslaat, enzovoort. Echter, PUA staat VOLLEDIG haaks op dergelijke filosofieën.
Die filosofieën aan PUA linken is zoiets als zeggen: "Je moet er niet om geven wat anderen denken, want dan vinden ze je aardiger!"
Als je dat gelooft dan ben je heel geïnvesteerd in wat anderen van je denken. Als je probeert je verlangens los te laten om je verlangen voor vrouwen te vervullen, dan heb je je verlangens niet losgelaten.
het gevaar van RSD is dat ze concepten die bewezen waar zijn bundelen met concepten die ze zelf verzonnen hebben. Hoe weet je dan of hun filosofie werkt? Er is geen peil te trekken.

quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 18:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hahah, Aaronsleazyblogspot, de bron is NOG beter dan het verhaal.

Sommige feitjes zijn waar hoor, maar de conclusies zijn grote onzin. Gasten die beweren dat ze elke chick kunnen krijgen lullen sowieso uit hun nek. Dat is ook helemaal niet nodig. De boodschap is niet dat je ieder meisje kunt neuken, maar dat iedereen die er genoeg tijd in stopt goed kan worden in het versieren van vrouwen (zelfvertrouwen krijgen).

Natuurlijk maken looks uit, maar het is zeker geen reden waarom je niet succesvol kan worden in het versieren van vrouwen, en het is een veel kleiner deel van het totaalplaatje de meeste mannen denken. De reden dat er zo een gewicht aan gehangen wordt, is omdat het een makkelijke externe reden is voor het falen van de persoon in kwestie. Om dat er voor eens en altijd uit te rammen drammen ze bij bijvoorbeeld RSD zo op ''looks don't matter''.
ik denk dat preselectie zwaar wordt onderschat. PUA-mensen zijn teveel gefocust op interactie met vrouwen. dat is leuk, maar het draait om de sex en die is vooral afhankelijk van je uiterlijk, je moet minstens gemiddeld zijn en niet lelijk. Als je lelijk ben dan helpt zowel RSD als sleazy methode niet.
pi_125712508
Er is een dikke chinees die meer succes heeft waarschijnlijk dan iedereen hier op het forum. Daar gaat je theorietje.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125713214
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 11:40 schreef firefly3 het volgende:
Er is een dikke chinees die meer succes heeft waarschijnlijk dan iedereen hier op het forum. Daar gaat je theorietje.
dat geloof je zelf ook niet. het is heel menselijk om te denken dat er een "easy way out" bestaat. dat je vrouwen kan krijgen door niet af te vallen en je dus kan krijgen met een lelijk uiterlijk maar gewoon met een goede persoonlijkheid. dit is de shortcut. maar diep van binnen weetje dat er geen shortcuts bestaan.
pi_125713549
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:00 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

dat geloof je zelf ook niet. het is heel menselijk om te denken dat er een "easy way out" bestaat. dat je vrouwen kan krijgen door niet af te vallen en je dus kan krijgen met een lelijk uiterlijk maar gewoon met een goede persoonlijkheid. dit is de shortcut. maar diep van binnen weetje dat er geen shortcuts bestaan.
Je "don't care" factor moet gewoon gigantisch zijn. Bij hem is de "don't care" factor zo groot dat hij zijn lul uit zijn broek haalt overdag op een feest om een public blow job te krijgen :+
Deze gast (zie filmpje bij het artikel, anders moet je in youtube inloggen vanwege 18+ _O- ) http://www.rsdnation.com/jlaix/blog/gay-pride
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125713872
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je "don't care" factor moet gewoon gigantisch zijn. Bij hem is de "don't care" factor zo groot dat hij zijn lul uit zijn broek haalt overdag op een feest om een public blow job te krijgen :+
Deze gast (zie filmpje bij het artikel, anders moet je in youtube inloggen vanwege 18+ _O- ) http://www.rsdnation.com/jlaix/blog/gay-pride
Ik hoef geen gayporn te zien gast :')
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_125713913
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:11 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je "don't care" factor moet gewoon gigantisch zijn. Bij hem is de "don't care" factor zo groot dat hij zijn lul uit zijn broek haalt overdag op een feest om een public blow job te krijgen :+
Deze gast (zie filmpje bij het artikel, anders moet je in youtube inloggen vanwege 18+ _O- ) http://www.rsdnation.com/jlaix/blog/gay-pride
ik geloof niet in die pua bedrijven.
er zijn gerichten dat er hoeren worden ingehuurd bij bepaalde pua bedrijven. is makkelijk gled verdienn. 2500 euro - 500 voor hoer - 2000 euro winst.

wat grappig zou zijn als alle pua filmpjes op youtube zijn geensceneerd. :D de ultieme delusie
  donderdag 25 april 2013 @ 12:22:21 #289
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_125713971
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:00 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

dat geloof je zelf ook niet. het is heel menselijk om te denken dat er een "easy way out" bestaat. dat je vrouwen kan krijgen door niet af te vallen en je dus kan krijgen met een lelijk uiterlijk maar gewoon met een goede persoonlijkheid. dit is de shortcut. maar diep van binnen weetje dat er geen shortcuts bestaan.
Volgens mij is afvallen makkelijker dan dat hele PUA-gedoe met elke avond uitgaan om te oefenen. :P Een shortcut kan ik het in elk geval niet noemen.

Maar er zijn toch heel veel manieren waarop iemand aantrekkelijk kan zijn? Uiterlijk, geld, persoonlijkheid in elk geval. Van vrouwen wordt dan gezegd dat uiterlijk het belangrijkst is, maar een steenrijke lelijke vrouw krijgt ook genoeg mannen, en Cleopatra schijnt het vooral van haar persoonlijkheid en intelligentie te moeten hebben gehad. Voor mannen geldt hetzelfde.
...as always
pi_125714063
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:20 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

ik geloof niet in die pua bedrijven.
er zijn gerichten dat er hoeren worden ingehuurd bij bepaalde pua bedrijven. is makkelijk gled verdienn. 2500 euro - 500 voor hoer - 2000 euro winst.

wat grappig zou zijn als alle pua filmpjes op youtube zijn geensceneerd. :D de ultieme delusie
Heb je het filmpje bekeken? Dan zie je vanzelf wel dat het niet nep is.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125714241
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:22 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Volgens mij is afvallen makkelijker dan dat hele PUA-gedoe met elke avond uitgaan om te oefenen. :P Een shortcut kan ik het in elk geval niet noemen.

Maar er zijn toch heel veel manieren waarop iemand aantrekkelijk kan zijn? Uiterlijk, geld, persoonlijkheid in elk geval. Van vrouwen wordt dan gezegd dat uiterlijk het belangrijkst is, maar een steenrijke lelijke vrouw krijgt ook genoeg mannen, en Cleopatra schijnt het vooral van haar persoonlijkheid en intelligentie te moeten hebben gehad. Voor mannen geldt hetzelfde.
klopt, een jaar elke dag uitgaan dan besteed je 6 uur per dag. als je 6 uur werkt, fitness of iets anders normaals dan heb je iets tastbaars. mensen doen alsof pua geen tijd kost. 100 vrouwen aanspreken voor 1 keer sex is zeer vermoeiend. net als online daten maar daar kun je tenminste scriptjes voor schrijven. vrouwen kiezen de man dus mannen moeten zich onderwerpen aan de standaard van vrouwen. geen wonder dat tegenwoordig de helft van mannelijke pubers fitnest om maar gespierd eruit te zien. als je lelijk bent moet je gespierd zijn dat is zeker. vrouwen vinden nou eenmaal uiterlijk belangrijker dan mannen.

zie ook mannen hebben geen standaard. het is genoeg dat vrouwen een vagina hebben.
http://metro.co.uk/2010/1(...)-200-toyboys-570005/
pi_125714316
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Heb je het filmpje bekeken? Dan zie je vanzelf wel dat het niet nep is.
ik zie geen dikke chinees? :?
pi_125714385
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:31 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

ik zie geen dikke chinees? :?
Het SF Gay Pride Parade 2010 filmpje, die gast met die zwarte shirt. Hij is ook nog eens zo'n 1.70 - 1.75.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 25 april 2013 @ 12:34:37 #294
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_125714403
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:29 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

klopt, een jaar elke dag uitgaan dan besteed je 6 uur per dag. als je 6 uur werkt, fitness of iets anders normaals dan heb je iets tastbaars. mensen doen alsof pua geen tijd kost. 100 vrouwen aanspreken voor 1 keer sex is zeer vermoeiend. net als online daten maar daar kun je tenminste scriptjes voor schrijven. vrouwen kiezen de man dus mannen moeten zich onderwerpen aan de standaard van vrouwen. geen wonder dat tegenwoordig de helft van mannelijke pubers fitnest om maar gespierd eruit te zien. als je lelijk bent moet je gespierd zijn dat is zeker. vrouwen vinden nou eenmaal uiterlijk belangrijker dan mannen.

zie ook mannen hebben geen standaard. het is genoeg dat vrouwen een vagina hebben.
http://metro.co.uk/2010/1(...)-200-toyboys-570005/
Hmm, er wordt toch juist vaak beweerd dat mannen uiterlijk belangrijk vinden en vrouwen geld/status? Vergeet niet hoeveel tijd vrouwen steken in er aantrekkelijk uitzien.
Door de emancipatie schijnt dat allemaal gelijkgetrokken te worden: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)uwen-hetzelfde.dhtml

Ik heb trouwens de indruk dat mannen die kieskeuriger zijn aantrekkelijker worden gevonden dan mannen die op alles met een vagina duiken. Kortom, mannen die zich meer als vrouwen gedragen (die immers ook kiezen in plaats van gekozen worden).
...as always
pi_125714463
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:34 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Hmm, er wordt toch juist vaak beweerd dat mannen uiterlijk belangrijk vinden en vrouwen geld/status? Vergeet niet hoeveel tijd vrouwen steken in er aantrekkelijk uitzien.
Door de emancipatie schijnt dat allemaal gelijkgetrokken te worden: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)uwen-hetzelfde.dhtml

Ik heb trouwens de indruk dat mannen die kieskeuriger zijn aantrekkelijker worden gevonden dan mannen die op alles met een vagina duiken. Kortom, mannen die zich meer als vrouwen gedragen (die immers ook kiezen in plaats van gekozen worden).
Idd ^O^
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125714488
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:29 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

klopt, een jaar elke dag uitgaan dan besteed je 6 uur per dag. als je 6 uur werkt, fitness of iets anders normaals dan heb je iets tastbaars. mensen doen alsof pua geen tijd kost. 100 vrouwen aanspreken voor 1 keer sex is zeer vermoeiend. net als online daten maar daar kun je tenminste scriptjes voor schrijven. vrouwen kiezen de man dus mannen moeten zich onderwerpen aan de standaard van vrouwen. geen wonder dat tegenwoordig de helft van mannelijke pubers fitnest om maar gespierd eruit te zien. als je lelijk bent moet je gespierd zijn dat is zeker. vrouwen vinden nou eenmaal uiterlijk belangrijker dan mannen.

zie ook mannen hebben geen standaard. het is genoeg dat vrouwen een vagina hebben.
http://metro.co.uk/2010/1(...)-200-toyboys-570005/
Ik zou er als vrouw ook geen behoefte aan hebben om door zo'n playerig PUA pisvlekje aangesproken te worden eigenlijk. En dan ook nog waarvoor, om meisjes in de disco te kunnen vingeren :') Royal sadness is een understatement.
pi_125714587
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:36 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik zou er als vrouw ook geen behoefte aan hebben om door zo'n playerig PUA pisvlekje aangesproken te worden eigenlijk. En dan ook nog waarvoor, om meisjes in de disco te kunnen vingeren :') Royal sadness is een understatement.
En toch staat de massa zielig te kijken als je met een mooie nuchtere meid zit te zoenen, terwijl die gasten zelf eerst alcohol moeten drinken voordat ze zelfs maar iets durven te zeggen tegen een meid. Dat is royal sadness :D "Ja, ik ga alleen uit voor mijn vermaak", en ondertussen als zielige makke schaapjes kijken naar vrouwen in de hoop dat ze een signaal afgeven _O-
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125714667
Je kunt overigens geen goede "PUA" worden zonder een toffe gast te worden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_125714973
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het SF Gay Pride Parade 2010 filmpje, die gast met die zwarte shirt. Hij is ook nog eens zo'n 1.70 - 1.75.
dat is niet een dikke chinees... je ziet ook duidelijk dat hij aan zijn uiterlijk heeft gewerkt, gladde gebruinde huid, kapsel in model, kledingstijl etc. en zijn gezicht is knapper dan de meeste andere aziatische mannen.
hij ziet er hetzelfde uit als die aziatische van simplepickup, die is ook bovengemiddeld knapper voor een aziaat. ik negeer ook meestal zulke filmpjes omdat het uiteindelijk gaat om approach-to-sex en niet approach-to-makeout.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:34 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Hmm, er wordt toch juist vaak beweerd dat mannen uiterlijk belangrijk vinden en vrouwen geld/status? Vergeet niet hoeveel tijd vrouwen steken in er aantrekkelijk uitzien.
Door de emancipatie schijnt dat allemaal gelijkgetrokken te worden: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)uwen-hetzelfde.dhtml

Ik heb trouwens de indruk dat mannen die kieskeuriger zijn aantrekkelijker worden gevonden dan mannen die op alles met een vagina duiken. Kortom, mannen die zich meer als vrouwen gedragen (die immers ook kiezen in plaats van gekozen worden).
dat was vroeger, tegenwoordig geven vrouwen meer om uiterlijk. vroeger jaren 50 fitneste bijna geen enkele man, nu fitnessen de helft, eiwit, steroiden, melatoninie, allemaal om vrouwen te krijgen omdat zij uiterlijk belangrijk vinden.
vrouwen hebben mannen tegenwoordig ook niet echt nodig, als je erover nadenkt, maar mannen vrouwen wel.
die link als je dat omwisselt 60-jarige man heeft 200 toygirls dat zou nooit gebeuren, want mannen hebben geen uiterlijke standaard en vrouwen wel.
De enige man die een uiterlijke standaard heeft is een player, oftewel een knappe man die dat kan veroorloven.
pi_125715777
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:51 schreef 123dudeguys het volgende:

[..]

dat is niet een dikke chinees... je ziet ook duidelijk dat hij aan zijn uiterlijk heeft gewerkt, gladde gebruinde huid, kapsel in model, kledingstijl etc. en zijn gezicht is knapper dan de meeste andere aziatische mannen.
hij ziet er hetzelfde uit als die aziatische van simplepickup, die is ook bovengemiddeld knapper voor een aziaat. ik negeer ook meestal zulke filmpjes omdat het uiteindelijk gaat om approach-to-sex en niet approach-to-makeout.

Heb je zijn kapsel gezien, kapsel in model WTF?!, molligheid etc? Klein??

Grappig hoe je de dingen die je ziet zo vervormt om te kunnen passen in jouw realiteit. Die gast ziet er echt niet beter uit dan gemiddeld hoor. Je verward uiterlijk met uitstraling, dat is heel wat anders. Hij ziet er niet mooier uit dan een gemiddelde aziaat, hij ziet er alleen meer badass uit. Maar hij is nog steeds mollig, klein en zijn haren zitten door de war.

Al zie je filmpjes voor je dat hij met zijn lul in 200 verschillende vrouwen zit, dan zijn ze toch weer "ingehuurd" of zoiets dergelijks. Maar goed, over seks gesproken, ze hadden een busje niet ver daar vandaan geparkeerd en hadden daar seks.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')