abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124322825
Deze is straaak!!!!!!!

quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 00:04 schreef Daboman het volgende:
Suggestie om het in te korten, volgens AIDA (action, interest, desire, activation) methode:

Beste mw. van der AN,

Op www.U.nl ben ik de vacature ‘Medewerker Technische helpdesk KPN’ tegengekomen en deze sprak mij direct aan. In deze brief ga ik hier verder op in.

Binnen het UWV heb ik gewerkt in een functie waar vragen binnen kwamen van klanten over ICT-zaken. Het was mijn taak om deze vragen te beantwoorden. Dit deed ik ten alle tijde resultaatgericht, met empathie en met respect. Er wordt nauw samengewerkt (met wie?)daardoor speelt ook zorgvuldigheid, betrouwbaarheid en tijdigheid een grote rol.

In september 2012 heb ik een doorstart gemaakt als verkoper binnen de face2face marketing bedrijf ‘BN’. Ik houd van praten, maar ik heb geleerd dat veel meer te halen valt door te luisteren naar de klant. Binnen dit bedrijf ben ik in zeer korte tijd gepromoveerd tot captain, waarbij ik het team aanstuur waar nodig en targets zowel individueel als in teamverband behaal.

Ik wil voor KPN werken, omdat ik vind dat ik het verschil kan brengen op gebied van sales (is dit wel een vacature-eis bij een helpdesk?). De missie en visie van KPN spreken me aan en ik ben er van overtuigd dat ik met mijn sterke punten zoals luisteren naar de klant een belangrijke bijdrage aan het bedrijf kan leveren. Daarom zou ik u graag willen vragen om een gesprek om verder over de vacature te praten.

VN AN
pi_124331621
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 02:20 schreef Sicario het volgende:
Deze is straaak!!!!!!!

[..]

Nog wel een paar taalfoutjes.
pi_124331713
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 00:04 schreef Daboman het volgende:
Suggestie om het in te korten, volgens AIDA (action, interest, desire, activation) methode:

Beste mw. van der AN,

Op www.U.nl ben ik de vacature ‘Medewerker Technische helpdesk KPN’ tegengekomen en deze sprak mij direct aan. In deze brief ga ik hier verder op in.

Binnen het UWV heb ik gewerkt in een functie waar vragen binnen kwamen
binnenkomen is één woord.
quote:
van klanten over ICT-zaken. Het was mijn taak om deze vragen te beantwoorden. Dit deed ik ten alle tijde resultaatgericht, met empathie en met respect. Er wordt nauw samengewerkt (met wie?)daardoor speelt ook zorgvuldigheid, betrouwbaarheid en tijdigheid een grote rol.

In september 2012 heb ik een doorstart gemaakt als verkoper binnen de
het bedrijf
quote:
face2face marketing bedrijf
marketingbedrijf is ook één woord
quote:
‘BN’. Ik houd
'Ik houd' is nogal ouderwets, maar goed, het kan.
quote:
van praten, maar ik heb geleerd dat veel meer te halen valt door te luisteren naar de klant. Binnen dit bedrijf ben ik in zeer korte tijd gepromoveerd tot captain, waarbij ik het team aanstuur waar nodig en targets zowel individueel als in teamverband behaal.

Ik wil voor KPN werken, omdat
Die komma kan gewoon weg.
quote:
ik vind dat ik het verschil kan brengen op gebied van sales (is dit wel een vacature-eis bij een helpdesk?). De missie en visie van KPN spreken me aan en ik ben er van overtuigd dat ik met mijn sterke punten zoals luisteren naar de klant een belangrijke bijdrage aan het bedrijf kan leveren. Daarom zou ik u graag willen vragen om een gesprek om verder over de vacature te praten.

VN AN
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')