Koos, Robin, Ali, Desiree en de 2 dansers zijn op dit moment wakker. De rest ligt op bed.
Ze hebben het weer over de combinaties van dansen en over Robin. Ik kan ze alleen niet precies volgen.
Het lastigste van het dansen is het verplicht vasthouden, zegt Ali. Dees zegt braaf overal "ja" op.
Vandaag hebben ze volgens Ali nog niet veel van BB gehoord, behalve dat hij wat beter moest dansen.
Ze hebben het over de camera's buiten. "Ze hebben alleen onze benen gezien tijdens het dansen", zeggen Ali en Dees in koor.
(wat is het toch een goeie gozer hè?)
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 07:11]
Voor de statistieken , Desiree woont boven een computerwinkel.
Ali woont vlakbij een tenniscentrum. Zijn neefje van 11 slaat jongens van 15 van de baan. Neefje speelt ook voor de bond. (Ach, info waar we niet op zitten te wachten, maar ja)
Desiree blijft het onderwerp jaloezie aansnijden.
Ali zegt dat heel Nederland het heeft gezien, dus ze heeft niets te verliezen.
"Ja, en wat krijg je dan", zegt Ali, "Loser, hartebreker"...
Ali beschrijf nu wat hij in de brief heeft geschreven naar zijn vriendin, de laatste avond.
Hij heeft hints met ze afgesprokern. Als ie dit doet voelt hij zich zo, enz. Hij heeft ook een afspraak over zijn ketting. (Rara, wat zou dat dan betekenen.)
En ze gaan weer verder met kaarten. Heel even een stream gehad op een slaapkamer, maar nu weer back to kichen.
Ze zijn elke ochtend weer verwonderd dat ze echt in het BB-huis zitten.
"Als ik last van mijn stem heb, dat vind ik het ergste wat er is, lichamelijk dan. Dan heb ik nog liever last van mijn rug", zei Ali.
Robin komt zo te horen de keuken in. Desiree voelt zich duidelijk niet lekker. Ze gaat even naar het toilet. Daarna gaan ze, denk ik, dansen.
Ali stapt ook van zijn troon af (het hoofd van de keukentafel), en moppert wat. "Klotekeel, dat moet nou pprecies mij overkomen".
De bewoners die nog wakker zijn zitten te kletsen in de woonkamer maar ik kan ff een uurtje geen streams verslaan. Dus succes allemaal
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 00:36]
Ali heeft gister tijdens het dansen de kookwekker verzet en daardoor hebben ze een half uur langer deganst. Bianca weet het alleen niet, zegt Darius.
Ze hebben het nu over de kleuren van het BB-huis. Wat wel en niet mooi is en wat wel en niet bij elkaar past.
Koos moet over een uur dansen. Desiree zegt dat ie dan nog wel ff kan gaan slapen, maar dat kan Koos niet. Koos wil meteen slapen als ie op bed gaat liggen. Als hij weet dat hij eruit moet om te dansen kan ie toch niet slapen.
Ali en Desiree gaan weer een spelletje doen. Koos wil niet meedoen.
Ali: "Mijn haar is ook een drama", al tuttend in de spiegel in de keuken.
Kim is klaar met dansen en gaat naar bed.
Desiree begint weer over het dansen met Robin. Zij mag niet schuifelen met Robin, maar hij deed het wel met Bianca en dat stoort haar. Ali zegt dat ze er niet te veel achter moet zoeken. Volgens hem wil Robin de aandacht van zich afhalen door zo te doen (voor tv), maar Dees zegt dat ie daar nu te laat mee is. Volgens Darius is dit een bevestiging dat ie veel voor Dees voelt. Desiree kan er niet mee omgaan, zegt ze. Ze vind dit moeilijk. "Dat je voor de camera gaat staan zoenen, dat doe je niet zomaar. Dan heb je er over nagedacht".
Volgens Ali is Robin Desiree aan het testen of ze wel van 'm houdt. "Dat weet ie toch al", zegt Desiree.
Ze gaan Georgie feli=citeren, want die is jarig. Desiree: "Hoe weet je nu dat het 12 uur is?" Is het ook niet: 0.56 uur
Georgie zingt: "Ik ben jarig, ik ben jarig".
Koos staat in de damesslaapkamer. Annet, Hieke, Kim en Georgie zijn wakker. Verder zie ik er niemand. Hieke gaat roken, Annet blijft liggen want anders kan ze erna niet slapen.
Georgie ligt wel in bed, maar leest.
gelukkig staan de streams nu op de damesslaapkamer, want dat gezeur van Dees ben ik goed zat
Volgens Georgie staan nu Robin en zijn zussie te dansen.
*Stream weer in de keuken*
Quote van Ali: "Als je bonje ergens over maakt moet het wel ergens over gaan. Anders moet je geen bonje gaan maken."
Desiree zit dus in een dip, het ligt niet aan het huis zegt ze. (Nee, aan Robin red.)
Koos weet niet precies waar ze het over heeft. Ze kan haar gevoel niet uitzetten, zegt ze, maar daar baalt ze wel van.
Volgens Ali kijkt BB hoe ver ze kunnen gaan, of ze de mensen kunnen breken. Desiree is het er mee eens. Ze trekt het zoveel naar haar toe, dat BB met opzet dit gevoel bij haar naar boven haalt. Volgens Koos krijgen ze van BB juist deze opdracht omdat het zo'n energieke groep is.
Desiree: "Met mijn achtergrond weet BB echt wel wat dat met mij doet."
Koos raad Dees aan om naar de psycholoog te gaan. Dees doet het liever niet. Ze heeft er al een dag alleen mee gelopen en vandaag heeft ze het er met Ali over gehad.
Met Ali kan ze het er beter over hebben dan met de psycholoog. Ali kan beter antwoorden geven, volgens haar. De psycholoog is blijkbaar een vrouw en ze vind het een goed mens. Heeft er een prettig gesprek mee gehad, maar ze praat er liever over met mannen.
Georgie ligt nog steeds in bed te lezen en Bianca en Robin dansen de sterren van de hemel.
Hummie was na het tekenen nog bij Ali langs met ene Esther.
Het gaat nu over de woensdag dat ze erin gingen. Koos had niet verwacht dat hij heimwee zou krijgen.
A: Wat zeiden ze over je dan wat niet waar is?
K: Dat ik me beter voordeed dan ik was. Terwijl meer voordoen dan ik ben is niks voor mij.
Ze denken dat BB een goed inzicht heeft in wat de bewoners voor personen zijn en hoe ze zullen reageren in alle omstandigheden. Beetje gek omdat ze ook allemaal vinden dat de testen niet kloppen.
01.40 uur quote van Dees over de gang van zaken in het huis:"ik zit er wel psychologisch over na te denken"
01.45 uur Ze hebben het over hoe lang de dansers nog moeten en weten het niet precies, anderhalf uur of 50 minuten.
Gaat over scheidingen van Dees en Koos. Laatstgenoemde zou in december 25 jaar getrouwd geweest zijn. Dees d'r huwelijk duurde 10 maanden. Ze heeft er spijt van, kan nog steeds geen bruidjes zien. Dees reed de laatste dag voor BB ergens naar toe en vroeg zich af waarom ze nou juist daarheen reed.. (een speciale plaats die met haar huwelijk te maken heeft) Ik hoorde iets over de dierenarts met haar hond
Bij de testen vonden ze dat Dees wel erg jong was om te trouwen. Ze vond het antecedentenonderzoek het engst omdat ze alles al wisten. Ze checkten alleen haar verhaal. Ali zegt ze checken maar. Dees denkt dat je voor BB niets verborgen kan houden.
01.51 Koos gaat buiten vragen hoe lang het nog duurt. Het gaat regenen zegt hij en Dees gaat haar schoenen aantrekken. Ik zie nu Ruud op stream 1 en een lege eettafel op stream 2
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 01:54]
01.56 uur Stream 1&2 op de slaapkamer. Daar slaapt iedereen braaf. Terugschakelen maar weer.
Is er misschien een streamer wakker met een decoder of WOL abbo?
02.00 uur We zijn weer terug in in de keuken en Dees brengt Robin een glaasje water.
Dees: Ik zei tegen hem (R) begin je meteen weer met katten? Oja sorry zei hij toen.
Ali: R zou een heel ander persoon zijn als ie langer was.
Hij bedoelt dus dat R dan nog arroganter zou zijn.
Tegen Koos wordt iets gezegd over nog een uurtje.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 02:03]
Bianca en Robin waren buiten aan het dansen. Het begon te regenen en Koos, Ali en Dé kwamen de tent opzetten. Bianca was daarna even weg en dus dansten Robin en Dé weer even. Ze keken demonstratief langs elkaar...
Bianca is weer terug en danst weer verder met Robin. Straks gaat Koos een uurtje met Bianca en daarna zijn Robin en Dé voor 2 1/2 uur aan de beurt.
Bianca is nu aan het zingen en het boeit niet. Benieuwd hoe Robin en Dé straks met elkaar bezig gaan...
Komodo is signing off for the day...
02.05 uur Het gaat nu over een Katja bij de fotosessie. Die was bij sex voor de buch geweest en wilde nu sex in het BB huis.
Ali zegt dat hij thuis wel eens naakt loopt als ie een wijntje op heeft en de gordijnen dicht.
BB heeft ze gevraagd wat ze ervan zouden vinden als iemand verliefd op ze zou worden in het huis. Dees vindt dat dat altijd kan gebeuren. Koos zou er nix mee doen en er is hier ook niemand op wie hij verliefd zou kunnen worden. Ali kan zich niet voorstellen dat iemand verliefd op hem zou kunnen worden. Dees zou wel Koos zijn favoriet zijn maar er is wel veel leeftijdsverschil. Qua karakter zou zij het best bij hem passen. Nu vindt hij Hieke en Annet ook lief maar vooral Annet is zo anders dat zou nooit lukken. En de andere dames moet ie niet aan denken. Koos wordt dus niet verliefd in BB. Ali vraagt of zijn kans nu ook verkeken is dan.
02.12 uur Ali gaaaaaaapt en is verliefd op zijn zoontje. Koos heeft vannacht gedroomd over het kind van Ali op het schoolplein.
Oeps Dees weer op drift door een opmerking van Koos dat het wel erg gezellig is buiten. Dees meteen als ik met R dans gaat het heel anders
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 02:30]
Ali zat net nog ff te mokken over de opmerking van vanmiddag dat hij beter moest dansen. Maar hij begrijpt het wel, hij is een artiest en die moeten swingen.
Ali waarschuwt Robin: Don't mess with her!
R: Wat heb jij nou helemaal bereikt?
A: Niks, maar dat hoeft ook niet..
02.20 uur Robin is moe van de muziek; pompompompompompom
Hij ziet vieze vliegen op het brood. Dees zegt dat het voldoende is afgekoeld en dat hij het in kan pakken. Dat doet hij en hij zoekt een ander brood om van iets van te eten. Hij maakt voor Dees ook een broodje met kaas zonder boter. Kweenie maar mij lijkt Dees een beetje een zeikerd, hij doet heel normaal en zij is wat snauwerig. Maar ja misschien is ie iets aan het goedmaken
02.25 uur Ali vindt waterdrinken oninteressant. Hij neemt ook brood. Robin flipt van die vieze strontvliegen en gaat met de vliegenmepper op jacht.
Ali hoort een microfoontje aangaan en hij denkt dat de regie wil dat ze zachter doen.
R: Lekker belangrijk!
Robin is waarschijnlijk gestoken door een mug en heeft een bult bij zijn oog.
Ze zitten nu lekker te smikkelen, R noemt Ali een flapdrol en klinkt wat geirriteert. Ze eten verder in stilte.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 02:28]
Ze vinden het lekker brood.
Zo te zien hebben ze bij de bus meer gespreksstof op dit moment
02.35 uur R&D moeten hun batterijen wisselen.
Ali eet liever brood dan warm eten. Dees precies andersom.
Dees zegt dat het luik in de dagboekkamer achter de deur zit. Ali zegt dat het makkelijk opengaat maar dan mogen ze vast de kamer niet meer in.
Het gaat alweer over wat er uitgezonden wordt. Douchen ect. Dees denkt dat er geen camera meer staat op de badkamer dat vindt ze wel netjes. Robin denkt alleen de 1e dage.
Dees is een ochtendmens, R een nachtmens met een ochtendhumeur. Heeft ie in het huis nog geen last van gehad.
02.40 uur Ze hebben nog 2 broden en Robin gaat morgen weer bakken. Het gaat nu over hoeveel brood sommige mensen eten. (boring)
Ali zegt nu ook mij boeit het niet
Dees lust geen spruitjes en klaagt wat over Hieke.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 05:10]
Deze mensen hebben elkaar echt niets te melden.
02.45 uur Robin trekt een rode muts over zijn hoofd. Hieke heeft vanmiddag Robin z'n haar geknipt. Dees vindt het leuk. R zegt dattie kaal wordt. Ali begint over een film met kale gangs. Nu over de muggebult van Robin.
02.46 uur En weer over de camera's. Dat ze bij het dansen alleen de benen filmen
02.47 uur R heeft een bloedneus en voert een toneelstukje op dat Ali hem op zijn neus heeft geslagen en hij wil naar de dagboekkamer.
02.50 uur Ze hebben het over pfeiffer(?) als je het heb hebbie het daar kan je nix aan doen
Robin is naar buiten en daar heb ik geen streams van... Hij loopt nu weer binnen, het toneelstuk gaat verder.
Jij bent een snuggel en jij een snorkel. Wat een niveau..
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 02:54]
ruud
03.00 uur Het gaat nu over chocolade uit Houten. Ze dollen elkaar maar het klinkt niet gezellig.
Robin loopt weg en Ali zegt dat R zich geen houding weet te geven. Hij kent Robin door en door. Het is een goeie gozer maar het blijft een hork. Dees kan Robin niet inschatten zegt ze.
Ferdi is een goeie gozer die blijft zichzelf. Leo heeft een gespleten geest. En ze vinden Ferdi en ? een leuk koppeltje..
Ali gooit nog eens een balletje op over het opbouwen van het vloetje. A&D klagen er ff lekker op los.
03.05 uur Dees gaat vragen hoe lang het nog duurt. Nog 8 minuten. Ali en Dees schrikken ervan. Ze gaat een trui aantrekken. Ali zingt een regeltje en neemt nog een broodje. Dees wil niet. Stream 2 op de badkamer waar Dees zich aan omkleden is. Ali zegt dat Dees nu met die chagerijn moet gaan dansen en of mijn geluid blijft hangen of hij herhaalt het een paar keer.
Ali smakt terwijl hij zijn broodje eet.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 03:07]
03.07 uur Robin met rode muts op neemt ook nog iets te eten.
Ze denken dat Koos het wel naar zijn zin heeft buiten.
Dees trekt in de badkamer haar trui aan.
03.10 uur Dees doet iets met d'r haar. (waarom zoveel moeite doen als ze tijdens het dansen alleen de voeten filmen )
Ali zegt tegen Robin dat die weing vrienden zou hebben als ie 1 meter 95 zou zijn. Veel te grote bek.
03.15 uur Dees en Robin gaan dansen. Kan ik dus niet volgen
Koos gaat een broodje eten.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 03:15]
(en deze jongen gaat nu slapen...)
Ali vraagt zich af of de voordeur rood is
Leest nu in het reglement. Zegt tegen Koos dat hij of Ferdi eruit gaan omdat ze Koos niet kwijt willen als vaderfiguur.
Stream 1&2 op een lezende Ali aan de eettafel. (Regie, ik wil de tuin!!!!)
Koos is waarschijnlijk in de badkamer en Bianca ben ik ook ff kwijt.
03.20 uur Bianca zegt dat het rustiger moet (nog rustiger, niemand zegt iets )
Koos en Bianca gaan slapen en Ali fluistert welterusten. Beeld blijft op Ali gericht
03.30 uur Ali leest nog steeds en heeft last van zijn keel. Hij kucht en zucht wat. Dit is het toppunt van saaiheid!!!! Kan ik ff met iets anders verder. Andere liefhebbers misschien??
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 03:30]
03.40 uur Ali zit aan tafel te lezen.
03.45 uur Stream 1: Ali zit aan tafel te lezen. Stream 2 knalt eruit.
03.47 uur Ali laat een boer op stream 1&2.
03.51 uur Ali staat op en neemt nog een broodje. Wel eten maar niet willen bakken, zijn medebewoners zullen weer blij met hem zijn strax.
03.53 Nu op 2 streams beelde van een lege keuken, geen idee waar Ali is gebleven.
03.55 Geluid van buiten. BZN of George Baker draaien ze, ze weten het niet zeker. Ik kan de muziek niet goed horen maar Ali was dus buiten. Robin stuurt Ali weer naar binnen en dat betekent dat het beeld nu waarschijnlijk op Ali aan tafel blijft staan. Ja inderdaad hij ligt met zijn hoofd op de tafel.
04.05 uur De streams zijn al een tijdje leeg.
04.10 uur Stream 1 laat Ali liggend op de bank zien en stream 2 een lege keuken.
En onmiddelijk schakelt stream 2 ook naar Ali. Maar ik ga toch echt geen WOL abbo nemen De regie zoomt in op Ali en zoomt weer uit. Hij lijkt wel te slapen met een kussen half onder/ half op zijn hoofd.
4.44 uur Robin wekt Ali door hem een paar keer hard te roepen. Was het bijna afgelopen met de weekopdracht
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 06:58]
Ali staat ff in de gang te rekken en strekken en gaat de slaapkamer in. Loopt wat heen en weer, maakt iemand anders wakker en gaat naar bed.
04.50 uur Leo is wakker. Stream 1 op Ali in bed en Leo die opstaat. In stilte loopt hij de badkamer in en gaat douchen. Stream 2 laat iemand in bed zien, misschien de dame die zo ook moet aflossen?
04.55 uur Leo poetst zijn tanden, het moment dat hij uit de douche kwam werd prachtig afgeschermd door een reclame met Ruud waardoor stream 1 weer vastloopt, kappen met die gast!!
05.00 uur Leo loopt rond in een grote witte onderbroek en gaat zich aankleden. De regie is ook weer helemaal wakker nu en schakelt wat af, alles behalve de tuin...
05.02 Leo gaat denk ik zijn danspartner wekken. Voor de Leofans: Hij draagt een bruine broek, zwart shirt en een wit petje. Gaat iets te eten maken nu. Vertelt hele verhalen aan de kijkers die ik niet kan verstaan (beter articuleren Leo). Hij gaat op de bank zitten eten met een boekje erbij. Hij lult door met volle mond, onverstaanbaar voor mij. Verder niemand te zien.
05.15 uur Leo heeft zijn brood op en ruimt zijn bord op. Loopt naar de badkamer. En dan eindelijk de tuin. Je ziet alleen de tent en er is geen geluid, schiet lekker op dus. En naar een slaapkamer nu. Leo komt ondertussen van het toilet en wast zijn handen. Er piept een deur. Hij vraagt aan R&D hoe lang nog? De haan kraait en Leo is zo fit als een hoentje. Hij gaat zijn danspartner nog eens roepen in de slaapkamer en weg geluid... dat staat op buiten. Daar kraait alleen de haan en hoor ik wat muziek. Leo gaat op de bank zitten en in de slaapkamer staat geloof ik Annet op. De stem vraagt of Leo batterijen wil wisselen en nog iets onverstaanbaars dan:"Sorry" Leo leest verder.
Ff tussendoor dan maar, ik hoorde vannacht voor ik ging typen dat Ali vertelde over tekens die hij met zijn vriendin had afgesproken. Daarmee zou hij laten weten hoe hij zich voelde. Helaas is hij al die tekens alweer vergeten
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 05:24]
05.35 uur Ben ff weggeweest. Leo zit nog op de bank. Annet komt de kamer inlopen en ik ga er weer mee stoppen dus tijd voor een nieuwe streamer om te verslaan!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 06:32]
i'll be there!!!
(sluik reclame voor de ANWB??)
Deze 2 hebben elkaar kennelijk echt helemaal nix te melden. Doodse stilte zou het zijn zonder muziek. Geen liefdeskoppel in de maak hier
Muziek gaat steeds sneller, Leo stampt de hoeken van het parket eens aan, loopt langs de randen te soppen. Deze man danst al een hele tijd niet!! Hoe lang mogen ze stil staan tussendoor??
06.45 uur Leo wiegt een beetje heen en weer. Annet danst al die tijd gewoon door. Ze spreken nog steeds niet. Het nummer dat er nu klinkt ken ik niet. Geen rustig nummer maar Leo heeft nog nooit van maat houden gehoord. Zijn voeten komen nauwelijks van de grond nog steeds. De haan kraait en Annet ook.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 06:45]
SHALALALALALLALAALALALAA
Counting Crows..
Heel raar schuif/sleep met je voeten over de vloer ronddraaien over de vloer doen ze nu.
(leuke muziekkeuze hebben ze trouwens, ceedeetje of dj ingehuurd?)
Leo staat nu stil!!!!
All i can say is that my life is pretty blame..
nummer: she smells sanctuary (of zoiets)
en de haan kraait maar door en er is iemand (??) naar buiten gekomen. die iets zegt in de trant van "gewoon bewegen man, niet zeiken"
er wordt wat gemompeld kan er geen fok van verstaan..
KRAAI! KRAAI! kan iemand die haan ombrengen kan er niets van volgen...
en weer een volgend nummer.. ken dit niet..
lijkt een beetje op een mengeling van blur/u2/bowie gaat iig. over de dagen van de week.. monday, tuesday, etc.
[Dit bericht is gewijzigd door davinci op 27-09-2000 06:52]
7.00 uur Bekend nummertje waarvan ik de naam en artiest niet ken, Blame you for the moon en sky of zoiets. Er is iets meer beweging in Leo gekomen en nu zie ik de woonkamer met het geluid van buiten. Binnen op de bank zit Robin te lezen. Geluid van binnen nu (maw stilte)
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 07:04]
en weer een ander nr.
beetje britpopperig.. leo fluit mee. zou heel goed weer iets in de trant van blur kunnen zijn. hoest een keertje. Annet krijgt ook kriebels in d'r keel.. rochel, hoest, schraap.
RUUD WEER.. wordt zo ziek van die vent..
Sleeping satellite - Tasmin Archer (als mijn geheugen het goed heeft)
en weer iemand in de deuropening die wat wazig loopt te mompelen.
BEELD BINNEN!
via raampje zie je leo en annet driftig aan het dansen..
weer andere view: robin op de bank, kuch, rochel.. (allemaal verkouden??) is aan het lezen.
weer ander nummer.. republica - ready to go..
zittie nou gigantische scheten te laten of is dat mijn verbinding, vliegt er een vlieg rond??!!
even in zijn neus peuteren, uitwrijven over zijn vingers.. gadverdamme
en weer een nieuw nummer: a good heart these days is hard to find oid..
Annet bleert mee.... I KNOW!!!
valt me trouwens nu pas op dat Robin van achteren naar voren leest.. is eigenlijk meer aan het bladeren..
ander nummer: "i wanna feel your body??"
beweging.. camera-views veranderen nu elke 2 sec. van huiskamer, bank, naar gang, naar tuin, naar badkamer en weer terug.
Ferdi is wakker, trekt zijn broek aan en gooit wat water in zijn gezicht. sjokt wat rond in de huiskamer.. en gaat vervolgens toch weer terug richting badkamer en heeft toch maar een tshirt aangetrokken. gooit nog een keer wat water in zijn gezicht. z'n haar goed doen.
Het geluid is nu helemaal weggevallen. mooie reden om te stoppen. trusten.. of eigenlijk goedemorgen allen..
07.20 uur Terug in de badkamer. Ferdi maakt zijn haar nat met zijn handen. Hij loopt wat heen en weer nu. Vraagt hoe lang ze nog moeten buiten, het antwoord is niet te verstaan. Hij gaat iets te eten maken.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 07:23]
0:45 - 1:00 uur
Ali, Koos en Desiree denken dat het nu ongeveer half 12, kwart voor 12 is.
Ali heeft gister tijdens het dansen de kookwekker verzet en daardoor hebben ze een half uur langer deganst. Bianca weet het alleen niet, zegt Darius. ++++++
Dit slaat echt nergens op , sterker nog, Darius heeft zeker zo'n 20 minuten zijn taak een ander laten doen, terwijl hij aan tafel ging zitten
. Ze hebben absoluut niet langer dan 2 1/2 uur gedanst!!<<<<<<
Annet en Leo zijn nu nog aan het dansen, Annet beweegt aanmerkelijk meer dan Leo.
Binnen zit Ferdi op de bank.
7:57
ook Hieke is wakker en aangekleed, F en zij kunnen zo weer lekker aan het dansen...
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 27-09-2000 07:57]
08.05 uur Ze zitten samen aan tafel. Ferdi vraagt of Hieke haar BBtrui weer aan heeft. Ze zegt dat ze vanavond iets anders aan zal doen. Hij heeft haar kennelijk lekker lang laten liggen. Ze rookt ff een peukje en Ferdi poetst zijn tanden.
08.10 Aflossing van de wacht voor Leo en Annet. Leo kan nooit erg moe zijn geworden, hij heeft zich nauwelijks bewogen Leo gaat naar binnen (badkamer/slaapkamer?)en de streams staan op een lege keuken. Ik hoor Leo fluiten
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 08:13]
8:17
H en F hebben het over Darius, die moet zo gaan dansen vindt Hieke; je kan niet alles hebben in het leven, warm douchen, brokken kaas, niet dansen en niks doen, nee zo werkt dat niet .
Maar H denkt dat D er van uitgaat dat hij er donderdag uit moet, en zich daarom niet wil uitsloven. Geen mentaliteit vinden ze.
Maar ze maken zich er niet druk over (dat lijkt echt zo te zijn, hun stemmen klinken erg relaxed.red.)
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 27-09-2000 08:21]
Annet gaat naar bed. Leo vindt haar een watje en zegt dat ze een voorbeeld aan hem kan nemen
Ik heb er genoeg van voor vandaag. Hoop voor de dagploeg dat de regie boeiender beelden zal laten zien dan vannacht! He Acinom, heb jij soms een decoder
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 08:27]
8:38
O wat vreselijk, ze draaien gewoon die schlager cd van gisteren weer.
Redactie, zo krijg je shaggerijnige mensen!!!
Ferdi verdiend het om in het huis te blijven. Als je dit aan kan dan ben je een kanjer...
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 27-09-2000 08:38]
er wordt lamzakkerig gedanst buiten (Hieke en Ferrrrrdi?), binnen blaast een man met oranje/rode jas en wit petje (Leo?) oranje ballonnen op.
REDAKTIE!!! deze muziek kan echt niet!! af en toe zo'n sloom lsd muziekje kan wel, maar niet die twee ruim een uur op shit laten dansen.(of geef ze er shit bij )
Geef ze wat dans muziek!!!
Voor tv is hier ook geen fuck aan.
9:35
thnx redaktie, veeeel beter!
En die wesp was ook leuk bedacht.... !!
..en darius is weer onder de levende!!
Ben benieuwd.
Is alweer uit beeld
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 27-09-2000 09:36]
verslagje van het optutten van Kim en een lege woonkamer.
10.04
2 streams op de slaapkamer.
Kim loopt druk heen en weer met ochtendrituelen in het achterhoofd.
!0.06
Eindelijk, we zijn weer in de tuin .
En weer terug naar de woonkamer .
Maar iig hebben we dus bevestiging dat Fewdi en Hieke nog steeds de voetjes van de vloer houden.
geluid weg..iedereen buiten en keuken in beeld..
door het raam kan ik nog net zien dat er een beetje word geschuifeld...meende celebrate my love te horen...
ja!! onee...iemand in de keueken maar die loopt naar buiten...zou ik ook doen want daar is iedereen....behalve de streams
nog steeds beeld van de keuken...hoor ze wel praten..maar kan het niet goed volgen...
10.38
kim zit in de keuken aan tafel...te fluiten en te neurien...zit te kaarten
nu komt, ik geloof ferdi, haar halen om te dansen.....bamischijf we moeten beginnen, je kan toch niet pasjansen (ja fout)
bianca is er bij komen zitten....of is het hieke?? ja hieke
ze klagen over de slome muziek...met een wat beter tempoo houden ze het langer uit denken ze..
ferdi gaat naar het toilet...thnx voor sharing hihi
hieke is aan het giechelen en een shagje draaien...ze denken dat 'ze' het niet kunnen zien als de zon erop schijnt??
als ali alleen blijft praten en geen rare stemmetjees doet en hoge tonen zingt...moet het goed gaan met zn stem..
10.50
hieke wordt gevraagd door de regie..hieke zou jij.....
ja zegt hieke sorry helemaal vergeten...
maar waar ging dat nou over??
robin heeft vanacht een bloedneus gekregen ijdens het dansen...en zei tegen ali 'he dat is niet normaal, je slaat me toch niet zomaar op mn neus??'
ferdi is weer terug
wordt nog flink gegaapt door alledrie
ali is een beetje aan het mopperen...heeft het over heet water...geluid is slecht sorry..
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 27-09-2000 11:02]
ali heeft het over zn keel...heeft ie ieder jaar last van, meestal in de zomer...heeft het nu al gehad is dus al de wteede keer..
als je er niet op tijd bijbent dan gaat het bloeden...spuugt ie een beetje bloed..
kennis van zn voetbalteam had vroeger last van puistje...kreeg ie een tip om citroen op te smeren...brand lekker en dan afspoelen....hiha een tip van ali!!
10.54
ze hebben het over als je brildragend bent...dat je wordt verzocht een andere bril te dragen omdat het er niet uit ziet op de camera..
ferdi rekt zich uit
hieke buiten beeld...
koos is flink bezig geweest vanacht, was niet stil te krijgen volgens ali
10.57 ali gaat zich shaven...shave je weg...
ooh...ik hoor muziek van buiten....wat erg voor ze!!! hoempatoempa met een fliedertje ofZoiets...
er staat iemeand flink hout te hakken...GI Jane?? of GI joe...niet helemaal duidelijk
ali vind het leuk om kozijnen en dakramen en tuimelramen te plaatsen....
de lijn van het gesprek ben ik volkomen bijster ondertussen...
(dat GI Jane sloeg op Hieke die hout aan het hakken was)
11:08
Georgie heeft het over crowdsurfen.
ja bij Lowlands zegt kim, mag het niet meer.
Nog steeds k*t muziek buiten; Georgie zegt dat als er goede muziek gedraaid wordt hij Kim mischien wel gaat zoenen.
Dussss redactie!!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 27-09-2000 11:09]
beetje jaren stenentijdperk muziek....
11.06
ali loopt door de keuken...toch maar naar buiten
voo zitten jullie te slapen ofzo???
er is geen actie in de keuken hoor!! gooi een stream ff naar de tuin ofzo!!
kan door het raam net zien dat ze buiten een feestje aan het bouwen zijn...word gezellie gedanst....ferdi en kim als ik het goed zie..
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 27-09-2000 11:17]
11.11
ali is zich aan het scheren....knipt zn bakkebaarden bij...
knipt zn haar bij en is zichzelf lekker aan het verzprgen....
Nou, wat is er aan de hand dan, zul je je afvragen?!
Hij staat in de badkamer zijn wenkbrauwen te epileren. Big deal
Hij heeft daarnet ookal zijn neusharen bijgeknipt en zijn pony ingekort.
10.34
oh nee, was slechts een kort intermezzo om de mensen op de dansvloer lastig te vallen en hij gaat nu weer vrolijk verder.
Ali staat wéér in de badkamer en wordt nu gevraagd om naar de dagboekkamer te komen. Hij gehoorzaamt meteen. Ik zit weer opgescheept met 2 streams op een lege woonkamer en geen geluid.
Ha, ditmaal heb ik 4 seconde van de tuin mogen genieten met mooie "waterorgelmuziek".
Ali loopt op dit moment in de gang met zijn BB-koffer
Mooi shot op de deurklink van de DBK.
Ali staat wat te rommelen oin zijn koffertje.
Inmiddels staat Ali in de keuken en heeft zo te zien net een envelop gekregen in de DBK. Hij maakt 'm open met een mes (klein detailtje).
Ik hoor hele rare geluiden, maar kan ze niet plaatsen. Ali heeft de brief gelezen en stopt 'm in zijn koffertje. Op stream 2 zien we een lege stoel van de DBK. Ali gaat daar nu naar binnen. Hij legt iets neer op het tafeltje in de DBK en mompelt nog "Succes"
Terug bij af... Ali staat weer in de badkamer te tutten. Ditmaal zijn zijn bakkebaarden aan de beurt.
10.40
Ali gaat verder met de persoonlijke verzorging. Houdt die man nou nooit op?
Ali in de badkamer, Hieke in de keuken. Verder kan ik geen bewoner verkennen.
Het lijkt wel dat er maar 4 personen wakker zijn. Zou het dansen ze zo erg afbreken?
Ali is trouwens wel vroeg wakker, want de afgelopen nacht is hij heel lang opgebleven. hij zal wel niet meer zoveel last hebben van zijn "keelpleuris", om zijn woorden maar te gebruken. Hij loopt op dit moment in een zomerse blouse en korte broek.
Het is een heel ritueel, Ali's optutuurtje. Met veel zorg is hij zijn ringbaardje aan het perfectioneren.
Volgens mij moet dat scheermesje wel heel erg bot zijn, want hij pakt elke cm wel 10X.
Met een nieuw mesje er weer fris tegenaan. Waarschijnlijk heeft hij een douchemuntje geslepen en gebruikt hij dat nu als mesje
Met enkele tussenpozen is hij nu toch al 40 minuten aan het klooien.
Ali loopt de tuin nu in en de streams volgen niet.
Daar komt Ali weer de badkamer in en... WOEHAHAHA hij zeept zich nog eens in.
Het is ongelooflijk.
Zijn hele gezicht zit nu vol scheerzeep (kin, neus en voorhoofd!!!)
Met een kop vol scheerzeep loopt hij de tuin in.
Bianca wordt net wakker en loopt door de woonkamer naar de badkamer.
Reactie van de dansers op ASli is niet te volgen.
Koos ook wakker (misschien hoeft hij alleen even naar de wc
Ik heb nu een lege badkamer op beide streams. Zonder afleiding kan ik die nu een grondig bekijken. Mijn conclusie is dat hij wel heel erg rommelig is. Overal staat wat en de was ligt in een hoek gegooid.
De streams lopen niet gelijk... Op 1 zie ik Ali uit de badkamer lopen, op 2 komt hij er net heen.
Darius wordt iets gemeld door de BB-stem. Hij mompelt iets van "Hardstikke bedankt".
Hoij meld iets over de DBK bij de dansers om vervolgens weer naar de (driekraaie) badkamer te gaan en met zijn scheermesje de volgenbde poging gaat wagen. (Die man moet zometeen toch geen huid meer over hebben )
En tjoepla, Ali weer naar de tuin om daarna weer naar de badkamer te lopen. WAAR IS DIE MAN MEE BEZIG
Ditmaal bedekt hij héél zijn gezicht (maar dan ook alles) met schuim. Hij loopt nu (met schuim en al) naar de tuin als een blinde man. Hieke leidt hem door de keuken. (HUMOR HOOR Ik lag me rot; NOT)
Koos is ook wakker en loopt richting de badkamer. Hij moppert op Ali. "Ben jij niet naar bed geweest, hé?"
Hoe laat zal het zijn, vraagt Koos. Ik kan helaas het antwoord niet verstaan.
Volgens Hieke zijn Kim en Georgie al 1 1/4 uur aan het dansen. Ze hebben het nu over de volgorde daarvan.
Ali is in de damesslaapkamer om ze te laten schrikken met zijn schuimhoofd. Iemand zegt dat ie zachtjes moet doen omdat de rest slaapt. Koos vraagt aan Ali waarom hij dat nou doet. Antwoord van Ali: "Omdat jij het niet doet"
Ali gaat nu naar de Herenkamer. Hieke zegt nog dat hij de mensen niet wakker moet maken.
Bianca staat nu met Ali in de badkamer. Lol, hij doet schuim op haar neusje. Volgens Ali schrok 1 persoon zich rot.
Hij vraagt aan Bianca of zij hem zou herkennen als hij buiten zo zou lopen. Tuurlijk, zegt ze.
Hieke zit aan de keukentafel te lezen. Koos ligt weer in bed en draait zich lekker om.
Ali zegt dat Bianca haar tanden beter moet poetsen als gisteren. Hij staat weer te klooien met zijn mesje
Volgens Ali moeten ze over een uurtje dansen. Ali gaat zometeen onder de douche. (Ik ben benieuwd of hij zijn nieuwe muntjes gaat delen; ik verwacht van niet red.)
Darius is nog steeds met scheren bezig, zei net tegen bianca dat hij gaat douchen, niets over muntje delen.
Het zou je man maar wezen: zo idioot lang met zn toilet bezig
Dit is bizar.
Ik vind dat VOO de opdracht heeft verloren het moet de bewoners 20% extra opleveren.
Ze hebben nog steeds geen muziek
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 27-09-2000 12:31]
B : Je merkt gewoon wat in de groep belangrijk is, Belangrijk is beleg, mel en brood.
H : Ja tis waar
B: last van je benen?
H: nee niet echt, maar ik voel ze wel
gesprek gaat door over douchen, temperatuur en tijd.
De sperziebonen moeten nog geplukt worden! Grote paniek!
verder gaat het gesprek langs oeverloze verten.
Ze willen nu iets met dat grote ding door de helft hakken. Het gaat over een brok ijs geloof ik (opluchting alom )
De speklappen hadden al gelijk verdeeld moeten worden. Nu zitten ze met een overdosis vlees...
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 27-09-2000 12:44]
Ali mengt zich met een opmerking in het gesprek en het gaat direct over haar.
B en H kunnen zich al helemaal voorstellen hoe de kleine Darius is.
Ah, kinderen: Hieke meteen op d'r praatstoel.
Ze zijn er ui: 80 cm.
Zie ik dara nu Koos al broekaantrekkend de slaapkamer uitkomen?
het is intussen 12.50 en Koos is idd wakker terwijl Hieke de 'tandjes' poetst.
K: jeetje mina, wat ben je mooi man, ik ga je bijna een lekkere vent vinden.
A: doe normaal man.
B: oh, je hebt je bril niet op.
Koos meteen aan de afwas. Goed afgericht die man.
A hoeft niet tot het laatst te blijven. Van hem hoeft ie hier niet met zijn drieen over te blijven. Een mannetje of 8 vindt hij nog wel mooi. Hij houd wel van gezelligheid.
K: Ja, dat is wel gebleken (ROFL )
A: So... (dat dat dus duidelijk is)
K: *hele diepe zucht*
van buiten:
5 minuten
K: ze staat onder de douche, ze komt er aan
Bianca in beeld
Ali:..ga je goed douchen ?
Bianca: Vetnek (hoorde ik dat goed?)
Ruud
B is klaar met douchen
Koos beweegt weer (is het K wel?)
Streams zijn een beetje aan het klooien.
[offtopic]
Mag ik een nieuwe emopic vor die man introduceren? (_*_), de dikke bips
[/ontopic]
* Snof krabt zich nog eens achter de verwarde kruin in opperste verbazing
[edit] typo [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Snof op 27-09-2000 13:12]
Koos terug: BB had gehoord dat hij 't aan z'n blaas had en wilde een dokter langssturen. Koos zegt 't is al over.
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 27-09-2000 13:19]
Binnen kijk ik naar de woonkamer en zie in de verte mensen in de keuken zitten. Niets te horen.
Koos en Kim zitten te discussieren maar ik val ergens middenin dus weet niet waarover.
Oke, ze hebben het over dobbelen: kasje 24:
je moet met 6 stenen gooien en elke worp 1 steen apart leggen. Zo hoog magelijk, maar er moet een 1 en een 4 tussen zitten.
Ze staan op om even de stramme knieen te strekken.
Ze lullen nu al 5 minuten, ik heb een goede ontvangst, maar nog steeds begrijp ik niet waar ze het over hebben. HAlve zinnen troef en geen trefwoorden noemen.
* ???
Voorbereidingen voor het bakken ener brood, kleur wit.
een hoopje wit poeder op het aanrecht doet geloven dat binnen kort de betere gabber over de dansvloer zal schallen, maar niets is minder waar. Het btreft slechts het resultaat van die droogkloot Koos die Bianca net een paar spannende danspassen zag maken.
* er gebeurt echt niets
Fewdi loopt door het beeld.
Leo raspt iets oranjes en meteen staat mijn stream stil.
Ruud
stream 2 bekijkt alles van een nuchtere afstand. Ook dan is er niet veel van te maken.
Leo oefent zijn leesvaardigheid terwijl hij het deeg bereidt (doe nu niet twee dingen tegelijk jongen, dat gaat mis )
Hij heeft iig nog altijd een aardappeltje in zijn keel. Aardappeltje voor de dorst zullen we maar zeggen.
Leo en Koos weer over de avonturen van Koos in Amerika.
L: wat vond je het mooist in Amerika Koos?
K: ja, ehmm, ... ja, ik heb zoveel dingen mooi gevonden
L: het is jammer dat je maar 1x geweest bent.
K: ik ben al blij dat ik 1x geweest ben, het is een wereld met zoveel verschillen
L: de eerste keer was ik ook echt onder de indruk.
K: ik kan het zo niet meer zeggen wat ik echt mooi vond (aantal plaatsnamen passeren de revu).
F: en overal die doggiebags
K: en New York vond ik toch echt ook fenomenaal, en dan daarna de Grand Canyon, dat is toch ook schitterend, en ja dan Las Vegas vond ik ook weer prachtig. Ik heb eigenlijk niets gezien.
F: Ja, alles heeft een eigen waarde.
L: Wat vind jij het leukst om te doen, Ferdi?
L: Eilandhoppen met 5 Amerikaanse meiden, tentje bouwen, vuurtje stoken, lekker op het strand, zit er een wilde hond uit je water te drinken.
K begint met een stoer verhaal uit Amerika over een vriend die snachts op stap ging en voor een coyota op de vlucht ging (coyota, zijn dat niet van die valse auto's)
meer stoere verhalen, zullen ws morgen wel uitgezonden woren dus ik stop met mijn oefening sneltypen.
Leo moet voor de zoveelste keer naar de DBK om zijn zender op te halen. Wat spoken ze toch uit met dat ding?
Iedereen is nu wakker. Annet en Georgie waren de laatsten. Aan de keukentafel wordt iets gegeten met vezels en rozijnen; Bianca is er nogal enthousiast over. Gesprekjes over niks.
15.50
Bianca noemt Georgie een "broekie" en een "knulletje" omdat ie vandaag pas 27 is geworden. Geen reactie.
Leo schilt aardappelen, Hieke zit voor zich uit te staren, Kimmie lepelt haar bordje langzaam leeg en zegt dat ze "duf" is.
Gesprek komt dankzij Georgie op de vuurpijlen die de fans van Kim hebben afgeschoten buiten de muur. Kimmie zegt dat ze van niks weet.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 27-09-2000 15:51]
Ook Ferdi wordt nu naar de DBK geroepen. Hij moet lang wachten voor de deur. "Momentje", zegt de BB-vrouwenstem. Ferdi moet van BB "een technische klus" uitvoeren: hij moet 2 cameramensen schoonmaken. (of zei ze cameralenzen? lijkt me logischer)
15.56
Ferdi loopt de tuin in en komt terug in de keuken met een glazen bak die ie gaat zitten schoonmaken.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 27-09-2000 15:57]
strafcorve????
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 27-09-2000 15:56]
Ferdi maakt met een doekje de camera in de keuken schoon.
16.00
Daarna de camera in de woonkamer, en een van de andere camera's in de keuken.
Zeer interessant. Streamers succes!
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 27-09-2000 16:00]
Conversatie aan de keukentafel:
Ali praat over de contracten: "Als je vaak reclame maakt voor McDonald's, zoals ik, dan kun je in de problemen komen. In je contract staat dat zoiets je veel geld kan gaan kosten."
Leo adrem: "Maar je hebt natuurlijk ook al een contract met McDonald's, dus dat kan er wel af."
Nu echt einde oefening voor PingPong.
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 27-09-2000 16:16]
Gelukkig gebruiken de bewoners hun nieuwe tactiek om aliblabla zijn mond te snoeren.. beetje lacherig zeggen dat het allemaal wel mee zal vallen; "ze hoeven toch niets uit te zenden?"
Iemand (wie?) komt met het geweldige idee, dat als je iets wilt vertellen zonder dat het uitgezonden wordt.. dat je dan, mc donalds, steeds een, mc donalds, naam tussendoor, mc donnalds, moet gebruiken, mc donnalds...
slim hoor ;o
[off topic] Het verbaast mij dat nog geen van de bewoners bedacht heeft om een dagelijks raport vanuit het kippehok te versturen naar het thuisfront, die stream is (bijna) altijd perfect en je weet zeker dat het bericht via internet aankomt! Tip voor de nieuwe bewoner!! Onze eigen fok reporter life vanuit het kippehok [einde off topic]
[Dit bericht is gewijzigd door alba op 27-09-2000 16:53]
16.50 Koos gaat in de lege woonkamer zitten. Ali komt gelijk bij hem.
Ali: 'Koossie! Schaken? Ik begrijp niet dat mensen na 1 potje niet meer willen. Bianca! Ik ga vanavond niet dansen hoor, ik heb rust nodig'.
Cameraswitch naar Hieke en Annet in de badkamer.
Annet zal blij zijn als het dansen afgelopen is: 'Iedereen wordt zo uit elkaar gerukt nu', ze mist de gezelligheid.
[Dit bericht is gewijzigd door Snuis Snuiskip op 27-09-2000 16:59]
18:10
ok, ondertussen hebben Leo en Annet het dansen overgenomen.
Ze staan nog nét niet helemaal stil.
Door de k*t muziek.
Robin klaagt ook steen en been; dit is geen dansen, hier kan je niet op dansen, het is een kut-opdracht, en dat mogen ze uitzenden ook, een KUT opdracht.
Nou, en dat de redactie met hun muziekkeuze nu zelfs Annet stil krijgen op de dansvloer, is toch een hele prestatie....Dat mens kan echt úren dansen, dat hebben we kunnen zien, maar ze moet wel muziek horen.
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 27-09-2000 18:13]
18:20
Mr DJ!!!!!
Ohhh redaktie, dank!!
en zie: Ze dansen nu wel!
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 27-09-2000 18:21]
Ali zegt nog eens dat ie liever had dat je elkaar ook mag loslaten.
/streams weg/
Robin springt daar bovenop, dat het "ophemelen" moet zijn. Ali "dat maak ik zelf wel uit" "niemand vertelt mij etcetc "
Ik heb regelmatig het gevoel dat ze elkaar voor de gein zitten te stangen, maar met een zeer serieuze ondertoon.
De zithoek in beeld. Koos ligt op de bank te lezen en ik zie nog wat vage figuren.. Ali en ?????? En ik ben al mijn streams kwijt
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 19:56]
Over het BB-leven. Bianca vertelt dat ze leven in een kleine ruimte voor lange tijd, en weg van huis voor lange tijd wel gewend is. Heeft ook altijd budget gereisd. Vindt het knap van Kim dat ze zich zo goed aanpast terwijl ze eigenlijk nog niet zo veel heeft meegemaakt.
..
Bianca: 'Heb jij het vorig jaar gevolgd vanaf het begin?'
Kim: 'Ja'
Bianca: 'Toen waren er toch niet van die conflicten gelijk al?'
Kim: 'Nee, zeker niet in de eerste 2 weken'
Bianca: 'Ze hebben gewoon hele sterke persoonlijkheden uitgezocht deze keer.'
Ferdi vindt Kim leuk vertelt hij.
F: 'Ze zou toch wel wat moeten weten. Of ze moet net zo zijn als ik, afwachtend. Ik wil in het echt al geen blauwtje lopen, en op tv al helemaal niet.'
H: 'Ze ligt met Georgie in bed, maar daar gebeurt niks.'
F(enigszins fel): 'Hoe weet jij dat?'
F: 'Niet dat ik verliefd ben of zo'
.. Hieke zegt dat ze niet denkt dat een van de vrwl. bewoners zou gaan viezelevozen(sp?)..
F: 'Straks gaat ze(Kim red.) voor Georgie in het leer, dat zou ik wel willen zien.'
..
H: 'je zegt dat je niet verliefd bent'
F: 'ben ik ook niet'
H: 'maar je gaat wel twee-en-een-half uur staan kijken.'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 27-09-2000 20:49]
Desiree: ik denk over veel te veel stomme dingen na
Leo: over wat voor stomme dingen dan
Desiree: nou over robin enzo bla bla
Leo: verbaasd je dat... het is een hele aardige en lieve jongen.. het is en kanjer en heeft prachtige ogen
Wilson Philips op de achtergrond (ja die met dat ene kamerolifantje )
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 27-09-2000 21:50]
Dees staat te dansen met Leo, en klaagt weer over Robin; snachts is hij leuk en lief tegen haar, en overdag doettie net offie haar niet ziet.
Leo doet daar wel geruststellend over, en helpt haar wat te relativeren...
Het is toch te triest voor woorden dat je om ondertiteling moet vragen voor dat mens uit Fryslan!
70/80er jaren muziek..stream 1 op de tuin en de 2e dood..
[Dit bericht is gewijzigd door Tuurr op 27-09-2000 21:56]
even later zit ze darius te pesten met zijn lengte en gewicht. te zwaar, te klein...
D zegt 1 bil is al 10 kg. en lachen dat hij er om moet...
Dan zingt hij Jolene, Jolene, etc
Redactie waar zijn Robin en Des??? graag beeld ervan in de slaapkamer??????
[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 27-09-2000 22:47]
22.30 Muziek stopt ermee.
Ferdi moet heel nodig naar de WC Eindelijk komt er aflossing door Georgie en Kim.
F: 'Niet te veel zoenen he'
Beide streams nog steeds op de dansers.
Kim: 'Nu zijn we weer alleen he'
Georgie: 'En ze filmen ons niet eens' (jaja red.)
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 27-09-2000 22:38]
Koos schijnt net heel veel vaat te hebben gebroken; bekers en glazen. Wordt hij mee gepest door Darius en Bianca
Koos is net onder grote hilariteit op het dak geklommen, na verschillend glaswerk in de keuken te hebben gebroken zijn Ferdi, Georgie en Hieke bang dat hijzelf nu wat gaat breken maar het gaat goed. Hij kan alleen niets zien..
[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 27-09-2000 23:37]
Ferdi loopt weg en Koos gaat er achteraan.
Ferdi is dronken, volgens Bianca.
Bianca is in de DBK gevraagd hoe ze zich voelde.
Ze bouwen het ditmaal niet op in de uitzending, maar komen meteen met de uitslag.
Koos is vanmorgen ook gevraagd hoe hij zich voelde. Ferdi is blijkbaar overgeslagen.
Annet oppert of het mogelijk is dat er 2 bewoners moeten vertrekken bij gelijke punten Nee, dat kan dus niet, volgens de rest.
Koos komt met een sterke opmerking. Ze zullen het wel op het laatste moment zeggen, want dan blkijven ze eerst nog mensen oproepen om te bellen.
Annet rekent uit dat ze over 6 uurtjes weer moet dansen. Ze denkt eraan om toch even te gaan slapen.
Koos zou na BB met verschillende mensen willen bellen, maar weet niet of hij de telefoonnrs krijgt van BB. Darius wil niet dat zijn tel.nr. wordt doorgegeven. (Ik weet niet of dit een grapje was)
Flauwe grappen maken hun entree in de woonkamer. Niemand kan er echt om lachen...
* Het zit in het bos en heeft met computers te maken: "Paulus de Doskabouter"
* Het is rood en vliegt door de 2e kamer: "Ongestelde vraag"
Ferdi zegt dat Hieke haar haren morgen op moet steken
Ali wil wel het hoogste woord hebben, zeg
Ferdi is nu op het punt dat hij weer nuchterder wordt. M.a.w. hij voelde zich dus dronken na 2 biertjes.
Koos vraagt of het brood erin moet. Ferdi wil wel aanwijzingen geven.
Karin Bloemen en Gordo hebben een eigen managementburo, volgens Ali. (Ik kan dit checken bij mijn vriend, werkt ook bij entertainmentbureau)
Ze hebben het nu over Stanley (van Sisi) en The Trampps.
Annet heeft veel bekende nederlanders geboekt, zegt ze. (Duh; in een reisburo)
Ferdi heeft een keer gestript, maar wist het later niet meer. Hij liep uiteindelijk alleen nog maar met een theedoek rond
Oh, wacht... Ali heeft nu ook een keer gestript. Bij hem was het gefilmd 8)
Ben zelf nog wat ziek. Hoop morgen of overmorgen weer volledig mee te streamen... Iedereen nogmaals ontzettend bedankt voor de inzet !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |