Koos, Robin, Ali, Desiree en de 2 dansers zijn op dit moment wakker. De rest ligt op bed.
Ze hebben het weer over de combinaties van dansen en over Robin. Ik kan ze alleen niet precies volgen.
Het lastigste van het dansen is het verplicht vasthouden, zegt Ali. Dees zegt braaf overal "ja" op.
Vandaag hebben ze volgens Ali nog niet veel van BB gehoord, behalve dat hij wat beter moest dansen.
Ze hebben het over de camera's buiten. "Ze hebben alleen onze benen gezien tijdens het dansen", zeggen Ali en Dees in koor.
(wat is het toch een goeie gozer hè?)
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 07:11]
Voor de statistieken , Desiree woont boven een computerwinkel.
Ali woont vlakbij een tenniscentrum. Zijn neefje van 11 slaat jongens van 15 van de baan. Neefje speelt ook voor de bond. (Ach, info waar we niet op zitten te wachten, maar ja)
Desiree blijft het onderwerp jaloezie aansnijden.
Ali zegt dat heel Nederland het heeft gezien, dus ze heeft niets te verliezen.
"Ja, en wat krijg je dan", zegt Ali, "Loser, hartebreker"...
Ali beschrijf nu wat hij in de brief heeft geschreven naar zijn vriendin, de laatste avond.
Hij heeft hints met ze afgesprokern. Als ie dit doet voelt hij zich zo, enz. Hij heeft ook een afspraak over zijn ketting. (Rara, wat zou dat dan betekenen.)
En ze gaan weer verder met kaarten. Heel even een stream gehad op een slaapkamer, maar nu weer back to kichen.
Ze zijn elke ochtend weer verwonderd dat ze echt in het BB-huis zitten.
"Als ik last van mijn stem heb, dat vind ik het ergste wat er is, lichamelijk dan. Dan heb ik nog liever last van mijn rug", zei Ali.
Robin komt zo te horen de keuken in. Desiree voelt zich duidelijk niet lekker. Ze gaat even naar het toilet. Daarna gaan ze, denk ik, dansen.
Ali stapt ook van zijn troon af (het hoofd van de keukentafel), en moppert wat. "Klotekeel, dat moet nou pprecies mij overkomen".
De bewoners die nog wakker zijn zitten te kletsen in de woonkamer maar ik kan ff een uurtje geen streams verslaan. Dus succes allemaal
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 00:36]
Ali heeft gister tijdens het dansen de kookwekker verzet en daardoor hebben ze een half uur langer deganst. Bianca weet het alleen niet, zegt Darius.
Ze hebben het nu over de kleuren van het BB-huis. Wat wel en niet mooi is en wat wel en niet bij elkaar past.
Koos moet over een uur dansen. Desiree zegt dat ie dan nog wel ff kan gaan slapen, maar dat kan Koos niet. Koos wil meteen slapen als ie op bed gaat liggen. Als hij weet dat hij eruit moet om te dansen kan ie toch niet slapen.
Ali en Desiree gaan weer een spelletje doen. Koos wil niet meedoen.
Ali: "Mijn haar is ook een drama", al tuttend in de spiegel in de keuken.
Kim is klaar met dansen en gaat naar bed.
Desiree begint weer over het dansen met Robin. Zij mag niet schuifelen met Robin, maar hij deed het wel met Bianca en dat stoort haar. Ali zegt dat ze er niet te veel achter moet zoeken. Volgens hem wil Robin de aandacht van zich afhalen door zo te doen (voor tv), maar Dees zegt dat ie daar nu te laat mee is. Volgens Darius is dit een bevestiging dat ie veel voor Dees voelt. Desiree kan er niet mee omgaan, zegt ze. Ze vind dit moeilijk. "Dat je voor de camera gaat staan zoenen, dat doe je niet zomaar. Dan heb je er over nagedacht".
Volgens Ali is Robin Desiree aan het testen of ze wel van 'm houdt. "Dat weet ie toch al", zegt Desiree.
Ze gaan Georgie feli=citeren, want die is jarig. Desiree: "Hoe weet je nu dat het 12 uur is?" Is het ook niet: 0.56 uur
Georgie zingt: "Ik ben jarig, ik ben jarig".
Koos staat in de damesslaapkamer. Annet, Hieke, Kim en Georgie zijn wakker. Verder zie ik er niemand. Hieke gaat roken, Annet blijft liggen want anders kan ze erna niet slapen.
Georgie ligt wel in bed, maar leest.
gelukkig staan de streams nu op de damesslaapkamer, want dat gezeur van Dees ben ik goed zat
Volgens Georgie staan nu Robin en zijn zussie te dansen.
*Stream weer in de keuken*
Quote van Ali: "Als je bonje ergens over maakt moet het wel ergens over gaan. Anders moet je geen bonje gaan maken."
Desiree zit dus in een dip, het ligt niet aan het huis zegt ze. (Nee, aan Robin red.)
Koos weet niet precies waar ze het over heeft. Ze kan haar gevoel niet uitzetten, zegt ze, maar daar baalt ze wel van.
Volgens Ali kijkt BB hoe ver ze kunnen gaan, of ze de mensen kunnen breken. Desiree is het er mee eens. Ze trekt het zoveel naar haar toe, dat BB met opzet dit gevoel bij haar naar boven haalt. Volgens Koos krijgen ze van BB juist deze opdracht omdat het zo'n energieke groep is.
Desiree: "Met mijn achtergrond weet BB echt wel wat dat met mij doet."
Koos raad Dees aan om naar de psycholoog te gaan. Dees doet het liever niet. Ze heeft er al een dag alleen mee gelopen en vandaag heeft ze het er met Ali over gehad.
Met Ali kan ze het er beter over hebben dan met de psycholoog. Ali kan beter antwoorden geven, volgens haar. De psycholoog is blijkbaar een vrouw en ze vind het een goed mens. Heeft er een prettig gesprek mee gehad, maar ze praat er liever over met mannen.
Georgie ligt nog steeds in bed te lezen en Bianca en Robin dansen de sterren van de hemel.
Hummie was na het tekenen nog bij Ali langs met ene Esther.
Het gaat nu over de woensdag dat ze erin gingen. Koos had niet verwacht dat hij heimwee zou krijgen.
A: Wat zeiden ze over je dan wat niet waar is?
K: Dat ik me beter voordeed dan ik was. Terwijl meer voordoen dan ik ben is niks voor mij.
Ze denken dat BB een goed inzicht heeft in wat de bewoners voor personen zijn en hoe ze zullen reageren in alle omstandigheden. Beetje gek omdat ze ook allemaal vinden dat de testen niet kloppen.
01.40 uur quote van Dees over de gang van zaken in het huis:"ik zit er wel psychologisch over na te denken"
01.45 uur Ze hebben het over hoe lang de dansers nog moeten en weten het niet precies, anderhalf uur of 50 minuten.
Gaat over scheidingen van Dees en Koos. Laatstgenoemde zou in december 25 jaar getrouwd geweest zijn. Dees d'r huwelijk duurde 10 maanden. Ze heeft er spijt van, kan nog steeds geen bruidjes zien. Dees reed de laatste dag voor BB ergens naar toe en vroeg zich af waarom ze nou juist daarheen reed.. (een speciale plaats die met haar huwelijk te maken heeft) Ik hoorde iets over de dierenarts met haar hond
Bij de testen vonden ze dat Dees wel erg jong was om te trouwen. Ze vond het antecedentenonderzoek het engst omdat ze alles al wisten. Ze checkten alleen haar verhaal. Ali zegt ze checken maar. Dees denkt dat je voor BB niets verborgen kan houden.
01.51 Koos gaat buiten vragen hoe lang het nog duurt. Het gaat regenen zegt hij en Dees gaat haar schoenen aantrekken. Ik zie nu Ruud op stream 1 en een lege eettafel op stream 2
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 01:54]
01.56 uur Stream 1&2 op de slaapkamer. Daar slaapt iedereen braaf. Terugschakelen maar weer.
Is er misschien een streamer wakker met een decoder of WOL abbo?
02.00 uur We zijn weer terug in in de keuken en Dees brengt Robin een glaasje water.
Dees: Ik zei tegen hem (R) begin je meteen weer met katten? Oja sorry zei hij toen.
Ali: R zou een heel ander persoon zijn als ie langer was.
Hij bedoelt dus dat R dan nog arroganter zou zijn.
Tegen Koos wordt iets gezegd over nog een uurtje.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 27-09-2000 02:03]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |