Daar moet Gijp dan bij zittenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Breukelen moet hij uitnodigen
Waarom komt God himself dan niet?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij wil Hans alleen spelers / trainers met een geweldige carrière.
Niet de jongen van Funnie Videos
Inderdaad. en een zelfmoordpoging van Hans ernaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over voetbalhumor. Hoe hij in de schoenen van van Breukelen heeft gescheten.
Hans ging vechten in de bus nadat er werd gezegd dat je met hem nooit iets kon winnen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Inderdaad. en een zelfmoordpoging van Hans erna
Je vergeet Sanaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jeugdige talenten worden nooit opgehemeld. Eriksen, Clasie en de Stroot zijn gewoon de beste van Europa.
Hans wint met PSV nu ook niks gelukkigquote:Op zondag 24 maart 2013 21:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans ging vechten in de bus nadat er werd gezegd dat je met hem nooit iets kon winnen.
Louis komt alleen in programma's die HIJ geselecteerd heeft.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom komt God himself dan niet?
Johan staat op de Zwarte Lijst.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Louis komt alleen in programma's die HIJ geselecteerd heeft.
Nou dat beeld heb ik nou totaal niet dat is de eerste keer dat ik Johan over Van Gaal hoor wie is dat eigenlijk?quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef Evertjan het volgende:
ik zie Louis van Gaal als een rode draad door deze serie heen lopen
Louis van Gaal is de rode draad door het Leven.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:22 schreef Evertjan het volgende:
ik zie Louis van Gaal als een rode draad door deze serie heen lopen
de achterneef van Godquote:Op zondag 24 maart 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dat beeld heb ik nou totaal niet dat is de eerste keer dat ik Johan over Van Gaal hoor wie is dat eigenlijk?
Ohja dat was mooi jaquote:Op zondag 24 maart 2013 21:26 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu komt de het mooie Valencia shirt zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |