Wim is nog op zoek naar de Pelgrimscodequote:Op zondag 24 maart 2013 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Na zo'n opmerking hoekt Wim je zo neer. Gewoon in de eerste minuut, dat kan hem niks schelen!
In de promo's zie ik alleen maar shots van Bert Kuizinga en Kim Feenstra, ik vind dit minachting van drugsgebruikend Nederlandquote:Op zondag 24 maart 2013 22:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Wim is nog op zoek naar de Pelgrimscode
Jaquote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Komt deze aflevering pas op RTL XL na de herhaling van morgenavond?
Neequote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Fifty-fiftyquote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik weet het niet.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:40 schreef ZuidGrens het volgende:
quote:
Dat was humor, amusement.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Johan zei over Jack van Gelder dat we die man nooit meer serieus hoeven te nemen als journalist omdat hij Wesley Sneijder op schoot nam en met een speler op schoot kun je geen kritische vragen stellen. Maar kan dat nog wel nadat je een cd op hebt genomen met lofzangen over een voetbaltrainer?
Wat misselijk, wat misselijk, echt misselijke TV.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Johan zei over Jack van Gelder dat we die man nooit meer serieus hoeven te nemen als journalist omdat hij Wesley Sneijder op schoot nam en met een speler op schoot kun je geen kritische vragen stellen. Maar kan dat nog wel nadat je een cd op hebt genomen met lofzangen over een voetbaltrainer?
Ik zou zeggen koop de 2 cds van Muziek voor Volwassenen.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:02 schreef Evertjan het volgende:
ik mag toch hopen dat er een CD komt met alle muziek uit deze serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |