Dat zei ik al.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgende week denk ik dat Bert gaat kiezen voor het nummer 'Bert van Oranje'.
Nou dat wilde ik ook zeggen, doodgoeie jongen volgens mijquote:Op zondag 24 maart 2013 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind van der Vaart wel een sympathieke jongen
Wat een belachelijke suggestie, daar sta ik echt totaal niet achter.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:04 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Bert was koos ik het volgende nummer als afsluiter volgende week
Het zal wel aan Sylvie hebben gelegen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Nou dat wilde ik ook zeggen, doodgoeie jongen volgens mij
Ik denk dat de kleine Damian heeft lopen stoken.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zal wel aan Sylvie hebben gelegen.
Dat krijg je als je een kind vernoemt naar de duivelszoon uit The Omen.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kleine Damian heeft lopen stoken.
Ik denk dat Bert boos wordt op Johan vanwege zijn kritiek vorig jaar.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ben benieuwd of een jeugdige Bert in een bepaalde cabriolet met een schone dame heeft rond gereden.
Dat is nergens voor nodig. Johan had het zo goed uitgelegd, maak van die tegenstanders even vissenvoer, dan komt het goed.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat Bert boos wordt op Johan vanwege zijn kritiek vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |