Bij veel tegengoals van Everton is hij betrokkenquote:Op zondag 24 maart 2013 21:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit hij nu niet meer bij de selectie eigenlijk?Of is hij geblesseerd?
Vind het prima. Weg ermee!quote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is zo slecht, komt niet eens meer aan de bak bij Everton.
Harry Vermeegen deed in een interview iets waarvan God dacht, mijverdomme wat flik je me nou! Hij ging op de stoel van God zitten.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Van der Vaart ondermijnd hier God zijn gezag wel een beetje
Dat wordt opgestookt daar die nare fragmenten in de wereld draait doorquote:Op zondag 24 maart 2013 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
BREAKING: Derksen heeft wel eens ruzie met zijn vrouw!
Hij wilde Hans Kraaij Jr op zijn huwelijk maar dacht dat hij voor schut zou staan als hij 'm uit zou nodigen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:58 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik snap zijn punt wel, maar aan de andere kocht verkocht hij wel voor tonnen zijn huwelijk aan sbs6(?)
quote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wilde Hans Kraaij Jr op zijn huwelijk maar dacht dat hij voor schut zou staan als hij 'm uit zou nodigen.
Hans is volgens mij een hele gezellige jongen.quote:Op zondag 24 maart 2013 21:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wilde Hans Kraaij Jr op zijn huwelijk maar dacht dat hij voor schut zou staan als hij 'm uit zou nodigen.
Vind het eigenlijk wel zielig voor hemquote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij houdt nog steeds van Sylvie!!!!!
quote:Op zondag 24 maart 2013 22:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hans is volgens mij een hele gezellige jongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |