Mannen he, denken altijd aan seks.quote:Op zondag 17 maart 2013 20:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Door die spatie in de TT vind ik het gelijk zo vulgair,.
Anders had hij ook geen leven.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:00 schreef THEFXR het volgende:
dus zijn leven naar de klote omdat hij alleen de focus legt op afvallen
Omdat het sadisten zijn.quote:Op zondag 17 maart 2013 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom hebben ze die huwelijksreis dan niet omgezet in een reis naar zijn familie, zodat hij zijn zoon nog tijdens zijn leven had kunnen zien?
Hij lijkt niet bepaald in de buurt te wonen, anders had 'ie ze wel eerder gezien denk ik...quote:Op zondag 17 maart 2013 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Dus z'n ex-vrouw laat een voicemail achter met het overlijdensbericht van z'n zoon? Ze doet dat niet ff persoonlijk, face-to-face?
Dan nog, dan bel je toch verdomme terugquote:Op zondag 17 maart 2013 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij lijkt niet bepaald in de buurt te wonen, anders had 'ie ze wel eerder gezien denk ik...
ze wonen in verschillende statenquote:Op zondag 17 maart 2013 21:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Dus z'n ex-vrouw laat een voicemail achter met het overlijdensbericht van z'n zoon? Ze doet dat niet ff persoonlijk, face-to-face?
Dit inderdaad,quote:Op zondag 17 maart 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan nog, dan bel je toch verdomme teruggeen fucking voicemail
Ik ga je zeggen....quote:Op zondag 17 maart 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
Negers![]()
Geweldig hoe die praten, hun humor.
Ik reageerde op het face to face. Op de voicemail zou ik gezegd hebben 'bel even terug' als ik haar wasquote:Op zondag 17 maart 2013 21:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan nog, dan bel je toch verdomme teruggeen fucking voicemail
cebreal pals iequote:Op zondag 17 maart 2013 21:05 schreef Samson het volgende:
Wat had die Marcus dan, ziet er raar uit, no offence...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |