abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124167221
Ik wist dat het zou gebeuren. Yolanthe zal een grote ster worden in Turkije. De Turken zullen dol zijn op haar. Ze wordt de Sylvie van der Vaart van Turkije. Ze zal in reclames te zien zijn, in films te zien zijn, een eigen show hebben en in series spelen. Wacht maar af. Als ze in Turkse series zal spelen zal ze bovendien in de hele Arabische wereld, in een aantal balkanlanden en in een aantal Zuid-Amerikaanse landen te bewonderen zijn, aangezien de Turkse series daar bijzonder populair zijn.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)evisiecarriere.dhtml

quote:
Als het aan Yolanthe Sneijder-Cabau ligt is ze snel terug te zien op de Turkse televisie. Nu de brunette met haar man Wesley Sneijder naar Istanboel is verhuisd, lonkt het acteren in een tv-serie.

'Er spelen wel een aantal dingen', verklapt Yolanthe glimlachend voor de camera van RTL Boulevard. De actrice bracht een bliksembezoek aan Amsterdam als ambassadeur van de Stichting Kindermisbruik.

'Er ligt nog niks echt vast wat ik kan vertellen, maar ik ben wel van plan iets te gaan doen op Turkse televisie. Er zijn mogelijkheden nu, maar het kost allemaal een beetje tijd om mijn draai te vinden want er is nog heel veel werk wat loopt en wat ik nog moet afronden', gaat Yolanthe verder.

Morgen vliegt ze terug naar Istanboel om mee te lopen in de Istanboel Fashion Week. 'Dat is heel intensief, met campagnes enzo', bekent ze. Bovendien is er nog de zorg voor Jessey Sneijder, de zoon van Wesley. 'Ik ga hem straks uit school halen en hij vliegt mee naar Istanboel', legt ze uit. 'Het is plakken en meten, maar uiteindelijk zijn we gezond en gelukkig.'
  zondag 17 maart 2013 @ 16:11:41 #2
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_124167264
Dan kan ze niet meer uit de kleren zeker.
Helemaal super.
  Donald Duck held zondag 17 maart 2013 @ 16:13:10 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_124167316
Talentloze golddigger.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_124167354
quote:
10s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:11 schreef Kyubey het volgende:
Dan kan ze niet meer uit de kleren zeker.
Ze is al uit de kleren gegaan tijdens een fashionshow in Istanbul. In Turkije lopen de vrouwen vaak uitdagender rond dan in Nederland.
pi_124167375
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Talentloze golddigger.
Wat een jaloers gebitch van jouw zijde.
pindazakje
pi_124167473
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:14 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Wat een jaloers gebitch van jouw zijde.
Hij is een grote fan van Jan Smit.
pi_124186612
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 16:13 schreef polderturk het volgende:

[..]

Ze is al uit de kleren gegaan tijdens een fashionshow in Istanbul. In Turkije lopen de vrouwen vaak uitdagender rond dan in Nederland.
Zelfs de hoofddoek dragende vrouwen soms :)
pi_124207638
Maar goed ik had niet anders verwacht want het is een ondernemend typje naast het zijn van een golddigger. Daarbij heeft ze wel de uiterlijke kenmerken van een jonge Turkse als je goed kijkt.

Nee, Yolanthe gaat het i.c.m. haar taallessen Turks goed doen daar in Turkije.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2013 15:18:40 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')