Trusten Whiskquote:Op zondag 17 maart 2013 06:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Truste Toek![]()
Trusten andere "slapers"
Hahahahahaha dat kloptquote:Op zondag 17 maart 2013 05:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach je bent iig gewend aan "niet heel dun"
*counting my blessings*
Inderdaad.quote:Op zondag 17 maart 2013 05:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar vrouwen die scoren zijn hoeren... Afgunstige sukkels..
Niks maar als ie dat wil zal ie toch minsten miljonair moeten zijn anders trapt een chick van 25 daar echt niet in.quote:Op zondag 17 maart 2013 04:47 schreef arjan1212 het volgende:
Ja een dikke kale man van 45 wil gewoon een vriendin van 25 met dikke tieten , wat is daar mis mee?
Schoonheid is subjectief. Waarom zou hij niks mogen zeggen? Omdat je hem minder mooi vindt dan haar? Het is misschien niet netjes, maar je argument is zwak. Dan zou ik dus ook niks mogen zeggen over de kras in de Ferrari van mijn buurman, omdat ik zelf maar een Mercedes rij.quote:Op zondag 17 maart 2013 04:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het gaat niet eens over mij.. Meer over wat ik heb zien gebeuren de afgelopen tig jaar... En dat was niet fraai.. Bijv. een spuuglelijke man van zo rond de 50, met een drankneus en bijbehorende bierbuik lui zittend op een kruk, die dacht dat hij wel ff commentaar kon hebben op een vrouw die net geen anorexia had... Waar haal je het gore lef vandaan denk ik dan..
Charly Luske vind jij knap?quote:Op zondag 17 maart 2013 04:51 schreef arjan1212 het volgende:
Ben jij een soort Tanja Jess... op je 33ste met een knap jongetje van 21 trouwen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |