Als je in Chrome een bepaalde extensie download en aanzet dan kan het wel. Ik ben alleen nu niet thuis om te zien welke.quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:54 schreef Dos37 het volgende:
Hmm kan hem nog niet op internet vinden. Hopelijk komt ie er nog wel op want iPlayer werkt hier (natuurlijk) niet
quote:Op zondag 18 augustus 2013 10:54 schreef Dos37 het volgende:
Hmm kan hem nog niet op internet vinden. Hopelijk komt ie er nog wel op want iPlayer werkt hier (natuurlijk) niet
https://mediahint.com/quote:Op zondag 18 augustus 2013 11:05 schreef alors het volgende:
[..]
Als je in Chrome een bepaalde extensie download en aanzet dan kan het wel. Ik ben alleen nu niet thuis om te zien welke.
quote:
quote:Match of the Day running order - tonight at 10.20pm.
1.Fulham/Arsenal, 2.Stoke/Crystal Palace, 3.Villa/Liverpool, 4.Hull/Norwich, 5.Southampton/Sunderland, 6.Everton/West Brom, 7.Newcastle/West Ham
BBC1quote:
Sinds zijn contract bij Milan was afgelopen en hij ging meetrainen met Arsenal.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sinds wanneer is Flamini er weer?
Hij moet oppassen, straks sturen ze hem weg...quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Di Canio gaat geen vrienden worden met de scheids.
Zijn gebruikelijke groet kennende weet ik wel waarheenquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Hij moet oppassen, straks sturen ze hem weg...
Ik had vaag het idee dat Sagna Altidore tegenhield.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik was wat verbaasd over het commentaar op de BBC over de afgekeurde 'goal' van Sunderland. De aanvaller duwde de verdediger van Arsenal opzij en de commentator vond het onterecht dat die goal werd afgekeurd.
Ik heb even 'teruggespoeld', Sagna begon met het duwen op het moment dat Altidore wilde starten. Ik moet toegeven dat er toch iets voor valt te zeggen om niet af te fluiten op basis van het feit dat Sagna begon en dat je moeilijk elke keer dat zoiets gebeurt kan affluiten (het zou antivoetbal faciliteren). Duidelijk een geval van een verdediger die weet dat de aanvaller sneller is en daarom de aanvaller wat probeert te vertragen bij het starten. Maar ja, wat Altidore aan het einde van die actie deed klopt ook niet. Dilemma.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik had vaag het idee dat Sagna Altidore tegenhield.
Arsenal heeft Diaby, dus de titel kan hun nauwelijks ontgaan.quote:Op zondag 15 september 2013 00:13 schreef alors het volgende:
Denken dat Spurs hoger eindigen dan Arsenal
Hij kan wel een Just For Men gebruiken ja.quote:Op zondag 15 september 2013 00:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zijn haar is sinds Andorra weer 50 tinten meer grijs geworden.
Om zijn nieuwe haarimplantaten te beschermen.quote:Op zondag 15 september 2013 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom heeft Rooney een helm op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |