met wie is ze om gedraaid?quote:
ken ik nietquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:46 schreef supersof het volgende:
Ik weet het al
http://www.net5.nl/progra(...)ret-natasha-charissa
Peking Express is echt vetquote:
ja hequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
Sof, serieus, wat een sneu programma dat Cheat On Me....
Wat gebeurt er in dat programma dan? Klinkt sowieso al klachtwaardigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:51 schreef JRRY het volgende:
Sof, serieus, wat een sneu programma dat Cheat On Me....
dit is RTL5, net zo sneu maar RTL5 heeft Barbie en Jill en Brittquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
Net 5
Vooral van die debiele programma's als 'Achter gesloten deuren'
Ja het is best vaag. Maar tien stellen gaan samen een spel in en worden met andere mensen gekoppeld en moeten dan met hun een nep relatie aan gaan ofzoquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat gebeurt er in dat programma dan? Klinkt sowieso al klachtwaardig
najaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja het is best vaag. Maar tien stellen gaan samen een spel in en worden met andere mensen gekoppeld en moeten dan met hun een nep relatie aan gaan ofzo
Waarom zou je daar aan mee willen doen?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja het is best vaag. Maar tien stellen gaan samen een spel in en worden met andere mensen gekoppeld en moeten dan met hun een nep relatie aan gaan ofzo
RTL 5, Net 5, een pot natquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
dit is RTL5, net zo sneu maar RTL5 heeft Barbie en Jill en Britt
ja toch?quote:
RTL is slecht, SBS is gruwelijk slechtquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
het verschil is dat het ene rtl is en het andere sbs, rtl is goed en sbs is slecht.
ooook goedquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
RTL is slecht, SBS is gruwelijk slecht
ze zeggen allemaal: Ja ik ga wel ver voor die 35.000 euroquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je daar aan mee willen doen?___
ja, godsamme, een hetero man die sekst met een man voor maar 35.000 euro. dan ben je soweiso wel bi.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ze zeggen allemaal: Ja ik ga wel ver voor die 35.000 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |