chrome crashtequote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
moet je eens het begin kijkende uitleg enzo
http://www.rtl.nl/xl/#/u/2c022897-ad5a-3afe-8791-f4a3af028996
Ik vind deze echt heel leukquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is er geen betere voor op de rode loper Jer
ja voor indie moet je al vaak via de website van de artiest gaan bestellen, is te onbekend voor in een platenzaakquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:37 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik heb er ook een hele zooi boven liggen, maar is voornamelijk indie shit
ook nog wat classics, doe maar, foreigner, guns n roses etc
Ik vind die foto van de Vogue wel erg tofquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind deze echt heel leuk
Als je meer van jurken houdt, ja, genoeg.
ik bedoel meer als in zwoele muziekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja voor indie moet je al vaak via de website van de artiest gaan bestellen, is te onbekend voor in een platenzaak
ja vind ik ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind die foto van de Vogue wel erg tof
Jahe, maar die issue van deze maand waar ze ook op de kuffer staat, is ook leuk maar minder mijn smaak, net een huisvrouw (wat ze nu ook isquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind die foto van de Vogue wel erg tof
ik heb hele kleine orenquote:
Vond die ander inderdaad ook (veel) leukerquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jahe, maar die issue van deze maand waar ze ook op de kuffer staat, is ook leuk maar minder mijn smaak, net een huisvrouw (wat ze nu ook is)
[ afbeelding ]
16 and pregnant?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
jer waar kennen we haar van ook alweer?
hey i am transgenderquote:Op zaterdag 16 maart 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[ afbeelding ]
jer waar kennen we haar van ook alweer?
nooit op gelet eigenlijkquote:
nee ff serieusquote:
e heeft in een interview gezegd dat ze daar het minst trots op is en daarom haar oren meestal bedekt houdt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |