PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat ik je heel veel teams zie maken in Futhead en het lijkt net of je nooit spelers koopt om er mee te spelenquote:
vandermar stylequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Omdat ik je heel veel teams zie maken in Futhead en het lijkt net of je nooit spelers koopt om er mee te spelen
dan heb je het misquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Omdat ik je heel veel teams zie maken in Futhead en het lijkt net of je nooit spelers koopt om er mee te spelen
Walker, meeste pacequote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef ThadCastle het volgende:
De beste BPL verdediger in een 4atb formatie is?
Walker op 7 chem?quote:
van de spelers waar ik mee heb gespeeld, denk ik IF Skrtelquote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef ThadCastle het volgende:
De beste BPL verdediger in een 4atb formatie is?
CB
Kijk ik wil dit afmaken. Maar Terry is echt te traag. PSV CB's kunnen alleen Derijck en Bouma (Zanka en Marcelo zitten in het andere team). Ivanovic krijgt slechts 5 chem als CB. Bruma krijgt ook geen chem. Dus moet ik wel voor een BPL verdediger gaan..quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:17 schreef vandermar het volgende:
[..]
Walker op 7 chem?
Anders Kaboul of Kompany
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk ik wil dit afmaken. Maar Terry is echt te traag. PSV CB's kunnen alleen Derijck en Bouma (Zanka en Marcelo zitten in het andere team). Ivanovic krijgt slechts 5 chem als CB. Bruma krijgt ook geen chem. Dus moet ik wel voor een BPL verdediger gaan..
Chelsea wordt ook niet gelinkt met andere CB's. Ja Lovren maar dat schiet ook niks opDoe Mikel CB danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of Ince
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Kijk ik wil dit afmaken. Maar Terry is echt te traag. PSV CB's kunnen alleen Derijck en Bouma (Zanka en Marcelo zitten in het andere team). Ivanovic krijgt slechts 5 chem als CB. Bruma krijgt ook geen chem. Dus moet ik wel voor een BPL verdediger gaan..
Chelsea wordt ook niet gelinkt met andere CB's. Ja Lovren maar dat schiet ook niks opIk zou voor psv verdedigers gaan. Hoewel je dan geen 9 chem hebt, krijg je wel een enorme boost aan kwaliteit in je team.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
5chem en Ince lijkt me niet zo goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |