abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124132400

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124132750
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dating site's kunnen erg leuk zijn. Je hebt niks aan lekker ruiken, spontaan binnen komen, oog contact, uitstraling, lichaamstaal, aanraken enz. Dus alles wat je normaal gebruikt bij versieren is opeens niet meer onderdeel van het versieren. Dat is even tegenvallen maar je moet dus opeens heel anders gaan versieren. En het snelle versieren van de kroeg werkt ook al niet want het tempo op een datingsite is stukken lager. Wat normaal je comfortzone is, werkt opeens niet meer. Foto is ook niet het belangrijkste want net als iedereen zal je wel je aller beste foto gebruiken :D

Dat is echt iets leuks om te ervaren eerlijk is eerlijk. En h is iets wat je tussen door kunt doen. Bus, trein, in de wachtkamer of zelfs tijdens het poepen bewijs van spreken.

[..]

wat ik bedoelde is dat hele versieren en zoveel mogelijk vrouwen krijgen net als het nachtleven 1 grote luchtbel is. Uit eindelijk kom je er achter dat zoveel mogelijk vrouwen versieren helemaal niet zo belangrijk is. En je helemaal niet zoveel vrouwen nodig hebt om het leuk te hebben. Zoals je het hier neer zette komt het over dat je dus vrouwen nodig hebt om het leuk te hebben. En het hele nachtleven is ook 1 grote luchtbel. Het is een land van fake. Iedereen kan zijn die hij wilt zijn, je kan je afvragen wie zo een persoon werkelijk nou is. En daar kom je ook niet achter tijdens versieren.

Daar was ik na al die jaren wel klaar mee, er zijn belangrijkere dingen dan dat. Nu ga ik naar de kroeg met vrienden voor de gezelligheid of naar een club voor de muziek en bepaalde dj's. En of die zaal vol staat met alleen mannen of niet. Dat boeit mij helemaal niks. Dat sluit natuurlijk niet uit dat ik wanneer ik een leuke vrouw zie daar gerust op af stapt.

En dat is wat het moet zijn naar mijn mening. Vrouwen moeten geen doel zijn van je avondje stappen. Het moet bijzaak zijn die het extra leuk maken. Een soort van bonus. Wanneer het MOETEN gaat worden gaat het je alleen maar tegen werken. Dan zal je zien dat contact maken met vrouwen opeens stukken makkelijker gaat worden en uit eindelijk gaat het zelfs allemaal van zelf zonder er over na te denken.
Sorry, ik lees hier erg veel "comfort zone" uit. Ik ken het online gamen wel, had er 100+ dates uit gehaald en een stuk of 300 msn contacten / telefoon nummers. De helft kan je copy pasten vanuit een tekst bestandje, zo onpersoonlijk is het internet daten opzich. Er is niets comfortabeler dan vrouwen versieren "terwijl je zit te poepen" ;)

Wat helpt is om het op vrouwen afstappen zelf leuk te maken en avontuurlijk voor jezelf. Het is juist overigens een leuke uitdaging om vrouwen vanuit het nachtleven van een land van fake naar de werkelijkheid te gooien. Dan hou je ze voor de langere termijn en heeft het meer betekenis. Hier heb je info erover, hoe je ervoor zorgt dat het niet zo oppervlakkig wordt:

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 16:57:31 #3
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124133388
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Sorry, ik lees hier erg veel "comfort zone" uit. Ik ken het online gamen wel, had er 100+ dates uit gehaald en een stuk of 300 msn contacten / telefoon nummers. De helft kan je copy pasten vanuit een tekst bestandje, zo onpersoonlijk is het internet daten opzich. Er is niets comfortabeler dan vrouwen versieren "terwijl je zit te poepen" ;)
het enige wat je nu doet is je eigen idee te bevestigen. Helaas voor je staat dit los van de werkelijkheid en zit je er dus naast. Alles wat je gebruikt tijdens face to face versieren is opeens niet meer onderdeel van het versieren. Je moet dus een volledige nieuwe andere aanpak van versieren verzinnen om een zelfde resultaat te behalen. Iets wat je zelf eigen gemaakt hebt en je makkelijk af gaat werkt kennelijk niet meer. dus moet je buiten die comfort zone stappen . Zeker bij de vrouwen tussen de 27 en 33 jaar. Die zijn namelijk niet meer zo naïef en trappen niet zomaar meer in het standaard verhaaltje. Die prikken zo door je heen.

Het lijkt er op dat jij net als vele anderen dating site's weg wuiven als een plaats voor mensen die niet in het dagelijks leven durven af te stappen op een persoon en ze durven te versieren. Dat is heel lang het imago wat een dating site had. Mensen die niet kunnen of durven te versieren zitten op een dating site. Ik heb dat niet nodig, want ik kan in het dagelijks leven versieren mentaliteit. Zo dacht ik vroeger ook, maar na het zelf te gaan doen blijkt het toch net even anders te zijn. Een dating site is een leuk extra middel. Het is niet het enige juiste of het alles oplossende middel.

quote:
Wat helpt is om het op vrouwen afstappen zelf leuk te maken en avontuurlijk voor jezelf. Het is juist overigens een leuke uitdaging om vrouwen vanuit het nachtleven van een land van fake naar de werkelijkheid te gooien. Dan hou je ze voor de langere termijn en heeft het meer betekenis. Hier heb je info erover, hoe je ervoor zorgt dat het niet zo oppervlakkig wordt:

waarom ga je nu opeens mij tips geven? Waar komt toch die enorme dwang vandaan om iedereen maar te pushen het zelfde te doen of laten doen als dat wat jij doet?

Ik heb er niet om gevraagd, ik wil helemaal niet zoveel mogelijk vrouwen versieren. En ik heb ze ook niet nodig voor dagelijks vermaak. Het is leuk dat jij dat anders ervaart of vind, en dat is prima. Maar stop met mensen iets opdringen ;)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124133443
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:57 schreef ook_gek het volgende:
Maar stop met mensen iets opdringen ;)
dat je zo serieus op hem ingaat. heb je die cijfers gelezen die hij noemt? 300+, 100+ c/p van hele lijsten. tuuuuuurlijk.

dit hele topic wordt hierdoor verneukt. vind ik dan.
pi_124133490
Ik heb eindelijk de video afgekeken die hier een tijdje geleden werd gepost:

quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Alles werkt man. Die ''pickup'' community is er net zo goed in Nederland. Als ik jou was zou ik dit filmpje kijken. Ongelooflijke baas die alles uitlegt: van openen tot in bed krijgen.

Het is misschien een beetje shocking als je nog nooit een vrouw hebt aangesproken in de kroeg, maar duidelijker dan dit heb ik het nog nooit gezien. Ga hier mee aan de slag, spreek 10 vrouwen per avond aan, en je wordt er vanzelf goed in. Key is om veel ervaring te krijgen, en er aan gewend te raken om je comfortzone te pushen. Resultaten komen dan vanzelf ;)
Ik moet zeggen dat, ondanks dat de nadruk toch niet helemaal lekker ligt, het verhaal dat wordt verteld eigenlijk een heel begrijpelijk verhaal is waar elementen inzitten die zeker de moeite waard zijn om mee te nemen bij alle interacties met vrouwen.
pi_124133629
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat, ondanks dat de nadruk toch niet helemaal lekker ligt, het verhaal dat wordt verteld eigenlijk een heel begrijpelijk verhaal is waar elementen inzitten die zeker de moeite waard zijn om mee te nemen bij alle interacties met vrouwen.
zonder gezien te hebben weet ik nu al wat er zo ongeveer gesteld wordt.
quote:
spreek veel vrouwen aan, hoe meer hoe beter want ervaring. daarna moet je "cocky en funny" zijn, en juist niet aardig maar eerder richting grof en beledigend, want dan laat je zien een vent te zijn die vrouwen niet nodig heeft oid ( :')! ).
zulks een bullshit bedoeld voor onzekere nerds die geen natuurlijke houding hebben jegens vrouwen en daarom zich een of andere dwaze houding aanmeten. en ja, als je in een jaar 500 vrouwen aanspreekt zullen er best wel een of twee tussen zitten die enorm onzeker zijn of wanhopig of sletterig dus succes gegarandeerd.

je moet je alleen afvragen of het op een dergelijke manier zin heeft. ik vind het vooral heel dommig staan. en lach dat soort figuren uit.
pi_124133826
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:59 schreef dawg het volgende:

[..]

dat je zo serieus op hem ingaat. heb je die cijfers gelezen die hij noemt? 300+, 100+ c/p van hele lijsten. tuuuuuurlijk.

dit hele topic wordt hierdoor verneukt. vind ik dan.
Ik ben er verbaasd over dat je dat zo veel vind. Met drie tekst berichten per persoon kan je 10 telefoon nummers per dag verzamelen op social media. Een maat van me verzamelt soms +20 telefoon nummers overdag op straat. Die 100 dates is echt een lachertje vergeleken met hem. Jouw afschuw en ongefundeerde ongeloof is puur een zelf verdedigingsmechanisme dat je zelf "goed bezig bent".

Leer tips aan te nemen van mensen die er dagelijks mee bezig zijn met versieren, zo leer ik het ook. Ik weet dat er mensen zijn die het veel beter kunnen dan ik, en daar leer ik van. Daarom sta ik ook open voor tips van mensen die er hard mee bezig zijn en veel ervaring hebben.
pi_124133886
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:57 schreef ook_gek het volgende:

[..]

het enige wat je nu doet is je eigen idee te bevestigen. Helaas voor je staat dit los van de werkelijkheid en zit je er dus naast. Alles wat je gebruikt tijdens face to face versieren is opeens niet meer onderdeel van het versieren. Je moet dus een volledige nieuwe andere aanpak van versieren verzinnen om een zelfde resultaat te behalen. Iets wat je zelf eigen gemaakt hebt en je makkelijk af gaat werkt kennelijk niet meer. dus moet je buiten die comfort zone stappen . Zeker bij de vrouwen tussen de 27 en 33 jaar. Die zijn namelijk niet meer zo naïef en trappen niet zomaar meer in het standaard verhaaltje. Die prikken zo door je heen.

Het lijkt er op dat jij net als vele anderen dating site's weg wuiven als een plaats voor mensen die niet in het dagelijks leven durven af te stappen op een persoon en ze durven te versieren. Dat is heel lang het imago wat een dating site had. Mensen die niet kunnen of durven te versieren zitten op een dating site. Ik heb dat niet nodig, want ik kan in het dagelijks leven versieren mentaliteit. Zo dacht ik vroeger ook, maar na het zelf te gaan doen blijkt het toch net even anders te zijn. Een dating site is een leuk extra middel. Het is niet het enige juiste of het alles oplossende middel.

[..]

waarom ga je nu opeens mij tips geven? Waar komt toch die enorme dwang vandaan om iedereen maar te pushen het zelfde te doen of laten doen als dat wat jij doet?

Ik heb er niet om gevraagd, ik wil helemaal niet zoveel mogelijk vrouwen versieren. En ik heb ze ook niet nodig voor dagelijks vermaak. Het is leuk dat jij dat anders ervaart of vind, en dat is prima. Maar stop met mensen iets opdringen ;)
Je bent nog steeds op zoek naar die "ware", try something new :) Je hoeft niet eens 99999 vrouwen te benaderen, als je maar iets nieuws probeert om de zoveel tijd.
pi_124133952
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben er verbaasd over dat je dat zo veel vind. Met drie tekst berichten kan je 10 telefoon nummers per dag verzamelen op social media. Een maat van me verzamelt soms +20 telefoon nummers overdag op straat. Die 100 dates is echt een lachertje vergeleken met hem. Jouw afschuw en ongefundeerde ongeloof is puur een zelf verdedigingsmechanisme dat je zelf "goed bezig bent".

Leer tips aan te nemen van mensen die er dagelijks mee bezig zijn met versieren, zo leer ik het ook. Ik weet dat er mensen zijn die het veel beter kunnen dan ik, en daar leer ik van. Daarom sta ik ook open voor tips van mensen die er hard mee bezig zijn en veel ervaring hebben.
dat gezever van jou altijd over kwantiteit is gewoon onzin in mijn ogen. ik ben goed bezig omdat ik (zelf vind uiteraard) dat ik tenminste authentiek ben, mezelf ben en blijf en niet de godsganse dag bezig ben met vrouwen versieren en nummers verzamelen, dat vind ik namelijk best wel armoedig, als je een dergelijke bewijsdrang hebt zoals jij die lijkt te hebben.

en waarom ik nog steeds zo op jou reageer komt omdat je bijna als een fundamentalist overkomt, zo extreem gefixeerd op dat ene doel.

en waarom zou ik mezelf moeten vergelijken met anderen? ik heb schijt aan hoeveel wijven andere mannen versieren, om het maar plat te formuleren. dat interesseert me echt nog minder dan niks. dat jij dat wel doet toont al aan hoe onzeker je eigenlijk bent.

en fijn voor die maat van je. waarschuw hem even dat het geheugen op zijn telefoon eindig is en spoedig vol zal zijn als ie zo doorgaat met nummers verzamelen. :7
pi_124134358
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:17 schreef dawg het volgende:

[..]

dat gezever van jou altijd over kwantiteit is gewoon onzin in mijn ogen. ik ben goed bezig omdat ik (zelf vind uiteraard) dat ik tenminste authentiek ben, mezelf ben en blijf en niet de godsganse dag bezig ben met vrouwen versieren en nummers verzamelen, dat vind ik namelijk best wel armoedig, als je een dergelijke bewijsdrang hebt zoals jij die lijkt te hebben.

en waarom ik nog steeds zo op jou reageer komt omdat je bijna als een fundamentalist overkomt, zo extreem gefixeerd op dat ene doel.

en waarom zou ik mezelf moeten vergelijken met anderen? ik heb schijt aan hoeveel wijven andere mannen versieren, om het maar plat te formuleren. dat interesseert me echt nog minder dan niks. dat jij dat wel doet toont al aan hoe onzeker je eigenlijk bent.

en fijn voor die maat van je. waarschuw hem even dat het geheugen op zijn telefoon eindig is en spoedig vol zal zijn als ie zo doorgaat met nummers verzamelen. :7
Je lijkt zelf een gevangene van je eigen image. Het enige wat ik wil meegeven is openminded zijn en niet vastroesten op je plek. Daarom reageer je zo heftig op me, je hoeft mijn advies niet aan te nemen, sommige dingen passen ook niet bij jou en wel weer bij mij. Who cares :)

Je moet juist authentiek zijn, vrouwen hebben het zeer snel door als je niet authentiek bent. Daar zit geen verschil tussen van wat jij zegt en ik zeg. Maar probeer je eigen ego soms opzij te gooien. Als je ziet dat persoon A veel makkelijker iets krijgt dan jezelf, is het goed om naar jezelf te kijken en kijken wat je verkeerd doet. Soms moet je accepteren dat er iets is waar je aan kunt werken.

Dat is zo'n beetje het grootste probleem, veel mensen willen nergens aan werken of moeite doen. Vooral niet met versieren, want dan komt de eigen ego in gevaar en self-image.
pi_124134460
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je lijkt zelf een gevangene van je eigen image. Het enige wat ik wil meegeven is openminded zijn en niet vastroesten op je plek. Daarom reageer je zo heftig op me, je hoeft mijn advies niet aan te nemen, sommige dingen passen ook niet bij jou en wel weer bij mij. Who cares :)

Je moet juist authentiek zijn, vrouwen hebben het zeer snel door als je niet authentiek bent. Daar zit geen verschil tussen van wat jij zegt en ik zeg. Maar probeer je eigen ego soms opzij te gooien. Als je ziet dat persoon A veel makkelijker iets krijgt dan jezelf, is het goed om naar jezelf te kijken en kijken wat je verkeerd doet. Soms moet je accepteren dat er iets is waar je aan kunt werken.

Dat is zo'n beetje het grootste probleem, veel mensen willen nergens aan werken of moeite doen. Vooral niet met versieren, want dan komt de eigen ego in gevaar en self-image.
je maakt nog steeds dezelfde denkfout die ik niet nog eens ga toelichten. doe maar wat moeite, zoals je zelf zegt, om begrijpend te leren lezen.

verder heeft het weinig zin om er verder op in te gaan gezien de aannames die je allemaal doet. :')
pi_124134466
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:06 schreef dawg het volgende:

[..]

zonder gezien te hebben weet ik nu al wat er zo ongeveer gesteld wordt.

[..]

zulks een bullshit bedoeld voor onzekere nerds die geen natuurlijke houding hebben jegens vrouwen en daarom zich een of andere dwaze houding aanmeten. en ja, als je in een jaar 500 vrouwen aanspreekt zullen er best wel een of twee tussen zitten die enorm onzeker zijn of wanhopig of sletterig dus succes gegarandeerd.

je moet je alleen afvragen of het op een dergelijke manier zin heeft. ik vind het vooral heel dommig staan. en lach dat soort figuren uit.
Mwaah, volgens mij niet. De belangrijkste aantekeningen die ik erbij heb gemaakt:

• Minimaliseer de tijd tot het aanspreken
- - - - • Openingszin maakt niet uit, niet over nadenken
- - - - • Spreek eerst aan en denk dan pas na over hoe je moet reageren op de reactie
- - - - • Voelt ze zich ongemakkelijk en zet een stap achteruit, zet dan ook een stap terug, maar blijf de interactie voortzetten
• Zorg ervoor dat je vanaf het eerste moment dat je contact maakt de context van de interactie goed zet:
- - - - • Laat open en bloot zien wat je intenties zijn, probeer deze niet te verbergen
- - - - • Fysiek contact vanaf het begin, als je dat niet gedaan hebt dan is het raar als je ermee begint
- - - - • Zorg ervoor dat je heel dichtbij gaat staan als je met haar praat
- - - - • Ontspannen blik, maar wel intensief oogcontact maken
• Manier van praten: (lastig in een tekstuele samenvatting)
- - - - • Lage toon, naar hogere toon aan het einde van de zin
- - - - • Neutraal/nerveus
- - - - • Juiste manier: Hogere toon naar laag. Dit klinkt meer als commando's/uitdagingen en lijkt op hoe je met je vrienden zou praten.
• Filter niet hoe je je gedraagt, maar gedraag je authentiek zoals je bent
- - - - • Vrouwen proberen je te testen, juist als ze twijfelen of je wel authentiek bent. Wees jezelf.
- - - - • Gedachten, woorden en acties moeten gelijk zijn. Probeer je niet anders voor te doen dan je bent of je voelt. Je mag je best moe voelen bijvoorbeeld.
• Maak je nooit druk over de uitkomsten van wat je doet.
- - - - • Voel je niet goed vanwege haar reactie, maar voel je goed omdat je een actie onderneemt die goed is.
- - - - • Creëer altijd een situatie waarin ze op jou reageert en zorg ervoor dat je niet op haar reageert.
- - - - • Zorg ervoor dat ze in je investeert. Zeg bijvoorbeeld: "Als je weg wil kan je gaan". Hiermee creëer je de mogelijkheid om in je te investeren.
- - - - • Zorg ervoor dat je haar wegdraait van haar vrienden en probeer haar naar andere plekken mee te nemen. Zorg dat je de enige constante factor bent.
• Als je haar nummer vraagt, maak het dan echt heel erg duidelijk dat je echt van plan bent om iets met haar te doen. Begin bijvoorbeeld voordat je om het nummer vraagt over de mogelijkheid om morgen ergens koffie te gaan drinken.
- - - - • Bespreek de logistiek van die afspraak zo snel en goed mogelijk. Haar emoties veranderen, dus je wil zoiets zo ver mogelijk regelen terwijl ze nog tegenover je staat en niet aan de andere kant van de telefoon.
- - - - • Ga er niet vanuit dat als je haar weer ziet de interactie verder gaat waar deze was gebleven, haar emoties veranderen.
• Als je het nummer krijgt, stuur haar dan gelijk een sms. Je bent dan niet meer een willekeurig nummer en kan haar later of de volgende dag sms'en
pi_124134492
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:01 schreef benzin het volgende:

[..]

:D

Ik zei je toch dat je naar PUA filmpjes op youtube moest gaan kijken? :D

Maar neehee, ik werd gewoon steevast genegeerd door onze manneke Benzin! :(
Nee, mijn adviezen waren niet eens de moeite waard om op te reageren :')

Ben benieuwd wat Benzin's volgende stap zal zijn...

Edit:Spuit11, aantekeningen maken dus.
pi_124134621
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Mwaah, volgens mij niet. De belangrijkste aantekeningen die ik erbij heb gemaakt:

• Minimaliseer de tijd tot het aanspreken
- - - - • Openingszin maakt niet uit, niet over nadenken
- - - - • Spreek eerst aan en denk dan pas na over hoe je moet reageren op de reactie
- - - - • Voelt ze zich ongemakkelijk en zet een stap achteruit, zet dan ook een stap terug, maar blijf de interactie voortzetten
• Zorg ervoor dat je vanaf het eerste moment dat je contact maakt de context van de interactie goed zet:
- - - - • Laat open en bloot zien wat je intenties zijn, probeer deze niet te verbergen
- - - - • Fysiek contact vanaf het begin, als je dat niet gedaan hebt dan is het raar als je ermee begint
- - - - • Zorg ervoor dat je heel dichtbij gaat staan als je met haar praat
- - - - • Ontspannen blik, maar wel intensief oogcontact maken
• Manier van praten: (lastig in een tekstuele samenvatting)
- - - - • Lage toon, naar hogere toon aan het einde van de zin
- - - - • Neutraal/nerveus
- - - - • Juiste manier: Hogere toon naar laag. Dit klinkt meer als commando's/uitdagingen en lijkt op hoe je met je vrienden zou praten.
• Filter niet hoe je je gedraagt, maar gedraag je authentiek zoals je bent
- - - - • Vrouwen proberen je te testen, juist als ze twijfelen of je wel authentiek bent. Wees jezelf.
- - - - • Gedachten, woorden en acties moeten gelijk zijn. Probeer je niet anders voor te doen dan je bent of je voelt. Je mag je best moe voelen bijvoorbeeld.
• Maak je nooit druk over de uitkomsten van wat je doet.
- - - - • Voel je niet goed vanwege haar reactie, maar voel je goed omdat je een actie onderneemt die goed is.
- - - - • Creëer altijd een situatie waarin ze op jou reageert en zorg ervoor dat je niet op haar reageert.
- - - - • Zorg ervoor dat ze in je investeert. Zeg bijvoorbeeld: "Als je weg wil kan je gaan". Hiermee creëer je de mogelijkheid om in je te investeren.
- - - - • Zorg ervoor dat je haar wegdraait van haar vrienden en probeer haar naar andere plekken mee te nemen. Zorg dat je de enige constante factor bent.
• Als je haar nummer vraagt, maak het dan echt heel erg duidelijk dat je echt van plan bent om iets met haar te doen. Begin bijvoorbeeld voordat je om het nummer vraagt over de mogelijkheid om morgen ergens koffie te gaan drinken.
- - - - • Bespreek de logistiek van die afspraak zo snel en goed mogelijk. Haar emoties veranderen, dus je wil zoiets zo ver mogelijk regelen terwijl ze nog tegenover je staat en niet aan de andere kant van de telefoon.
- - - - • Ga er niet vanuit dat als je haar weer ziet de interactie verder gaat waar deze was gebleven, haar emoties veranderen.
• Als je het nummer krijgt, stuur haar dan gelijk een sms. Je bent dan niet meer een willekeurig nummer en kan haar later of de volgende dag sms'en
ja, leuk, maar de strekking is natuurlijk hetzelfde. daarnaast staan er enkele dingen in die er net zo goed voor kunnen zorgen dat ze je als een enge wanhopige sufkut gaat beschouwen.

onzin dus. als er een handleiding zou zijn die zou werken, onder alle omstandigheden en ongeacht de persoonlijkheid en het karakter van iemand, zou er niemand single zijn. geloof je het zelf?
  zaterdag 16 maart 2013 @ 17:39:44 #15
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124134727
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:29 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben internet date er bij gaan doen als iets extra's. Als iets nieuws dus. En toch zit ik dan vastgeroest zeg je? Vreemde redenering.

quote:
Het grote verschilt tussen jou en mij is vrij simpel hoor. Jij wilt zoveel mogelijk vrouwen versieren en daar beter en beter in worden. En ik dus niet. Die tijd heb ik gehad, ik heb er onwijs van genoten en dankbaar gebruik van gemaakt. En iedereen zal dat moeten mee maken. Maar zoals aangegeven, daar ben ik overheen en heb aan dat soort dingen geen behoefte meer.

quote:
Oh zeker mee eens, mensen durven vaak niet verder te kijken dan hun neus lang is. Qua date of andere dingen. Ik ben type latje altijd hoger leggen, alles kan beter. En wat een ander daar van vind boeit mij echt niet. Maar het moet iets zijn wat ik zelf wil.

En daar behoort vaak en genadeloos hard onderuitgaan bij. En daar moet je van leren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124134742
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:36 schreef dawg het volgende:

[..]

ja, leuk, maar de strekking is natuurlijk hetzelfde. daarnaast staan er enkele dingen in die er net zo goed voor kunnen zorgen dat ze je als een enge wanhopige sufkut gaat beschouwen.

onzin dus. als er een handleiding zou zijn die zou werken, onder alle omstandigheden en ongeacht de persoonlijkheid en het karakter van iemand, zou er niemand single zijn. geloof je het zelf?
Ik zou zeggen, laat het hem gewoon uitproberen! :Y
pi_124134970
quote:
12s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, laat het hem gewoon uitproberen! :Y
Mee eens! En vooral zoiets "stoms" als dat je te ver af staat van haar of te dichtbij of een verkeerd stem gebruik kan echt super veel uitmaken. Soms zie je die dingen gewoon niet en moet je het van een buitenstaander horen of de vele feedback van vrouwen. Niemand is perfect en heeft altijd dingen waar diegene aan kan werken.
pi_124135100
quote:
19s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:36 schreef dawg het volgende:

[..]

Dit lijken me alleen maar dingen die goed werken. Ik heb alle slechte adviezen uit de video genegeerd.

Dit is (helaas) ook geen handleiding, het zijn wat aanknopingspunten.
pi_124135237
Weet je wat me opvalt aan Benzin? Hij zegt nooit dankjewel als iemand hem heeft geholpen!
Struktureel!
pi_124135333
Wat mij voornamelijk opvalt is dat hij nog geen professionele hulp gezocht heeft.
Rustig aan.
pi_124135376
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet je wat me opvalt aan Benzin? Hij zegt nooit dankjewel als iemand hem heeft geholpen!
Struktureel!
Ik kwam toch juist om te bedanken voor de video? :)
pi_124135383
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:56 schreef kingtoppie het volgende:
Wat mij voornamelijk opvalt is dat hij nog geen professionele hulp gezocht heeft.
Hij wilt het zelf proberen. Mjah, laat hem maar als hij dat zo graag wilt.
Ik wens hem in elk geval succes!
pi_124135433
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Hij wilt het zelf proberen. Mjah, laat hem maar als hij dat zo graag wilt.
Ik wens hem in elk geval succes!
Ik ook wel...
Wat je dan sowieso moet doen is niet denken met je emotie... Dat maakt je alles behalve constructief.
Rustig aan.
pi_124135444
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik kwam toch juist om te bedanken voor de video? :)
Je kwam alleen melding maken dat je (eindelijk!) een PUA filmpje hebt gekeken zonder iemand te bedanken. Vevolgens kwam je met je notities, nergens een dankjewel te bespeuren in al je posts ;(
pi_124135474
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 17:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ook wel...
Wat je dan sowieso moet doen is niet denken met je emotie... Dat maakt je alles behalve constructief.
Ben ik niet helemaal met je eens. Ik ga er vanuit dat het de bedoeling is dat je eerst gaat oefenen op je techniek en pas daarna je emoties erbij betrekt zodra je lekker in je vel zit! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')