abonnement Unibet Coolblue
pi_124501965
Ik weet ook nu al dat er bijvoorbeeld alleen maar heel geleidelijk dingen zullen veranderen. Nooit van een 'kleuterkamer' naar een 'puberkamer' ofzo.

Het is gewoon R's kamertje. daar komt over een jaartje ongeveer een groot bed in. Ooit zal er een bureautje inkomen en dus iets anders eruit moeten, een keer zal er een grotere kledingkast komen, misschien over een jaar of 5 ?, misschien 10?...

Langzaamaan zal dat kamertje meeveranderen. Misschien een dekbedovertrek dat te kinderlijk wordt op een gegeven moment. Maar dus niet ineens een grootse verandering.

Precies wat jij zegt Sannne, schilderingen enzo zijn ook heel bepalend. (En dus ook toe aan verandering op een gegeven moment).
  maandag 25 maart 2013 @ 21:31:01 #177
100412 mefke79
komt goed!
pi_124502409
Ik wil juist graag Tienus zijn kamer aanpassen omdat ik het blijf zien als Driekus zijn kamer. Het is sinds die tijd niet anders geworden, er ligt alleen een ander manneke in dat bedje. Dat bedje gaat er sowieso uit, schoonvader heeft een heel leuk bedje op de kop getikt in België, dat moet dan nog geschuurd worden. Hopelijk kunnen we het blank houden, lijkt me gaaf. En er moet eigenlijk een nieuwe vloer in, het laminaat komt al uit ons appartement en is nu toch wel een beetje op. Maar, ik ben al lang blij dat hij op het moment slaapt in die kamer, dus we gaan nu verzamelen en plannen en pas later dit jaar uitvoeren.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator maandag 25 maart 2013 @ 21:41:20 #178
5428 crew  miss_sly
pi_124503035
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:21 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Jee Miss, daar gaan jullie. Wat spannend hè.

Jongens, ik bedoel het niet als vraag om bevestiging, ik ben juist heel blij met de kamertjes. Ze voelen fijn, ik hou van de sfeer die er hangt. En in reactie op BE, er is werkelijk waar niks bijzonders te vinden, geen behang, geen muurschildering, geen thema, geen eenheid wat dat soort dingen betreft. En toch heel fijn. Dat bedoel ik.
Ik bedoelde het ook niet als bevestiging naar jou, maar echt als iets wat ik graag wil. Liefst dus niet een bed, kast en nachtkastje dat van dezelfde serie is en bij elkaar past ofzo. Gewoon leuke, mooie dingetjes die we her en der vinden, misschien een likje verf over, zoiets.

En ja, daar gaan we. Nou ja, volgend jaar, het huis moet nog gebouwd :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_124503140
Ja precies. :Y

Maar jullie hebben dus wel iets dan? En dan nu? Tijdelijk huren? Als je op die manier wilt inrichten, dan kan je er bij de eerste verhuizing nu al mee beginnen, toch?
  Moderator maandag 25 maart 2013 @ 21:45:24 #180
5428 crew  miss_sly
pi_124503272
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:43 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ja precies. :Y

Maar jullie hebben dus wel iets dan? En dan nu? Tijdelijk huren? Als je op die manier wilt inrichten, dan kan je er bij de eerste verhuizing nu al mee beginnen, toch?
We zijn een tijdelijk huurhuis aan het zoeken, voor ee jaartje ongeveer, in de buurt van de nieuwe woning. Het idee is inderdaad dat ik nu begin met sprokkelen voor het nieuwe huis O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 25 maart 2013 @ 21:46:41 #181
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124503357
Hebben jullie al wel iets nieuws gekocht dan miss_sly? Dat had ik nog helemaal niet meegekregen, wat leuk!
***
  Moderator maandag 25 maart 2013 @ 21:48:39 #182
5428 crew  miss_sly
pi_124503509
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:46 schreef Brighteyes het volgende:
Hebben jullie al wel iets nieuws gekocht dan miss_sly? Dat had ik nog helemaal niet meegekregen, wat leuk!
Vrijdag tekenen en dan de financiering regelen, maar in principe is er iets nieuws inderdaad. Erg leuk, we hebben er veel zin in, alleen dat jaar wachten he. Misschien maar een topic openen, voor tips en adviezen enzo ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 25 maart 2013 @ 21:48:55 #183
100412 mefke79
komt goed!
pi_124503528
Leuk Miss, een nieuw huis. En dan lekker de tijd hebben om alles te plannen en verzamelen. Heerlijk lijkt me dat! (ons nieuwbouwhuis was al klaar en tussen aankoop en verhuizen zat maar iets van 8 weken, dus nooit op ons gemak kunnen doen)

Vraagje. Ik wil graag een bankje maken onder het raam van Tienus zijn kamer. Hier dus


Dat raam is een kiep/draai raam. Zou het gevaarlijk zijn om er een bankje onder te maken? Het raam staat eigenlijk nooit helemaal open en hij krijgt het zelf ook niet open want zelfs ik heb er moeite mee om het voor elkaar te krijgen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_124505396
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:24 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik weet ook nu al dat er bijvoorbeeld alleen maar heel geleidelijk dingen zullen veranderen. Nooit van een 'kleuterkamer' naar een 'puberkamer' ofzo.

Het is gewoon R's kamertje. daar komt over een jaartje ongeveer een groot bed in. Ooit zal er een bureautje inkomen en dus iets anders eruit moeten, een keer zal er een grotere kledingkast komen, misschien over een jaar of 5 ?, misschien 10?...

Langzaamaan zal dat kamertje meeveranderen. Misschien een dekbedovertrek dat te kinderlijk wordt op een gegeven moment. Maar dus niet ineens een grootse verandering.

Precies wat jij zegt Sannne, schilderingen enzo zijn ook heel bepalend. (En dus ook toe aan verandering op een gegeven moment).
O+

mooi zoals je dat zegt. Zo is het tot nu toe hier ook wel een beetje. Jongste heeft nu een nieuw bed gekregen, een groter, maar de rest is hetzelfde. Eenheid och, het past vanzelf wel. Voor de kamers in het nieuwe huis komen er wel wat dingen bij hier en daar maar veel zal hetzelfde zijn of blijven.
:)
pi_124505522
En Sanne wat een ontzettend leuke ideeën heb je O+ O+ O+
:)
pi_124506579
Leuke ideeën hier weer.

Ik ben ook nog steeds aan t zoeken voor hier.
Maaaar heb op etsy wel al iets gevonden dat ik wel heel leuk vind voor boven haar bed.
Kan.alleen geen plaatjes plakken mobiel :')
Maar denk dat t een paar mooie platen worden, niet te druk en fel kwa kleuren.

Oh en mn oudste heeft t eerste deel van zn kamer gesloopt ;( hij heeft een muursticker van de muur gepeuterd. Dus nu bedenken wat we daarmee gaan doen, want daardoor is er ook verf vanaf (gespoten, dus een redelijk dikke laag :'))
Die is niet meer ;(
pi_124507636
Oeh wat zonde Sonnetje.. Mooie lijst overheen? En die eventueel vast lijmen? :P
Wat is dat bedje leuk trouwens, in een 'live' foto.. Ik zag ze alleen op de ikea site en daar vond ik ze nooit zó.. Maar nu op jouw foto ziet hij er ontzettend knus uit! Leuk!

Ik heb een ladekast gevonden voor weinig geld op MP:
Die wil ik lichtblauw verven zoals op het plaatje dat ik postte. Leuke knopjes erop zien te vinden nog..

En ook dit konijntje is onderweg naar ons:


En we hebben antieke sprookjesboeken gevonden om de plaatjes van in te lijsten. Begint nu al op te schieten :D
pi_124507951
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:41 schreef Sonnetje85 het volgende:

Oh en mn oudste heeft t eerste deel van zn kamer gesloopt ;( hij heeft een muursticker van de muur gepeuterd.
Hij is niet voor niets een peuter *)
Herkenbaar, dochterlief vond van het weekend haar behangrand niet meer tof denk ik, die heeft het ook aardig moeten ontgelden. :')
pi_124508155
Dat kastje ♡♡♡
:)
pi_124508574
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 23:10 schreef Spewey het volgende:

[..]

Hij is niet voor niets een peuter *)
Herkenbaar, dochterlief vond van het weekend haar behangrand niet meer tof denk ik, die heeft het ook aardig moeten ontgelden. :')
:D
Bewuste woordkeuze *D
Jij ook al zo'n fijne peuter dus :P
Moet zeggen dat t me nog meevalt hoelang het geduurd heeft :') nu hopen dat ie zn leeuw en giraffe met rust laat :')

Sanne, zoiets zou kunnen idd. Hoewel t op best een rothoogte. Hij 'stond' op de commode.
Dus dan hangt een lijst echt midden in de kamer.
En dat bedje is echt heel knus (en een handige zitplek om naar buiten te kijken :D hij klimt tegenwoordig op die rand). Maar hij ligt lekker beschut in het bed. Ben blij met de keuze, ook voor de kleur.
Oh en wat een ontzettend leuk kastje!
pi_124508863
Mooi Kastje Sanne! & het konijntje staat hier ook O+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  dinsdag 26 maart 2013 @ 07:44:25 #192
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124513670
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Vrijdag tekenen en dan de financiering regelen, maar in principe is er iets nieuws inderdaad. Erg leuk, we hebben er veel zin in, alleen dat jaar wachten he. Misschien maar een topic openen, voor tips en adviezen enzo ;)
^O^ En idd maar een topic openen, waarom niet? Lekker daar ideeen verzamelen. :Y
***
pi_124513954
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 21:48 schreef mefke79 het volgende:
Dat raam is een kiep/draai raam. Zou het gevaarlijk zijn om er een bankje onder te maken? Het raam staat eigenlijk nooit helemaal open en hij krijgt het zelf ook niet open want zelfs ik heb er moeite mee om het voor elkaar te krijgen.
Volgens mij krijgen ze zo'n raam niet open, maar ik vind het zelf ook maar een onveilig idee. Ivan zit heel graag in de vensterbank, vooral met een vriendje. Wij hebben er geen bankje of zo onder, maar hij schuift er iets naartoe en klimt er dan op.

Ik zou dus gewoon een bankje eronder maken, want ze bedenken t.z.t. toch wel een manier om erop te komen. Zit er een slotje in het raam? Ik heb het altijd op slot (met de sleutel binnen handbereik), dus daardoor is het volkomen veilig.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_124513983
Sonnetje: boven Lena's bed hangen kaartjes die vastgeplakt zijn met masking tape. Die gaan er ook regelmatig vanaf, maar die kan ik er zo weer opplakken en de muur raakt niet beschadigd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 26 maart 2013 @ 08:26:46 #195
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_124514086
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:19 schreef Claudia_x het volgende:
Sonnetje: boven Lena's bed hangen kaartjes die vastgeplakt zijn met masking tape. Die gaan er ook regelmatig vanaf, maar die kan ik er zo weer opplakken en de muur raakt niet beschadigd.
Dat kan ik natuurlijk ook gewoon gaan doen met alle kaartjes die ik nog aan de muur wil hangen. Dan hoef ik ze ook niet allemaal in lijstjes te stoppen :P. Zou dat ook op behang goed blijven plakken?
* twentemeisje gaat masking tape op de kop tikken

Sanne wat een leuk kastje!!

En Son, oeps....
pi_124514170
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:26 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Dat kan ik natuurlijk ook gewoon gaan doen met alle kaartjes die ik nog aan de muur wil hangen. Dan hoef ik ze ook niet allemaal in lijstjes te stoppen :P. Zou dat ook op behang goed blijven plakken?
* twentemeisje gaat masking tape op de kop tikken
Ik zou het eerst even op een klein stukje behang proberen. Masking tape op papier gaat bij mij niet altijd goed, maar soms wel. Hangt van het papier af.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_124514244
Ik wil leuke kaartjes aan een koordje hangen met mini knijpertjes.. Ook erg leuk :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 26 maart 2013 @ 08:52:18 #198
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124514438
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:54 schreef DJMomo het volgende:

[..]

zijn dat die fantastisch mooie pluk meubeltjes die ik hier wel eens voorbij heb zien komen? doe nog eens een foto, alsjeblieeeehiiiieeeeeft? :9~

ok, wie kan mij helpen: ik vind zo'n boomhut bed best heel leuk enzo. maar is dat geen ramp met opmaken/verschonen? moet je freakin' elke keer die hut in klimmen. Zeker als het nog een (half)hoogslaper is ook? en wat als kind ziek zwak misselijk is? :r en is het niet jammer dat je niet op de rand van het bed kunt zitten om samen een boekje te lezen voor het slapengaan? *; en hoelang blijft zo'n bed leuk? kortom, ik zie teveel praktische bezwaren die mij weerhouden zo'n bed te kopen.
er staat er een te koop in V&A
V&A / [TK] Gave kids hoogslaper "boomhutbed"
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_124514463
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:19 schreef Claudia_x het volgende:
Sonnetje: boven Lena's bed hangen kaartjes die vastgeplakt zijn met masking tape. Die gaan er ook regelmatig vanaf, maar die kan ik er zo weer opplakken en de muur raakt niet beschadigd.
Ja zoiets kan idd ook.
Alleen moet de muur nu wel hersteld worden :D
Op zich geen ramp hoor, dat wisten we toen,tis meer mijn emotionele binding ermee die er moeite mee heeft :P
pi_124515948
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 08:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

er staat er een te koop in V&A
V&A / [TK] Gave kids hoogslaper "boomhutbed"
plafond is 2,40 hoog.. :p maar de praktische bezwaren lijken hier te winnen. Er komt een gewoon bed.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')