Perfecte vriend toch. Laat je nooit in de steek dit datquote:
Wel als ie op is whehquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Perfecte vriend toch. Laat je nooit in de steek dit dat
Loners unitedquote:
Ja maar er is toch wel ķemand want je kan toch niet zonder vrienden?quote:
Mogelijk geven mensen een andere invulling aan de term 'vrienden' maar ik noem niet snel iemand een vriend eigenlijk. Zal ook wel de reden zijn dat ik er geen hebquote:
Nee, heb ik niet eigenlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar er is toch wel ķemand want je kan toch niet zonder vrienden?Al is het maar gewoon iemand die je vaak ziet en er goed mee kan opschieten.
Je kan ook niet zonder vrienden maarja. Soms kan het niet anders he.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:23 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar er is toch wel ķemand want je kan toch niet zonder vrienden?Al is het maar gewoon iemand die je vaak ziet en er goed mee kan opschieten.
Kloptquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hmm wel eenzaam lijkt me. Aangezien je daar in London toch ook geen fam hebt?
Ach, wat ik altijd zo grappig vind is dat mensen iemand die geenv rienden heeft als niet sociaal bestempelen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mogelijk geven mensen een andere invulling aan de term 'vrienden' maar ik noem niet snel iemand een vriend eigenlijk. Zal ook wel de reden zijn dat ik er geen heb
Overigens ben ik wel vriendelijk met vrij veel mensen maar dat maakt het nog geen vrienden
Nouja ik denk dat er voor iedereen wel vrienden bestemd zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan ook niet zonder vrienden maarja. Soms kan het niet anders he.
Ben ze nog niet tegen gekomenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja ik denk dat er voor iedereen wel vrienden bestemd zijn
Misschien zijn mijn verwachtingen wel te hoog van mensen en noem ik het daarom geen vriendenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, wat ik altijd zo grappig vind is dat mensen iemand die geenv rienden heeft als niet sociaal bestempelen.
Ik ben bijvoorbeeld super sociaal. maarja geen vrienden
Niet sociaal zijn asocialen en daarbij denk ik aan mensen als Barbie. Niet aan vriendloze mensenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, wat ik altijd zo grappig vind is dat mensen iemand die geenv rienden heeft als niet sociaal bestempelen.
Ik ben bijvoorbeeld super sociaal. maarja geen vrienden
Dus je hebt wel contacten waar je mee omgaat?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien zijn mijn verwachtingen wel te hoog van mensen en noem ik het daarom geen vrienden
Jawel maar dat lijkt wel minder te worden. Ik verlies mijn interesse steeds meer namelijkquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je hebt wel contacten waar je mee omgaat?
Haha ja maar asociaal is ook niet echt het tegenovergestelde van sociaal denk ik.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niet sociaal zijn asocialen en daarbij denk ik aan mensen als Barbie. Niet aan vriendloze mensen
Jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:27 schreef JRRY het volgende:
Beyonce-teller in DWDD vandaag: 6 tot 10 sowieso.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |