Heb vorige week wel een aantal keer aan de snuiftabak gezeten, maar vrienden die dit niet deden hadden ook last van dezelfde verschijnselen als ik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:15 schreef deadprez het volgende:
door de kou, yeah right
gewoon minder snuiven
"aan de snuiftabak gezeten" wat een badass deze tsquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Heb vorige week wel een aantal keer aan de snuiftabak gezeten, maar vrienden die dit niet deden hadden ook last van dezelfde verschijnselen als ik.
Hehe.. lekker spul man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
"aan de snuiftabak gezeten" wat een badass deze ts
Kun jij niet lezen? Er staat nergens dat ik er van geschrokken ben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:19 schreef CruellaDeVil het volgende:
Ben je zo geschrokken van die mm2 bloed die je net in je zakdoekje met geborduurde initialen zag? Arme knul.
http://www.leestrainer.nl(...)n/4%20Oefeningen.htmquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kun jij niet lezen? Er staat nergens dat ik er van geschrokken ben.
jij bent hier degene die dingen leest die er niet staan hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:22 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
http://www.leestrainer.nl(...)n/4%20Oefeningen.htm
Begin maar bij het begin. Je hebt zo zien het één en ander gemist omtrent het interpreteren van teksten in plaats van puur op de aanwezige woorden afgaan.
Dat is dus mijn punt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent hier degene die dingen leest die er niet staan hoor
nou, je interpreteert het duidelijk verkeerd, dus die leestrainer is blijkbaar meer iets voor jou.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:24 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt.In-ter-pre-tatie!
Nee.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou, je interpreteert het duidelijk verkeerd, dus die leestrainer is blijkbaar meer iets voor jou.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:15 schreef deadprez het volgende:
door de kou, yeah right
gewoon minder snuiven
Dacht dat dat voor zwervers was?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
"aan de snuiftabak gezeten" wat een badass deze ts
dat is toch gewoon van die pepermunt shit voor als je een verstopte neus hebt? ohnee dat is iets anders zie ik oh jawel dat is het blijkbaar toch, maar er zit ook nicotine inquote:
Ik ben een rare junk van 50quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:44 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dan kom je over als of een junkie of een rare man van 50.
Zonder dollen, snuiftabak is wel lekker voor een keertje. Zeker als je last hebt van neusverkoudheid. Niet iets om dagelijks te doen, lijkt me.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oh. Ga er in dat geval vooral mee door![]()
Fixedquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:24 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Dat is dus mijn punt.In-ter-pre-ta-tie!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:15 schreef deadprez het volgende:
door de kou, yeah right
gewoon minder snuiven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |