Ik heb nog geen hinder ondervonden door het weer ben overal doorheen gecrost en dat nog wel zonder sneeuw kettingenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hier ook en niet tekort ook... bah
Maar het wegdek is warm dus het smelt (nog), als het nu ook nog gaat vriezen hebben we spikes nodig onder onze boosters lol
Hopelijk hebben we ze niet nodigquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nog geen hinder ondervonden door het weer ben overal doorheen gecrost en dat nog wel zonder sneeuw kettingen
Ach, zou het best een keer mee willen maken eigenlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:58 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hopelijk hebben we ze niet nodig
Nee hoor ! Ik heb 1 x stilgestaan met m'n wielkassen vol sneeuw... Met een stokkie alles er uit zitten poeren en 10 meter verder kon ik weer beginnen ! Troepquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach, zou het best een keer mee willen maken eigenlijk![]()
![]()
Hoorde het net op TV en het idee was geboren lolquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:03 schreef pullup het volgende:
Waarom gaat de TT over Lizziy Burdon en spreekt het rijmpje van de OP over Lizzy Borden ?![]()
Compleet met foute naamsvermelding in de TT.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:04 schreef BendeBielzen het volgende:
Hoorde het net op TV en het idee was geboren lol
Eén van de theorieën is dat Lizzie (ja, ook nog eens met ie) leed aan een dissociatieve identiteitsstoornis.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:03 schreef pullup het volgende:
Waarom gaat de TT over Lizziy Burdon en spreekt het rijmpje van de OP over Lizzy Borden ?![]()
Taal Naziquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Compleet met foute naamsvermelding in de TT.
Jonguh, hoe moeten wij nou weten over wie je het hebt in die TTquote:
Dat weet ik zelf niet eensquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Jonguh, hoe moeten wij nou weten over wie je het hebt in die TT
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef Copycat het volgende:
En nu heb je de toorn van Lizzie Borden over je afgeroepen ...
1,2, Lizzie's Coming For You. 3,4, Better Lock Your Door. 5,6, Grab Your Crucifix. 7,8, Gonna Stay Up Late. 9, 10, Never Sleep Again, 11, 12, Lizzie takes the axe of the shelf, 13, 14, the last of Ben has been seen ...
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:09 schreef Copycat het volgende:
En nu heb je de toorn van Lizzie Borden over je afgeroepen ...
1,2, Lizzie's Coming For You. 3,4, Better Lock Your Door. 5,6, Grab Your Crucifix. 7,8, Gonna Stay Up Late. 9, 10, Never Sleep Again, 11, 12, Lizzie takes the axe of the shelf, 13, 14, the last of Ben has been seen ...
Ik zou haar doen ..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:57 schreef BendeBielzen het volgende:
[ afbeelding ]
Lizzie Borden took an axe
And gave her mother forty whacks.
When she saw what she had done
She gave her father forty-one.
Is de Topic Change toch nog ergens goed voor geweestquote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:11 schreef pullup het volgende:
Ok, mijn nieuwsgierigheid is gewekt. Even kijken of Wiki me voldoende over Lyzzlie en haar vele persoonlijkheden kan vertellen.
Toevallig heb ik nog niet zo lang geleden een podcast over haar beluisterd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:11 schreef pullup het volgende:
Ok, mijn nieuwsgierigheid is gewekt. Even kijken of Wiki me voldoende over Lyzzlie en haar vele persoonlijkheden kan vertellen.
Het is een goed verhaal en ik zal die cast ook eens luisteren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toevallig heb ik nog niet zo lang geleden een podcast over haar beluisterd.
http://people.howstuffwor(...)ial-court-cases2.htm
De podcast is 'Things you've missed in history class'.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:19 schreef pullup het volgende:
Het is een goed verhaal en ik zal die cast ook eens luisteren.
Hmmmm, verdacht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toevallig heb ik nog niet zo lang geleden een podcast over haar beluisterd.
http://people.howstuffwor(...)ial-court-cases2.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |