Snap niet helemaal wat de jongen van vijftien in dit verhaal doet, het ontbreekt de ervaring van jezelf met Risperidon en je maakt het verhaal van de jongen af met de overstap van jezelf dat viel me tenminste even op. Tevens snap ik uit het verhaal dat je bent overgestapt op het andere medicijn omdat je veel aankomt met de andere? Waarom ben je overgestapt als het voldoet aan je verwachtingen.
Ikzelf heb ook een vorm van Autisme en heb vroeger ook medicatie gehad, Dipiperon, Zyprexa, Cisordinol omdat het 'denk ik' waarschijnlijk een 'rage' was in die tijd. Al raad ik je af ooit Cisordinol te slikken want daar heb ik de grootste nachtmerries aan over gehouden, het was zelfs zo dat ik de controle verloor over mijn spieren en mijn kaakspier zichzelf zo ging aanspannen waarvan ik dacht dat er een paar kiezen gingen breken. Waarvoor ik maar met een zware pijnstiller naar huis werd gestuurd. 'Slecht plan dus!' Ik ben een autistisch genie met een IQ die de helft meer is als die van een algemeen persoon, maar slikt dus sinds 4 jaar geen medicatie meer omdat ik er zelf mee om weet te gaan ik kan voor mezelf duidelijk maken waarom iets is en weet het te onderbouwen dit stelt me gerust. Hoge intelligentie is leuk maar ook lastig. Vroeger was ik niet sociaal en communicatie was erg slecht, na verloop van jaren en in mijn volwassenetijd is dit enorm verbetert en kan vrij spreken zoals een algemeen persoon doet. Ik zie mezelf als een normaal persoon en heb het vermogen zelfstandig te wonen zonder hulp van anderen.
Ik hoop dat je rust kunt vinden in welke medicijn keuze dan ook en dat je onbezorgder kunt leven en genieten van de mooie dingen in het leven.
[ Bericht 5% gewijzigd door TechnoXXL op 15-03-2013 14:34:04 ]