Ik, Jolly en Goudglans hebben gister de club even veilig weggezet in de divisie, nu nog 3 wedstrijden over voor 5 punten volgens mijquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:13 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond weer clubs? Nog een keer degraderen moet lukken
Nee hoor, G. Joling stond in de basis gisterenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Blijkt maar weer dat jullie de sterspeler missen
Dat zegt genoegquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, G. Joling stond in de basis gisteren
Die had er gister geen kracht meer voor, maar hij moestquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee hoor, G. Joling stond in de basis gisteren
6 dacht ikquote:
En nog steeds geen rood gepakt zeker?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die had er gister geen kracht meer voor, maar hij moest![]()
Joling heeft gister trouwens, 10 minuten lang alleen maar op X lopen rammen en schreeuwen![]()
Neequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
En nog steeds geen rood gepakt zeker?
Mja was in die eerste twee potjes waar ik bij was ook al zo. Hun keeper pakte vrijwel alles terwijl die van ons de ballen wegbokste in de voeten van tegenstandersquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee. We hadden gister trouwens wel echt pech, 5x de paal, 6x de bal van de lijn
Vind ik meer iets voor Mau, die weet beter hoe hij de bal vast moet houden en aan niemand anders geven.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als jij nou eens leert hoe je moet keepen dan hebben wij ook een fatsoenlijke keeper ipv de computer
Nou die was gister toch aardig bezig, ook met de bal afgeven. Hij had gister trouwens een goal gemaakt met zijn borstquote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind ik meer iets voor Mau, die weet beter hoe hij de bal vast moet houden en aan niemand anders geven.
Je weet toch wel dat hij die bal alleen nooit naar mij speelt omdat hij dan aan het trollen is. Maar ik ga hem voortaan zelf pakken bij hem werkt veel beterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou die was gister toch aardig bezig, ook met de bal afgeven. Hij had gister trouwens een goal gemaakt met zijn borst
MauMau doet een FSje?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind ik meer iets voor Mau, die weet beter hoe hij de bal vast moet houden en aan niemand anders geven.
God ja, FS met Borderlands. Trauma'squote:
Ik denk het eigenlijk (nu) niet. Zou hem voornamelijk voor de single player halen, en die is minder dan 10 uur lees ik overal. Dan vind ik 60 euro een beetje te veel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |