Is niet meer.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:47 schreef KneusTeun het volgende:
Nee zonder gekheid, ik snap dat sommige mensen het waarderen. Maar waar is de tijd dat hip hop niet ging over hoeveel hummers je hebt en dat je proskater wilt worden?
Is niet meer!?!?!!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Is niet meer.
The Game was de laatste die er nog wat van maakte,
Ken je dit wel dan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:53 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Is niet meer!?!?!!
Dude als je verder kijkt dan top 40 zie je dat er nog genoeg echte hiphop is!
Het wordt alleen niet meer zoals de tijden van biggie en pac op tv uitgezonden.
Calimero gedragquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lil Wayne is baas zo punt uit.
Lees ik nou goed dat Mertens 2 wedstrijden geschorst is voor een bewuste elleboog? Dat hadden er nog wel een paar meer mogen zijn wat is dit nou voor straf.
Maar als Suarez....quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Lees ik nou goed dat Mertens 2 wedstrijden geschorst is voor een bewuste elleboog? Dat hadden er nog wel een paar meer mogen zijn wat is dit nou voor straf.
Toen was de schorsing voor bijten, echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:
Precies.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:45 schreef Nick-GizMo het volgende:
Toen was de schorsing voor bijten, echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeeeeeeeeel
Tech N9nequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ken je dit wel dan?
[..]
Calimero gedrag
M.O.P.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tech N9ne
Macklemore
Hopsin
Enige hiphop die ik nog luister, naast Tinie Tempah en de oude shit zoals Nas en Mos Def/Blackstar.
Klinkt een beetje als zo'n deuntje dat je vroeger maakt met magix music maker...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www2.zippyshare.com/v/28172062/file.html
Doe eens luisteren aub
ej! en ik vorig jaar hier die harde macklemore tracks droppen en niemand ff props gevenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
Tech N9ne
Macklemore
Hopsin
Enige hiphop die ik nog luister, naast Tinie Tempah en de oude shit zoals Nas en Mos Def/Blackstar.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www2.zippyshare.com/v/28172062/file.html
Doe eens luisteren aub
Niet meegekregenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
ej! en ik vorig jaar hier die harde macklemore tracks droppen en niemand ff props geven
maar er zijn er veul meer:
reks
action bronsson
Joey badass
la coca nostra
oude van Mac miller
ra the rugged man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |