lol same, al zullen het er onderhand wel 20 zijnquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb nog 10 dota 2 invites weg te geven
Ik heb een tijdje terug ook dota 2 gekregen, maar dacht dat die game gratis wasquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb nog 10 dota 2 invites weg te geven
Huh?!?! ik hem hem gewoon gratisch...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug ook dota 2 gekregen, maar dacht dat die game gratis was. Blijkt toch nog 27.99 te zijn
Zoek rechtsboven maar eens in Steam, komt gewoon bedrag bij te staanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Huh?!?! ik hem hem gewoon gratisch...
Ja klopt, ik denk dat de beta nu gewoon gratis is ofzo. Maar wel onduidelijk allemaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zoek rechtsboven maar eens in Steam, komt gewoon bedrag bij te staan
Leugens, ik heb D3 ook gespeeldquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:36 schreef Pixell het volgende:
Ik heb vet veel dota2 en hon gespeeld l, alleen niemand hier deed aan pcgaming..totdat simcity uitkwam
Ik ook, alleen mag ik niet meer van blizzardquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens, ik heb D3 ook gespeeld [ afbeelding ]
Ik heb Pro Cycling Manager 2006 nog gespeeldquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:36 schreef Pixell het volgende:
Ik heb vet veel dota2 en hon gespeeld l, alleen niemand hier deed aan pcgaming..totdat simcity uitkwam
Sowieso, MiMi 2.3. New & improved.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Michiel is veranderd sinds Diablo 3
Klopt, want zijn maar 2 mensen met Simcity en toch zijn er genoeg met FM 13quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Leugens, ik heb D3 ook gespeeld [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 17:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij eet zijn kipkluiven nu nog sneller
Man wat heb ik gelachen, ik kon echt niet meer na een tijdjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 13:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Die had er gister geen kracht meer voor, maar hij moest![]()
Joling heeft gister trouwens, 10 minuten lang alleen maar op X lopen rammen en schreeuwen![]()
Hadden we het gister nog over, ik lag weer helemaal dubbelquote:
A-team schoot toch alles raak?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:01 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan bozz deze meneer uitleggen waarom hij schiet als een lid van het A-team?
Hij heeft het wapen niet recht in zijn schouder, en Hij zit met zijn fucking ooglap achter de kijkerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:01 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien kan bozz deze meneer uitleggen waarom hij schiet als een lid van het A-team?
Tha Carter III was anders echt wel een goed album.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:43 schreef KneusTeun het volgende:
keal ligt in het ziekenhuis gelukkig, dus hopelijk dat ie een tijdje zijn muil moet houden.
fixedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tha Carter III vond ik persoonlijk anders echt wel een goed album.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |