SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
Is er morgen ook al een uitzending?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:44 schreef RensAjacied het volgende:
Maar goed nieuws Derksen en Genee schuiven beide morgen weer gezellig aan
Ik bedoelde vanavond! Hey leuk ik verspreek me even... hahaha allemaal even lachen mensen het begint nogal zielig te worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is er morgen ook al een uitzending?
teruglezen is de beste remediequote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:46 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik hoor overal geruchten, wat is er allemaal gebeurd gisteravond? Ik was bier gaan drinken.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb vandaag gewoon vrij van school genomen
Genee, Gijp, Boskamp, en een gast.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:47 schreef Heufd het volgende:
Toch wel een beetje verontrust door die laatste zin uit dat RTV Rijnmond interview. "Als dat werk voor mij onplezierig wordt, dan hoeft het voor mij niet meer."
Ja, dag. Dat die pedante, eigen-nest-bevuiler maar een eigen programma begint. Johan en Rene halen jongens als Boskamp naar het programma. Zij maken VI, niet die gladjanus.quote:
Derksen is een hele kleurrijke man, maar een heel slecht acteur.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:50 schreef Khaleesi het volgende:
Sjongejonge wat een slecht toneelspel weer......
Die twee hebben er na de uitzending gewoon gebroederlijk om gelachen.
Vanavond weer gewoon op de buis met 200.000 extra kijkers.![]()
Ze weten wel goed wat ze doen, als het maar niet zo doorzichtig was allemaal.....
veenstraquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef Dekatria het volgende:
Waar gaat nou eigenlijk dit hele geschil over?
Dit zijn de laatste loodjes. Derksen zit af te tellen en heeft al brochures voor huisjes in Texus en Nieuw Orliens. Dit is goedkoop cashen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:47 schreef Heufd het volgende:
Toch wel een beetje verontrust door die laatste zin uit dat RTV Rijnmond interview. "Als dat werk voor mij onplezierig wordt, dan hoeft het voor mij niet meer."
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:50 schreef Khaleesi het volgende:
Sjongejonge wat een slecht toneelspel weer......
Die twee hebben er na de uitzending gewoon gebroederlijk om gelachen.
Vanavond weer gewoon op de buis met 200.000 extra kijkers.![]()
Ze weten wel goed wat ze doen, als het maar niet zo doorzichtig was allemaal.....
Dat kan hij niet wegens juridische shit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik geloof best dat de informatie van Derksen klopt en dat er goed onderzoek is verricht, maar als Genee echt zo'n onzin uitkraamt moet Derksen de beweringen van Genee toch simpel kunnen weerleggen?
Derksen die een discussie aangaat ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik geloof best dat de informatie van Derksen klopt en dat er goed onderzoek is verricht, maar als Genee echt zo'n onzin uitkraamt moet Derksen de beweringen van Genee toch simpel kunnen weerleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |