SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Derksen voedt zelf behoorlijk hoor. Als Derksen gewoon die discussie laat doodbloeden, is er niks aan de hand. Hij is degene die blijft zagen, Genee anticipeert en dat is precies z'n rol. Overduidelijk #teamgenee dus.quote:
Hopelijk heeft zijn vrouw niet gekeken anders slaapt hij weer op de bank.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Johan rijdt terug met Mickey Newbury op de radio en een sigaartje en denkt 'wat heb ik me toch op laten stoken door die gladjanus'
quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Symer het volgende:
Op dat plaatje van JR-Style lijkt iedereen nog zo vrolijk![]()
En gaat morgen weer met frisse tegenzin bij Genee aan tafel schuiven.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef DrDentz het volgende:
Johan rijdt terug met Mickey Newbury op de radio en een sigaartje en denkt 'wat heb ik me toch op laten stoken door die gladjanus'
Ben benieuwd of Genee er morgen zitquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
WTF heel bijzonder dit.
Ben benieuwd of Derksen er morgen zit.
Hij moet er scheidingspapiern bijtekenen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Symer het volgende:
Op dat plaatje van JR-Style lijkt iedereen nog zo vrolijk![]()
Derksen zit er standaard welquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:46 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
WTF heel bijzonder dit.
Ben benieuwd of Derksen er morgen zit.
Maar dus ook zn nieuwe golfattributenquote:Op donderdag 14 maart 2013 23:47 schreef macca728 het volgende:
Genee zegt op een gegeven moment dat vd Velde wel alles vergoedkreeg van Heerenven, maar dat waren zijn reiskosten, dat zei Johan ook al eerder, maar daarna zei Genee dat vd Velde wel iets kreeg. ja dat waren die reiskosten.
Genee zit dus mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |