Controleren of je industrie wel genoeg ruimte heeft om uit te breiden, higher density roads en genoeg mensen in je stad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:57 schreef Michaelvanb het volgende:
Hoe krijg je industrie met higher density?
Dus dat je grotere industrie gebouwen krijgt i.p.v kleine fabriekjes
Dat kan wel via een work-aroundquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Of een viaduct maken ipv een kruispunt. lijkt me ook wel cool
Creatief! Maar liever gewoon een alt/ctrl/shift knopje om het eroverheen te laten gaan eigenlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef iScripters het volgende:
[..]
Dat kan wel via een work-around
http://www.ign.com/wikis/simcity/Manual_Overpass_Technique
+ zorgen dat ze hun goederen weg kunnen brengen. Dus zet altijd een handelsgebouw naast je industrie en goede scholen. Anders kunnen je fabrieken geen werknemers vinden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:58 schreef jogy het volgende:
[..]
Controleren of je industrie wel genoeg ruimte heeft om uit te breiden, higher density roads en genoeg mensen in je stad.
Minimaal 5 of 7 'normale' industrie gebouwen (opleidingsniveau tech 1 vol bij educatie)quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:17 schreef Vinno het volgende:
Chipindustrie unlock je met opleidingen toch?
inderdaad, dat zou het wegen aanleggen perfect maken, enige wat ik dan nog echt zou missen zijn one way roads(of zelfs avenue'squote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:02 schreef jogy het volgende:
[..]
Creatief! Maar liever gewoon een alt/ctrl/shift knopje om het eroverheen te laten gaan eigenlijk.
Simcity Rush hour waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:15 schreef mschol het volgende:
[..]
inderdaad, dat zou het wegen aanleggen perfect maken, enige wat ik dan nog echt zou missen zijn one way roads(of zelfs avenue's)
vermoedelijk wel inderdaad, maar als ze de huidige problemen (en toekomstige) goed oplossen, dan vind ik betaalde dlc uitbrengen niet een groot issue.quote:
Zolang het maar uitbreidingen zijn op een al werkende situatie vind ik het niet erg, ik zou het pas kwalijk vinden als de betaalde DLC een issue fixed.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef mschol het volgende:
[..]
vermoedelijk wel inderdaad, maar als ze de huidige problemen (en toekomstige) goed oplossen, dan vind ik betaalde dlc uitbrengen niet een groot issue.
er zijn vast voorbeelden te bedenken van spellen die wel nieuwe dlc uitbrengen maar echt niks fixen
Grote maps zal juist wel een dlc zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:30 schreef jogy het volgende:
Maar hoe grappig ik het spel ook vind nu als de mapgroottes hetzelfde blijven zal ik geen dlc's kopen denk ik.
Klik op het specialisatieicoon (schildje onder je regio volgens mij) en dan het middelste icoontje.. Eerste gebouw is handelsdepot..quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:08 schreef jackson het volgende:
Hier komt een onnozele vraag
Waar vind ik dat handelsgebouw voor je industrie?
Dank voor de snelle reply, deed al een Ninja-edit, dat ik hem zelf gevonden hadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:09 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Klik op het specialisatieicoon (schildje onder je regio volgens mij) en dan het middelste icoontje.. Eerste gebouw is handelsdepot..
Die kwam inderdaad net na het posten...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:09 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank voor de snelle reply, deed al een Ninja-edit, dat ik hem zelf gevonden had
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:15 schreef STING het volgende:
Maxis werkt aan patch voor enkele gameplayfouten SimCity
Gaat nu qua stroom/water/riool wel goed op zich, meestal binnen de minuut 2 minuten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:49 schreef jackson het volgende:
Is de interactie tussen de steden binnen je regio nu al gefixed?
Begreep dat het niet werkte / bijzonder traag was?
Come on Maxis, fix this shit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:15 schreef STING het volgende:
Maxis werkt aan patch voor enkele gameplayfouten SimCity
het is dus mogelijk om de game te modden? Het lijkt mij zelf interessant om een soort ant colony optimization toe te passen, waarbij het dynamische files oplost en sims verschillende routes nemen. Dit lijkt hier ook te gebeuren.quote:
Nee, dit is door de devvers zelf gedaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:14 schreef koffiegast het volgende:
[..]
het is dus mogelijk om de game te modden? Het lijkt mij zelf interessant om een soort ant colony optimization toe te passen, waarbij het dynamische files oplost en sims verschillende routes nemen. Dit lijkt hier ook te gebeuren.
simsville is helaas nooit doorgegaan, maar het lijkt erop dat die beter in elkaar zat dan SimCityVillagequote:Op vrijdag 15 maart 2013 14:47 schreef Michaelvanb het volgende:
spelen wij nu gewoon een game uit 2001 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |